I giganti di u settore logisticu si riuniscenu in Izmir

I giganti di u settore logisticu si riuniscenu in Izmir
I giganti di u settore logisticu si riuniscenu in Izmir

A municipalità metropolitana di İzmir, chì hè in strada per avè una parolla in l'urganizazione di a fiera mundiale, riuniscerà i rapprisentanti impurtanti di u settore logisticu, chì a dimensione globale supera i 5,5 trilioni di dollari, in Fuar İzmir in u vaghjimu. Parlendu à a riunione introduttiva di a Fiera di Logistech-Logistica, Storage è Tecnulugie, chì si terrà per a prima volta da İZFAŞ, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç Soyer, hà dettu chì a fiera hè un passu per rinfurzà a pusizione di İzmir in u settore logisticu è aumentà a so prosperità.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerİZFAŞ, chì travaglia in linea cù u scopu di portà İzmir in prima linea in e fiere mundiali, cuntinueghja à purtà novi fiere in a cità. Logistech - Fiera di Logistica, Storage è Tecnulugia, chì si terrà da İZFAŞ u 29 settembre-1 ottobre 2022, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, hè stata presentata à i rapprisentanti di u settore. Presidente di a riunione introduttiva Tunç Soyer è IMEAK Chamber of Shipping İzmir Branch President Yusuf Öztürk, İZFAŞ General Manager Canan Karaosmanoğlu Buyer, İZDENİZ Presidente di u Cunsigliu Hakan Erşen, İZDENİZ General Manager Ümit Yılmaz, prufessiunali di l'industria logistica è burocrati.

Soyer: "Unu di i settori in più rapida crescita"

U presidente Soyer hà dettu: "A logistica hè unu di i settori in più rapida crescita in u mondu. Per quessa, hè a nostra priorità principale di aumentà a parte di İzmir, chì hè una geografia logistica naturale, da stu settore. In tutta a storia, Izmir hà servitu cum'è un core, espansione e relazioni culturali è ecunomiche trà l'Europa è l'Asia. Hè diventatu unu di i più grandi centri cummerciale di u Mediterraniu cù u so portu è u largu hinterland partendu da u Golfu è si estende à tuttu l'Egeu è l'Anatolia Occidentale. İzmir mantene sempre u so valore per l'industria logistica cù a so populazione di 4,5 milioni, u fattu chì hè solu trè ore di distanza da voli diretti à i punti impurtanti di u mondu, è i so numerosi porti.

"Hà rinfurzà a pusizione di Izmir"

Dichjarà chì u "Progettu One Belt One Road" realizatu sottu a dirigenza di a Cina è altri sviluppi glubale custituiscenu a basa raziunale per questa eccitazione, u presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U centru logisticu chì serà stabilitu in Kemalpaşa funzionerà cum'è puntu di furnimentu assai impurtante trà a Regione Egea è u nostru portu. A Municipalità Metropolitana di Izmir travaglia meticulosamente nantu à e strade di avvicinamentu, cumpresu u sistema ferroviariu, per rende stu centru più funziunale. Per queste ragioni, valoremu assai a relazione trà Izmir è l'industria logistica. Logistech - Fiera di Stoccaggio è Tecnologie Logistiche hè senza dubbitu un passu assai impurtante versu u nostru scopu di aumentà u benessere di İzmir. A nostra fiera riuniscerà l'industria logistica naziunale è internaziunale, è rinfurzà ancu a pusizione di Izmir in questu sensu ".

Tutti i stakeholder di u settore si scontranu à a Fiera İzmir

Hè vistu chì a dimensione globale di u settore logisticu hà superatu 2021 trilioni di dollari à a fine di u 5,5. Hè stimatu chì u valore apprussimativu di a crescita chì si farà in u mercatu finu à u 2026 righjunghji 16,5 miliardi di dollari. Cù stu rapidu sviluppu, u settore logisticu hà una impurtanza speciale per İzmir. U tema principale di Logistech hè di fà İzmir un centru cummerciale è logisticu in u bacinu di u Mediterraniu, per diventà una cità portu internaziunale, per sviluppà i settori chì cumercianu per mare è per terra, è cusì sustene l'impieghi. In più di l'imprese di logistica terrestre, marittima, aerea è ferroviaria, cumpagnie chì operanu in i campi di magazzinu, produzzione prefabbricata, catena di friddu, tecnulugii di l'infurmazione è automatizazione, fornitori di servizii di e-commerce, carburante, veiculi di trasportu, equipaggiu di trasportu di carichi, banche, assicurazioni. , u sdoganamentu assisterà à a fiera. Imprese, operatori portuali, urganisazioni non governamentali in u settore è e radiodiffusori settoriali sò previsti di participà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*