Attenzione à i feriti sportivi in ​​i zitelli! Puderia affettà u so sviluppu

L'attenzione à e ferite sportive in i zitelli pò influenzà u so sviluppu
Attenzione à i feriti sportivi in ​​i zitelli! Puderia affettà u so sviluppu

Specialista in Ortopedia è Traumatologia Prof. Dr. Hasan Bombacı hà dettu chì i feriti sportivi di a zitiddina pò avè effetti negativi nantu à u crescita è u sviluppu di u zitellu.

Università Yeditepe Koşuyolu Hospital Specialista in Ortopedia è Traumatologia Prof. Dr. Hasan Bombacı hà dettu: "A cuntrariu di l'adulti, i zitelli anu platti di crescita in i so ossi longu. I danni in questi spazii ponu causà deformazioni in l'osse in l'anni dopu. Per quessa, hè assai impurtante per prevene i feriti sportivi riducendu i fatturi di risichi, è ancu un diagnosticu è trattamentu adattatu in i zitelli.

U sportu hè un elementu indispensabile per u sviluppu sanu di i zitelli. Per d 'altra banda, u Prof. Dichjarà chì l'intervenzione curretta è puntuale in i feriti sportivi hè assai impurtante nantu à u crescita è u sviluppu di u zitellu. Dr. Hasan Bombacı hà dettu: "A cuntrariu di l'adulti, e fratture chì afectanu i platti di crescita in l'osse lunghe ponu causà deformazioni in l'anni à vene".

A durata di u traumu è a gravità importa

Dichjarà chì u dannu chì pò sviluppà nantu à u pianu di crescita pò esse in modu diffirenti, Prof. Dr. Bombacı cuntinuò e so parolle cusì: "Una di e ragioni per a ferita hè l'eserciziu eccessivu di l'atleta, soprattuttu in sporti cumpetitivi, cun alta motivazione, assai sopra à i limiti fisiologichi attuali. Tali overstraining pò influenzà negativamente a crescita. Ch'ella sia una ferita brusca (fratture à traversu a piastra di crescita) o una ferita di overuse (per esempiu, danni à u pianu di crescita di u polso o a spina in gimnasti), u fattore più impurtante chì determina u risultatu hè a gravità è a durata di u traumu à u cartilagine di crescita. In ogni casu, ùn ci hè micca cunsensu nantu à quantu eserciziu avarà un effettu pusitivu nantu à a crescita. disse.

U listessu traumu causa diversi prublemi prima è durante a pubertà

Sottulineendu chì i feriti di a zitiddina ponu avè effetti diffirenti in diversi gruppi di età, u Prof. Dr. Bomber hà cuntinuatu:

"L'attività sportiva pò aumentà a crescita è ancu causà disordini di crescita. Per esempiu, sporti intensi (traumu ripetitivu) ponu ritardà u chjusu di i platti di crescita. Questu pò causà ferite chì implicanu u pianu di crescita in i zitelli per esse à una età più tardi di l'espertu. Perchè a resistenza di i platti di crescita cambia secondu u periodu di l'adolescenza. Mentre chì u listessu traumu pò causà lesioni ligamenti in i periodi "pre-pubertà" è "post-adolescenza", pò causà danni di cartilagine di crescita "a mità di l'adolescenza". I danni di u platu di crescita per a compressione (pressione) pò causà arrestu di crescita o deformità in l'osse à mediu è longu. In ogni casu, hè statu infurmatu chì e forze di tensione (pendenza) nantu à u pianu di crescita in i limiti fisiologichi anu un effettu pusitivu nantu à l'allungamentu di l'ossu. Per d 'altra banda, a tendinitis (inflamazioni di i tendini musculari), chì hè cumuni in i feriti sportivi adulti, hè relativamente raru in a zitiddina. In ogni casu, l'apophysite (picculu dannu à l'apophysis cù traumi ripetitivi) hè una ferita vistu in a zitiddina.

L'effetti precoci è longu di e ferite varienu

prof. Dr. Sicondu l'infurmazioni datu da Hasan Bombaci, una ferita di cartilagine di a zitiddina hè "osteocondritis dissecans" (OCD). Una cundizione in quale un pezzu di cartilagine nantu à a superficia articular tende à separà da l'articulazione, à volte cascà in l'articulazione dopu chì hè stata siparata è si move liberamente in l'articulazione ("mouse articular"). prof. Dr. Bombacı hà ancu signalatu chì e ferite di ligamenti, danni di cartilagine, ferite di meniscus è ferite gravi chì implicanu a spina pò causà prublemi in u principiu è à longu andà.

Sicondu u sportu è a zona ferita; Spiegò chì l'ineguaglianza di l'altezza in i gammi, l'instabilità permanente di a spalla o di i ghjinochje, i danni di cartilagine in l'articuli, a perdita di funzione in i braccia è i gammi ponu esse vistu.

Segni chì a ferita hè seria

Ricordendu chì i sintomi di ferite gravi pò varià da regione à regione, u Prof. Dr. Hasan Bombacı hà datu l'infurmazioni seguenti: "Per esempiu, a limitazione di u muvimentu in una ferita in a regione di u collu hè un indicazione di una ferita seria. In l'area di u ghjinochju spessu ferita, un rapidu gonfiore di l'articulazione di u ghjinochju, u sensu di incontrollability sottu à u ghjinochju immediatamente dopu à u traumu, o l'incapacità di u ghjucatore di alzà è di cuntinuà u ghjocu per via di un traumu in ogni locu in i gammi indica un ferita seria. In più di questu, s'ellu ci hè un dolore continuu in l'area ferita, gonfiore sussegwenti, cundizzioni chì afectanu u muvimentu in l'articuli, è a perdita di funzione chì provoca disturbi in u caminu, hè necessariu di dumandà à una istituzione di salute. Perchè l'impurtante hè di avvistà i feriti gravi prima è di dumandà à l'istituzione di salute à tempu ".

A psiculugia di u zitellu hè ancu impurtante in a scelta di u metudu di trattamentu.

"Micca solu in i feriti sportivi, ma ancu in tutte l'altri intervenzioni, a struttura psicologica di u zitellu deve esse cunsideratu. A psiculugia di u zitellu implicatu in u sport hè ancu impurtante ". Oyen Prof. Dr. Bomber hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u trattamentu:

"I zitelli sò individui chì crescenu à velocità assai diverse in diverse fasce di età, ma constantemente. Per questa causa, hè assai impurtante per diagnosticà rapidamente currettamente è organizà un trattamentu adattatu per l'età. In questi approcci di trattamentu, u potenziale di crescita di u zitellu deve esse sempre cunsideratu. Questu hè fattu scegliendu metudi chì ùn dannu micca i platti di crescita, ch'ella sia trattamentu non-cirurgicu o kirurggicu. In i casi induve i prucessi chirurgici seranu realizati, a selezzione di tecniche appropritate hè ancu più impurtante ".

Riturnà à u sportu prima di esse cumpletamente preparatu aumenta u risicu di ferita

Università Yeditepe Kosuyolu Hospital Specialista in Ortopedia è Traumatologia Prof. Dr. Hasan Bombacı hà dettu: "Stu prucessu differisce secondu u tipu di ferita. In ogni casu, indipendentemente da a ferita, u ritornu à u sportu prima chì l'atleta hè cumplettamente preparatu aumenta u risicu di re-injury. Cù certi prucessi applicati per questu, pò esse determinatu se u zitellu hè prontu o micca.

Sottulineendu chì i fatturi di risichi devenu esse eliminati per prevene i feriti, u Prof. Dr. Hasan Bombacı hà cunclusu e so parolle cusì; "I feriti sportivi in ​​i zitelli implicanu risichi futuri in i casi induve a piastra di crescita hè affettata, fora di a ferita evidenti. Per questu mutivu, hè assai più impurtante per prevene i feriti sportivi riducendu i fatturi di risichi in più di u diagnosticu propiu è u trattamentu in i zitelli. Frà queste misure, a qualità di l'attrezzatura sportiva (in particulare i materiali protettivi), a cunfurmità di l'installazione sportiva à i normi, è l'ugualità di i ghjucatori in quantu à a dimensione, u pesu è a maturità pò esse cuntatu. In più di questu, pò esse necessariu di sviluppà metudi di furmazione speciale per i miccanismi di ferite in certi rami o gruppi di atleti (per esempiu, a ferita di l'atleta femminile-ligamenti cruciate anteriori). In l'atleti di i zitelli, seria un approcciu currettu per monitorà da strettu quelli spazii finu à chì u sviluppu hè cumpletu in ferite chì anu u putenziale di influenzà u pianu di crescita ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*