Scavazioni archeologiche di l'area di a stazione di Haydarpaşa Completate à una tarifa di 95 per centu

Zona di a stazione di Haydarpasa Scavi archeologichi cumpletati à u percentuale
Scavazioni archeologiche di l'area di a stazione di Haydarpaşa Completate à una tarifa di 95 per centu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture; Dichjarà chì a storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa serà a prima in Turchia è in u mondu cù u cuncettu di disignu Arkeopark-Gar Complex, hà dettu: "I scavi archeològichi in l'area di e linee di piattaforma è di piattaforma in Haydarpaşa sò stati finiti à un ritmu di 95. per centu, è l'indagine di i resti hè cuminciatu ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu ispezioni in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è in l'Archeopark Area. Karaismailoğlu, chì hà fattu una dichjarazione dopu, hà dettu: "2. A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè stata cuminciata à esse custruita u 30 di maghju di u 1906 durante u regnu di Abdülhamit, hè stata finita è messa in serviziu u 19 di maghju di u 1908. In seguitu, in u 1979, a cisterna rumana Independenta, carricata di petroliu, passava per u Bosforu; In l'accidentu chì hà splutatu fora di a Stazione Haydarpaşa, 43 membri di l'equipaggiu sò morti è hà causatu un grande focu è disastru ambientale chì durò 27 ghjorni, i finestri è i vitrali storici di culore di a Stazione Haydarpaşa sò stati ancu sfracicati. Sfurtunatamente, per via di u focu chì scoppiu u 28 di nuvembre di u 2010, u tettu di a nostra Stazione Ferroviaria Haydarpaşa s'hè colapsatu, u quartu pianu hè diventatu cumplettamente inutilizabile è l'edificiu hè statu assai dannatu.

Zona di a stazione di Haydarpasa Scavi archeologichi cumpletati à u percentuale

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un prugressu assai impurtante hè statu fattu in u scopu di i travaglii in corso in duie tappe cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di i Monumenti, sottu u cuntrollu di a Direzzione di i Musei Archeologichi di Istanbul cù u permessu di u Cunsigliu; Hà ricurdatu chì a rinuvazione cumpleta di l'edificiu di a Stazione Haydarpaşa, chì hè a 1ª tappa, hè stata finita u 15 di ferraghju 2019. Nutendu chì a 2a Tappa di Restaurazione di l'Edifiziu di a Stazione di Haydarpaşa è di l'Annessi cuntinua, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Durante u travagliu, l'edifizii storichi pensati per appartene à a cità di Calcedonia sò stati scuperti. In novu, durante i scavi realizati da u Museu di l'Archeologia di Istanbul in e intornu à e plataforme, sò stati truvati fundazioni di strutture ottomane, romane, bizantine prima è tardi. Indubbiamente, Istanbul hè una cità unica chì pò attirà l'attenzione di ogni tipu di turisti in quantu à u turismu culturale, u turismu di fede, a gastronomia, a salute, u sport è u turismu di cungressu. Istanbul hè una di e cità più impurtanti è più ricche di u mondu in quantu à u turismu culturale, soprattuttu cù i so beni storichi ereditati da civiltà chì datanu millaie d'anni. Quandu guardemu i dati di u turismu mundiale annunziatu da l'Organizazione Mondiale di u Turismu, vedemu Istanbul cum'è una di e top 10 cità più visitate in u mondu. Ci hè pocu chì pudemu fà per Istanbul, chì hà accoltu civilisazioni è hà fattu una diferenza culturale. In questu cuntestu, u nostru scopu principale hè di priservà è di prisentà questi accumuli unichi di Istanbul in u modu più precisu. À questu puntu, sia i travaglii di risturazione chì realicemu in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è i valori storichi scuperti in l'area di a stazione seranu una prima in u mondu. Videmu cum'è un guadagnu assai impurtante sia per Istanbul sia per a Turchia chì sparteremu Haydarpaşa cù u cuncettu di disignu Arkeopark-Gar Complex ".

CIRCA 12 MIL MONETE, VETRE E CERAMICHE SONO SCARICATI

Zona di a stazione di Haydarpasa Scavi archeologichi cumpletati à u percentuale

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa hà un valore micca solu in a storia di Istanbul, ma ancu in a storia di tutta a Turchia. Mentre i nostri travaglii di risturazione in l'Edificiu di a Stazione Haydarpaşa cuntinueghjanu meticulosamente, i scavi archeologichi in l'Area di a Stazione continuanu. In i scavi fatti finu à avà; Vasti resti architettonichi di l'epica ellenistica, rumana, bizantina è ottomana, risalenti à u 4u seculu dC, è apprussimatamente 5 mila muniti, vetru è ceramica appartenenti à i periodi trà i seculi V è VII aC sò stati scuperti. Frà i resti architecturali, sò stati truvati i ruvine di buttreghi, residenze, chjese è bagni, chì facenu parte di u tissutu suciale. A prisenza di un gran numaru di muniti indica chì sta regione era un centru cummerciale. I scavi archeologichi in l'area di e linee di a piattaforma è di a piattaforma sò stati finiti à un ritmu di 7 per centu, è u travagliu di l'indagine di i resti hè cuminciatu. Tutti l'artefatti sò puliti è documentati, arregistrati in archivi è trasferiti à u Museu di Archeologia di Istanbul.

Emu REVISU U PLAN DI LINEA E PERON

Dichjarà chì i scavi archeologichi naturalmente causanu ritardi in i nostri travaglii di prughjettu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni;

"Tuttavia, ùn pudemu micca restà indifferenti à sti valori culturali storichi, chì sò u patrimoniu cumunu di l'umanità. Cunsiderendu a prevalenza, l'impurtanza storica è culturale di i ritrovamenti scuperti durante i scavi è l'impurtante identità di u patrimoniu ferroviariu di a zona; Avemu rivisu u schema di a linea è a piattaforma senza dannu i ritrovi archeologichi è assicurendu a preservazione di l'identità storica di a zona. Avemu decisu di sviluppà un cuncettu di archeopark è un Prughjettu di Paesaggistica, chì include a preservazione di l'identità di u patrimoniu storicu è culturale di l'area, a cunsirvazione è a risturazione di i resti archeològichi scuperti è l'edifizii storichi esistenti chì sò Patrimoniu Ferroviariu, è a so esposizione à u publicu. In questa direzzione; Prepararemu u cuncettu di cuncepimentu, chì serà sviluppatu in cunfurmità cù e lege è i regulamenti pertinenti, cù una squadra competente è qualificata, in coordinazione cù l'istituzioni pertinenti, è uttene l'appruvazioni di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, avemu riconsideratu u nostru travagliu secondu i dati attuali di u situ di scavi di l'area. Avemu rivisu u pianu di linea è piattaforma. Avemu annullatu a custruzzione di u novu Edificiu di l'Attellu di Manutenzione. Avemu sguassatu e linee di parcheghju di u trenu da l'area è decisu di creà linee di gare ottimizzate in l'area di i silos secondu u numeru è u requisitu di lunghezza. Sicondu a nova linea è pianu pianu; Produceremu entrata di 3 linee, 4 linee di piattaforma è 210 piattaforme di passageri cù una lunghezza di 3 metri, linea di cintura, linea di cunnessione portu è linee di gare da esse create in l'area portu à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa.

ARKEOPARK-GAR COMPLEX SERÀ U PRIMU IN TURCHIA È IN U MONDU CU U U SO CONCEPTU DI DESIGN

Zona di a stazione di Haydarpasa Scavi archeologichi cumpletati à u percentuale

"Stazione storica di Haydarpaşa; Karaismailoğlu hà dettu chì u complexu Arkeopark-Gar serà u primu in Turchia è in u mondu cù u so cuncettu di design, è chì Arkeopark, chì mette in luce a storia di Istanbul, diventerà un puntu d'attrazione per i Istanbuliti è i turisti lucali è stranieri. a so architettura in armunia cù a struttura storica di a regione è opportunità di trasportu alternativu. Rimarchendu chì u sviluppu di e facilità di trasportu di Istanbul hè ancu assai impurtante per u sviluppu di l'attività turistica, Karaismailoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i prughjetti chì sò stati implementati è sò in custruzzione;

"In questu puntu, cù enormi investimenti di trasportu cum'è Marmaray, Tunnel Eurasia, Ponte Yavuz Sultan Selim, Linea di Trenu Istanbul-Ankara, Aeroportu di Istanbul, Marmara di u Nordu è Autostrada Istanbul-Izmir, chì sò stati implementati in u L'ultimi 20 anni, a reta di trasportu di Istanbul pò esse allargata in ogni modu, l'avemu purtatu à u prossimu livellu. In novu, implementemu prughjetti assai impurtanti per u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu publicu ferroviariu urbanu, in modu chì i residenti di Istanbul è i visitatori chì venenu in Istanbul anu un trasportu più veloce è faciule in a cità. Attualmente, u nostru ministeru in Istanbul cuntinueghja u nostru travagliu nantu à 7 linee di custruzzione di u sistema ferroviariu intensivamente. Quessi; Metro di l'aeroportu di Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul, Küçükçekmece Halkalı- Metro di Başakşehir-Arnavutkoy-Istanbul, Metro Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen, Bakırköy (IDO)-Bahçelievler-Güngören-Bağcılar Kirazlı Metro, Başakşehir-Kayaşehir Metro, Altunizade-Ferah Trasporti Metro e Progettu di trasportu Sir Mahıcai-Kazime-Kazim . A durata tutale di sti 7 prughjetti hè di 103,3 chilometri. A lunghezza di a reta di u sistema ferroviariu stabilitu in Istanbul hè di 263 chilometri. Cù a fine di i nostri prughjetti in corso, sta lunghezza aumenterà à 366,3 chilometri è avemu custruitu più di u 50 per centu di u sistema ferroviariu urbanu di Istanbul cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture ".

AMEMU VALORE À ISTANBUL CU A TORRE ÇAMLICA

Attraversu l'attenzione à un altru prughjettu impurtante finitu in Istanbul cum'è u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a Torre Çamlıca, chì hè stata aperta circa un annu fà, hè un travagliu chì aghjunghje valore à u valore di Istanbul. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'attività di trasmissione chì hà iniziatu in a Torre Çamlıca, avemu fattu 1 trasmissioni radio da u stessu puntu per a prima volta in u mondu senza interrompe u putere di l'altru è mischjà frequenze. Inoltre, u valore aghjustatu da a Torre Camlica, chì hè diventata un centru seguitu in u campu di a radiodiffusione in u mondu cù stu successu, ùn hè micca limitatu à u campu di a trasmissione. L'antichi 100 antenne chì causavanu a contaminazione elettromagnetica è visuale sò stati eliminati è rimpiazzati cù una struttura simbolica per u nostru paese. Hè diventatu u centru di l'attenzione di parechji turisti lucali è stranieri è 33 mila persone anu visitatu a Torre Camlica in un annu. Vogliu ancu signalà chì; custruemu i nostri prughjetti cum'è strutture uniche cù a so estetica architettonica. Avemu trasfurmatu Istanbul in una cità di marca assai preziosa cù queste opere giganti è punti di riferimentu. À questu puntu, cuntinuemu à valutà tutti i prughjetti chì metteremu in opera in quantu à u sviluppu di u turismu, è sempre cunsiderà l'architettura estetica è uriginale per via di stu significatu particulari chì portanu. Cum'è ùn avemu micca lasciatu u destinu di u nostru paese in mani di nimu dapoi 563 anni, avemu furnitu un serviziu seculu in 20 anni, vogliu chì sapete chì pensemu solu à i nostri citadini quandu mettemu in pratica i nostri prughjetti. Continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per a nostra nazione ", disse.

Karaismailoğlu hà cunclusu u so discorsu nutendu chì quandu i travaglii sò finiti, a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa diventerà un impurtante centru culturale, turisticu è di trasportu è un puntu d'attrazione per Istanbul è Turchia, sia cù i travaglii di risturazione è u prughjettu di l'archeopark.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*