Hyundai hà presentatu u novu IONIQ 6 elettricu

Hyundai presenta u novu IONIQ elettricu
Hyundai hà presentatu u novu IONIQ 6 elettricu

Hyundai Motor Company hà publicatu ritratti ufficiali di u mudellu completamente electricu "IONIQ 6", esclusivu di a marca IONIQ. U disignu mudernu è intemporal di l'attesu IONIQ 6, u sicondu mudellu di a marca IONIQ, appare cum'è un privilegiu rimarchevule. IONIQ 6, chì Hyundai definisce cum'è "Electrified Streamliner", hè in forma aerodinamica è cuncepitu in modu innovativu per permette à i clienti di e vitture elettriche d'oghje di gode di u veiculu chì utilizanu è di creà un ligame emotivo.

Basatu nantu à u mudellu Prophecy EV Concept introduttu da Hyundai l'annu passatu, l'IONIQ 6 hè carattaristicamente presentatu cù una filusufìa di design completamente liscia è pulita. Questa filusufìa di u disignu, chì i diseggiani Hyundai descrivenu cum'è Efficienza Emozionale, hè assuciata à un design interiore di cocoon-like. Mette in risaltu ancu l'efficienza energetica di Hyundai è a rispunsabilità ambientale, mentre crea una siluetta per a nova era di a mobilità elettrica.

IONIQ 6 hà un linguaghju di disignu unicu cuncepitu cù l'efficienza energetica è a sustenibilità in mente. A strategia di design Hyundai Look hè stata applicata in u disignu, chì hè stata preparata cù un aspettu unicu cum'è pezzi di scacchi. Aduttendu un approcciu orientatu à u cliente, Hyundai hà ottenutu disegni distintivi cunsiderendu stili di vita differenti invece di un disignu tradiziunale chì si adatta à tutti. In più di u so aspettu esteticu, offre ancu una nova tipulugia per l'era di a mobilità EV, aerodinamicamente cù un coefficient di trascinamentu di 0.21cd.

IONIQ 6 sustene a so struttura di u nasu bassu cù ali d'aria attivi è spazii di rota in fronte. Stu coefficient d'attrito ultra-bassu di 0,21, ottenutu in u disignu cuntinuatu cù specchi digitali sottili, significa ancu u valore più bassu trà i mudelli pruduciuti da a marca stessa. Per cuntribuisce ulteriormente à l'abilità aerodinamica invidiable di IONIQ 6, hè stata utilizata un spoiler di tipu ellitticu cù pinne. Cù a so struttura chì s'assumiglia à a cuda di una barca veloce, i dutti di ventilazione posizionati verticalmente da i dui lati di u paraurti posteriore creanu una integrità, aumentendu a forza aerodinamica.

Questa aerodinamica cuntinueghja sottu à u veiculu è ancu nantu à u corpu. U trainu hè cumplettamente coperto, dendu postu à deflettori più ottimizzati è un spaziu di rota ridutta. In questu modu, l'aria hè ghjittata da u fondu è a cima di u veiculu cù u minimu attritu, cuntribuiscenu à u rendiment è u cunsumu.

IONIQ 6 usa ancu più di 700 Pixel Parametrici in diversi lochi cum'è luci di fronte è posteriori, sensori frontali inferiori, ventilatori d'aria è indicatori di cunsola centrale per rinfurzà a so identità di marca. U Parametric Pixel High Mounted Stop Lamp (HMSL) di l'ala posteriore, invece, offre una festa di luce attraente quandu i freni sò pressati. Per enfatizà ulteriormente l'unicità di l'IONIQ 6, hè presentatu un emblema Hyundai "H" di novu designu.

Preparatu cù a Piattaforma Modulare Elettrica Globale (E-GMP) di Hyundai Motor Group, IONIQ 6 permette diverse espansioni per un spaziu per e gambe ottimizzatu è spazii per i passageri per viaghjà più comodamente. A piattaforma permette ancu un pianu cumpletamente pianu, chì offre più posti. L'internu orientatu à l'utilizatori hè dotatu di una unità di cuntrollu situata cintrali per riduce e distrazioni è assicura una guida sicura. Questa visualizazione modulare, cumminata cù a schermu d'infotainment full-touch di 12 inch, avvolge cumplettamente u cockpit. L'illuminazione ambientale bicolore eleva ancu l'ambiu di l'internu di l'IONIQ 6. Cumprendu 64 temi di culore sviluppati apposta per l'utilizatori à sentenu còmode, Hyundai aiuta ancu à furnisce una cumunicazione faciule trà u cunduttore è u veiculu cù luci di pixel interattivi di 4 punti nantu à u volante.

A pruduzzione di IONIQ 6 in cunfurmità cù u tema di l'unicità etica cuntribuisce in realtà à i prughjetti di rispunsabilità suciale di l'ambiente d'oghje. Aduprendu più di un bio-materiale da i pneumatici in fine di a vita à i rivestimenti plastichi, l'ingegneri anu pagatu a debita attenzione à l'ambiente usendu plastichi riciclati per a sustenibilità in u corpu è a pittura, è ancu in l'internu, cum'è sedili di pelle, strumenti. pannelli, porte è braccioli.

I dettagli nantu à l'infurmazioni tecniche è a tecnulugia di IONIQ 6 seranu annunziati in u so lanciu mundiale in lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*