Gendarme hè di ritornu in u campu per guarì e ferite di Selin in Bozkurt

Gendarme hè di ritornu in u campu per guarì e ferite di l'inundazione in Grey Wolf
Gendarme hè di ritornu in u campu per guarisce e ferite di Selin in Bozkurt

E squadre di gendarmeria, chì anu travagliatu duramente per pulizziari u distrittu dopu à u disastru di l'inundazioni l'11 d'aostu di l'annu passatu, participanu ancu à a pulitura di l'edificazioni da u fangu quist'annu.

E squadre di gendarmeria di diverse pruvince di Turchia sò travagliendu duramente per guarì e ferite in u distrittu Bozkurt di Kastamonu, chì hè statu affettatu da l'inundazione.

U centru di u distrittu di Bozkurt è u paese İlişi sò stati dannighjati in l'inundazione chì hè accaduta ieri dopu una forte pioggia. L'entrata è i piani di u sotano di parechje case è posti di travagliu eranu cuparti d'acqua è fangu.

E squadre affiliate cù u Cummandu di a Gendarmeria Provinciale di Kastamonu è u Cumandante di u Centru di Formazione di u Cumandante di a Gendarmeria Kastamonu hà iniziatu u travagliu di pulizia in a regione, cum'è in l'inundazione chì hè accaduta l'11 d'aostu l'annu passatu.

E squadre di gendarmeria, chì anu travagliatu duru per pulizziari u distrittu dopu à l'inundazione l'annu passatu, stanu travagliendu cù picculi è pale per pulizziari u paese di İlişi, chì hè statu intarratu sottu u fangu quist'annu.

E squadre di gendarmeria sguassate u fangu è l'acqua da sottu à e case, poi lavate l'edificazioni è tornanu à i so patroni in un statu pulitu. E squadre portanu à e spalle alcuni di l'articuli lasciati à i piani inferiori.

Mehmet Turbaş, unu di i residenti di u paese di İlişi, hà dettu chì anu sperimentatu un grande disastru di inundazione è hà dettu: "L'acqua hè entrata sottu à e case. I giandarmi sò ghjunti, sguassate l'acqua, è avà puliscenu u fangu. Chì Diu li benedica tutti, grazie mille ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*