I pompieri di l'aeroportu anu luttatu nantu à e piste sfide stabilite in Esenboğa

I pompieri di l'aeroportu anu luttatu nantu à e piste di sfida stabilite in Esenboga
I pompieri di l'aeroportu anu luttatu nantu à e piste sfide stabilite in Esenboğa

27 ufficiali RFF chì travaglianu in 83 aeroporti sottu a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) dimustratu a so perseveranza in a cumpetizione tenuta à l'Aeroportu Esenboğa.

Una cumpetizione di resistenza hè stata tenuta in u "campu di pentathlon" stabilitu in l'Aeroportu Esenboğa per l'ufficiali di l'Airport Rescue and Fire Fighting (ARFF) di a Direzzione Generale di DHMI, chì anu rispostu à l'accidenti di l'aereo è i incendi in l'aeroporti in Turchia è u circondu.

27 ufficiali RFF da 83 aeroporti anu participatu à a cumpetizione, chì hè stata assistita nantu à una basa vuluntaria.

In u "tribunale di pentathlon" preparatu da a Direzzione Generale di l'Aeroportu DHMI Esenboğa, l'ufficiali di a RFF si sò cuncorsi ferocemente per superà e piste difficili è dimustrà a so resistenza.

A lotta di l'ufficiali RFF, chì anu fattu un sforzu per passà cù successu e piste, hè stata a scena di l'imaghjini culuriti.

Onur Özen è Talha Yalçınkaya da l'Aeroportu Esenboğa sò stati prima, Hüseyin Fidan è Cihan Karahan da l'Aeroportu Muş sò ghjunti in seconda, è Hasan Fehmi Dinçel è Abidin Ünsal da l'Aeroportu Sinop sò ghjunti in terzu.

A lotta di e donne ufficiali RFF

L'ufficiali RFF Zülfiye Köküm è Naciye Horatal Kartal, chì anu participatu à a cumpetizione cum'è l'unica squadra femminile di l'aeroportu di Kars, sò stati apprezzati per a so lotta nantu à a "corte di pentathlon" piena di piste impegnative.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*