E persone di Eskişehir si scontranu à i Mercati di Pruduttori

I residenti di Eskisehir si sò riuniti in i Mercati di Pruduttori
E persone di Eskişehir si scontranu à i Mercati di Pruduttori

Stabilitu per sustene i pruduttori in tutta a Turchia, i Mercati di Produtturi di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir cuntinueghjanu à vende prudutti boni è affidabili.

Centinaie di prudutti, da u burro à i frutti secchi, da i legumi à a tarhana, di e cooperative di pruduttori 25, in particulare i pruduttori di Eskişehir, ghjunghjenu à i citadini direttamente attraversu i Mercati di Pruduttori.

Un novu hè statu aghjuntu à u Mercatu di i Pruduttori, chì hà apertu a so prima filiale in u Kurtuluş Mahallesi sottu u Parcheghju di u Courthouse in 2019, in 2020, daretu à u Haller Youth Center in u Eskibağlar Mahallesi di u distrittu di Tepebaşı. Attualmente, i Mercati di Produttori, chì cuntinueghjanu à serve cù u kiosk in Köprübaşı İletişim Sokak in più di duie filiali, assicura chì i citadini ponu acquistà i so bisogni per i prudutti assequibili è di qualità 6 ghjorni à settimana, eccettu a dumenica.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à travaglià cù i so pussibuli per esse cù i pruduttori cù Prughjetti di Sviluppu Rurale è hà dettu: "Avemu sustinutu sia l'agricultori sia i nostri citadini chì trattanu di l'allevamentu di l'animali in u nostru travagliu. Quandu hè apprupriatu, cuntinuemu à sustene i nostri pruduttori cù cuncessioni di sementi è piantini è prugrammi di cuncessione di picculi bovini. Grazie à i nostri Mercati di Pruduttori, scuntremu i bisogni di u mercatu di i nostri pruduttori per vende i prudutti chì sò belli, diliziosi è sani. Consegnamu questi prudutti sani è di qualità à i nostri residenti di Eskişehir senza cumissioni. Inoltre, i nostri citadini ponu uttene pane, latti, ova è prudutti di latti da i nostri Mercati di Pruduttori. Ringraziu sinceramente tutti i residenti di Eskişehir chì anu sustinutu i nostri Mercati di Pruduttori è dunque i nostri pruduttori cù u grande interessu chì anu dimustratu da u ghjornu chì l'avemu apertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*