Grande Interessu da Bornovas à İzmir Per l'Amore di Musical

Grande interessu da i residenti di Bornova à Izmir Love Music Musical
Grande interessu da Bornovas à İzmir Love Musical

İzmir For Love's Musical hè stata messa in scena à u Teatru Apertu Ayfer Feray cù u sustegnu di a Municipalità di Bornova. Centinaie di residenti di Bornova anu vistu u Musical cun grande admirazione, mediandu l'acquistu di un dispositivu medicale per u Serviziu Oncologicu di l'Hospital di i zitelli Behçet Uz è cuncede borse di studiu à i studienti cù l'ingressu di u bigliettu.

U Musical per l'Amore di Izmir, chì era in scena da un staffu di 80 persone di diverse professioni chì si sò riuniti per l'educazione è a salute di i zitelli, scontru cù l'audienza dopu à dui anni di travagliu. À a fine di a notte, in quale ci era 12 canzoni indimenticabili annantu à Izmir è a canzone Izmir in questu, l'audienza è l'attori cantanu l'innu di Izmir à l'unison. Tuttu l'ingudu di u Musical, chì hà ricevutu una standing ovation, serà spesu per l'educazione è a salute di i zitelli.

Grazie à a municipalità di Bornova

Riunendu una squadra di 80 persone, u Manager di Turismu di İzmir, Filiz Güleç, hà chjamatu à a ghjente di Bornova à a fine di a notte, "Ùn avete micca vistu solu un musical oghje. Bornova Mayor Dr. Cù l'inviti chì Mustafa İduğ vi hà datu, avete causatu l'acquistu di un dispositivu medicale in u Serviziu Oncologicu di l'Hospital di i zitelli Behçet Uz. Avete scontru l'educazione di un annu di parechji di i nostri figlioli insignati da l'Associazione Balcani Turchi d'affari. Avete sustinutu l'associu di genitori-maestri di Namık Kemal High School, una di e scole più antiche di İzmir. Vi ringraziemu assai tutti ".

Un periodu da Izmir

U musicale mette in luce u periodu recente di Izmir per mezu di l'amore di Rasel, chì vene da una famiglia greca, è Niko, chì hè un Ghjudeu. Cù a narrazione di l'Artista di u Teatru Statale Yusuf Köksal, ciò chì hè accadutu in İzmir in quellu tempu, u cummerciu, l'arti, l'intrattenimentu è a vita suciale di İzmir sò stati in u musical. I 12 canti İzmir è i spettaculi di ballu di i ballerini di l'Academia di Danza Ottomana in u musical, a maiò parte di i quali si sò tenuti in una taverna, anu guadagnatu assai applausi da u publicu.

U Musical, chì u so script hè statu scrittu da Filiz Güleç, hè statu presentatu da l'Artista Teatru Statale Yusuf Köksal. U direttore di coru era Süleyman Alasulu è u direttore artisticu era Levent Yılmayan. I nomi chì anu vuluntariu pigliatu u palcuscenicu in u prugettu è ricevutu grandi applausi per i so spettaculi sò i seguenti: Ali Kaya, Ayşegül Demiray Dirik, Barış Kınav, Berrin Akar, Burak Pelit, Ceren Bağbozan, Dilek Köktaş Gündoğdu, Fabio Fantasia, Fadime Bilir, Filiz Güleç, Gökmen Küçüktaşdemir, Hakan Yılmaz, Kerem Akar, Interessi Oğuzbayır, Mehmet Irmak, Mercan Reis Çolak, Özlem Çağlayan, Pelin Uğur, RanaÖzkan, Selin Ece Özgen, Tarkan Ayğlu Kazan Yağlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*