Leggende Viventi di a Musica Nostalgica Brillanu nantu à i palchi dapoi mezu seculu

Leggende viventi di a musica nostalgica brusgianu nantu à i palchi dapoi mezu seculu
Leggende Viventi di a Musica Nostalgica Brillanu nantu à i palchi dapoi mezu seculu

Acceptatu da tutti quelli chì l'ascoltanu chì hè una di e voci più forti chì Turchia hà pruduciutu, Erim Duzgun cuntinueghja cù a listessa energia è prestazione in i tappe chì hè apparsu in u 1968 quandu era troppu ghjovanu per esse chjamatu zitellu.

Erim, chì hà fattu un prugramma cù u defuntu pianista Mahmut Arsev in u vechju Restaurant Bergama in İzmir per parechji anni, dopu incroce cù u pianista İlhan Saygın à u Casinò Maksim, operatu da Atalay Noyaner, è cum'è Erim İlhan duo in l'anni 60, Anni 70, Interpretanu i canti nostalgichi di l'anni 80 inseme. Invece di esse unu di i grandi vocalisti di Turchia cù a so voce forte, Erim è İlhan duo, chì preferanu stà in Izmir per ùn disturbà a so vita di famiglia regulare, cuntinueghjanu à scuntrà cù i so fan. U duo, chì piglia u palcuscenicu in particulare in notti urganizati da organizzazioni non governamentali, facenu ancu regularmente prugrammi in Çeşme Pırıl Hotel è Passport Mekan-ı Istanbul.

Erim dice: "A brama di u passatu aumenta in ogni persona dopu à una certa età", è specificamente dichjara ch'ellu era più cuntentu cù a musica di u periodu ch'ellu hà campatu, ma chì hà ancu trovu qualchi canzone di nova generazione di bona qualità. è li includia in u so repertoriu.

U duo, chì cuntinueghja cù successu a so attività cummerciale cù a musica, prova ch'elli sò una orchestra giganti di dui omi nantu à u palcuscenicu sottu u nome di "Group Duo Band" in ogni prugramma chì facenu è volenu esse inseme cù u so publicu per tanti anni di più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*