I servizii di treni regionali di Samsun Amasya è Amasya Havza sò riavviati

I servizii di treni regionali di Samsun Amasya è Amasya Havza sò riavviati
I servizii di treni regionali di Samsun Amasya è Amasya Havza sò riavviati

I treni regiunale di Samsun-Amasya è Amasya-Havza, chì i so servizii sò stati sospesi per un tempu per via di travaglii di migliurà di a strada, anu cuminciatu à operare di novu cù una cerimonia.

À a cerimonia tenuta in Amasya Station u 21 di ghjugnu; U guvernatore di Amasya Mustafa Masatlı, u sindaco di Amasya Mehmet Sarı, u direttore generale di trasportu di TCDD Hasan Pezük, u subdirector generale di TCDD İsmail Çağlar, i ferroviari è i citadini anu participatu.

U guvernatore di Amasya, Mustafa Masatlı, in u so discorsu à a cerimonia tenuta in a Stazione Ferroviaria di Amasya, hà dettu ch'elli eranu felici di riavvia i servizii di treni regiunale trà Amasya-Samsun è Amasya-Havza dopu un intervallu di circa 7 anni.

"U principiu di i servizii di treni cuntribuisce à l'ecunumia è u turismu regiunale"

U sindaco di Amasya, Mehmet Sarı, hà dettu chì a ferrovia hà un postu impurtante in a so cultura è hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu in nome di u populu di Amasya per l'investimentu fattu in Amasya. Credu chì l'iniziu di i servizii di treni cuntribuisce à l'ecunumia regiunale è u turismu. Spergu chì purterà a bontà à Amasya ". disse.

In u so discorsu à a ceremonia, u Direttore Generale di TCDD Transportation Hasan Pezük hà dettu: "In l'anniversariu di a Circular Amasya 22 June 1919, induve l'integrità di a patria è l'indipendenza di a nazione sò state annunziate à voce à u mondu sanu, commemorate Gazi. Mustafa Kemal Atatürk è tutti i nostri martiri è eroi cun misericordia, gratitùdine è gratitùdine. Chì e so ànime riposu in pace. "Hà cuminciatu à dì.

"Cù i treni d'alta velocità, u 33 per centu di a pupulazione di u paese hè servita direttamente, è u 47 per centu di a pupulazione hè servita cù l'autobus è i treni cunvinziunali".

Pezük hà enfatizatu chì i grandi investimenti sò stati fatti in u settore ferroviariu cù e pulitiche di priorità ferroviaria chì sò state mantenute per 20 anni, è chì l'obiettivu hè di furnisce i sistemi di trasportu cù una struttura chì si cumplementa, cù a ferrovia essendu a spina principale, è disse :

"U nostru trasportu ferroviariu face un progressu significativu ogni ghjornu cù i prughjetti implementati in cunfurmità cù l'obiettivi di custruzzione di linee ferroviarie d'alta velocità è rapida, rinnuvamentu è mudernizazione di u sistema esistente, apertura di a gestione di treni ferroviari à u settore privatu, è sviluppu. di l'industria ferroviaria domestica è naziunale.

TCDD Transportation, a marca principale di l'operazioni di treni ferroviari, opera treni nantu à un totale di 1213 chilometri di rete ferroviaria, di quale 219 chilometri sò à alta velocità, 11 chilometri sò veloci è 590 mila 13.022 chilometri sò cunvinziunali.

Cù i treni d'alta velocità operati nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Konya-Karaman, Ankara-Eskişehir è Karaman-Konya-Istanbul, u 33 per centu di a pupulazione di u paese hè servita direttamente, è u 47 per centu di a pupulazione hè furnita cù autobus. è cunnessione di treni cunvinziunali.

"Avemu scopu di aumentà u numeru di passageri, chì era 164 milioni prima di a pandemia, à più di 2022 milioni in 190".

Furnendu serviziu à una media di 25 mila passageri à ghjornu cù treni d'alta velocità, TCDD Transportation trasporta 45 mila passageri à ghjornu nantu à i so treni principali è regionali, 35 mila passageri à ghjornu in Başkentray, è una media di 505 mila passageri à ghjornu Marmaray.

"Avemu scopu di aumentà u numeru di passageri, chì era 164 milioni prima di a pandemia, à più di 2022 milioni in 190".

Apuntendu chì anu una impurtanza particulare à i treni regiunale, Pezük hà dichjaratu chì a vita ecunomica, suciale è culturale di e cità regiunale chì serve in 37 cità da u punente à u livante di u nostru paese hè stata rivitalizzata.

Dichjarà chì i treni regiunale, chì serve una media di 33 mila citadini per ghjornu, purtaranu 2022 milioni di passageri in i primi 6 mesi di u 5.3, Pezük hà dettu chì i passageri chì anu da commutà trà e cità di corta è media distanza ogni ghjornu per i so bisogni cum'è U travagliu, l'educazione è e visite permetteranu di risparmià tempu è soldi cù l'usu di i treni regiunale, hà dichjaratu ch'ellu hà fattu ciò ch'ellu hà fattu è chì hà sperimentatu a sicurità, u cunfortu è a cunvenzione furnita da i treni.

Toccu à u trasportu di merci, u direttore generale di TCDD Transportation, Hasan Pezük, hà dettu chì e ferrovie sustenevanu a continuità di u cummerciu supportendu i pruduttori, l'industriali è l'esportatori, soprattuttu durante u periodu pandemicu, quandu e fruntiere sò state chjuse è u cummerciu si ferma per via di u trasportu stradale. .

"Avemu battutu record di tutti i tempi in u trasportu domesticu è internaziunale in 2021".

Pezuk cuntinuò u so discorsu cusì:

"In u risultatu, i record di tutti i tempi sò stati battuti in u trasportu domesticu è internaziunale in 2021. Hè righjuntu 2021 milioni di tunnellate in 33,2, u megliu trasportu di tutti i tempi, è un aumentu di 11 per centu cumparatu cù l'annu precedente. U nostru trasportu internaziunale hè stata di 4,3 milioni di tunnellate è hà aumentatu da 24 per centu. Ci hè statu un aumentu di 80 per centu in u nostru trasportu di merci in linea BTK, un aumentu di 23 per centu in u nostru trasportu di merci in direzione Europa, è un aumentu di 7 per centu in u nostru trasportu di merci in direzione Iran. Cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, u trasportu ferroviariu ininterrottu hè furnitu trà i paesi europei è asiatichi, aumentendu cusì l'efficacità di u nostru paese in u cummerciu mundiale. Oghje, i nostri treni di merci viaghjanu da a Cina à Turchia in 12 ghjorni nantu à a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u Corridor Central chjamatu Strada di a Seta di Ferru, attraversu u Marmaray Bosphorus Tube Crossing, in Europa in 18 ghjorni, è in Russia in 8. ghjorni, è issi tempi sò ancu più longu. I sforzi cuntinueghjanu à riduce. "Cusì, riducendu i costi di trasportu, chì anu una parte significativa di i costi di produzzione, è furnisce i prudutti di i nostri industriali à i mercati economicamente è rapidamente, a cumpetitività aumenta è una cuntribuzione significativa à u sviluppu di u paese hè fatta".

"431 km di linea hè stata completamente rinnuvata"

Fornendu infurmazioni nantu à a linea ferroviaria Samsun - Sivas, Pezük hà dettu chì cù u Prughjettu di Riabilitazione di a Linea Ferroviaria Samsun - Kalın, chì hè stata cuminciata à esse custruitu in u 1924 è messu in opera in u 1931 è ferma quasi intactu finu à u 2015, l'infrastruttura è a superstruttura. di a linea longa di 431 chilometri sò stati rinnuvati è aperti à u trasportu di merchenzie u 1 di nuvembre di u 2020. ricurdatu.

Pezük hà infurmatu chì a linea, chì a capacità è a capacità di a linea hè stata aumentata cun un investimentu di 350 Million Euros, serve una funzione assai forte à u puntu di cunnessione à u Mari Neru, postu chì hè una linea chì và à l'assi orientali è miridiunali. è hà dettu: "Puderà trasportà 200 mila tunnellate di carica cù 91 viaghji in trenu di merci per ghjornu." "A linea ferroviaria Samsun-Sivas, chì hè unu di i corridori di trasportu più impurtanti di a nostra urganizazione, hè una di e rotte più impurtanti di l'esportazione è l'importazione di u nostru paese cù a so cunnessione à u portu di Samsun ". disse.

"Si prevede di serve 200 mila passageri annu"

Dichjarà chì sò assai felici chì i treni regiunale cumincianu à uperà di novu da oghje, Pezük hà cunclusu u so discorsu cusì:

"U riavviu di u trasportu di passageri nantu à a linea Samsun-Amasya hè statu un pocu ritardatu per via di a pandemia è ancu di studii tecnichi in corso. Semu felici di ripiglià l'operazione di trenu regiunale trà Sivas è Samsun, in un modu più còmode chè prima, trà u Samsun-Amasya mudernizatu di 133 chilometri è l'Amasya-Havza di 47 chilometri.

Questi treni regiunale, chì sò previsti per serve 200 mila passageri annu, farà un totale di 2 viaghji in a matina è a sera trà Samsun-Amasya-Samsun è un totale di 6 viaghji trà Amasya-Havza-Amasya.

Avemu u scopu di furnisce un serviziu di trasportu convenientu, ecunomicu è còmode à i nostri passageri cù i nostri treni diesel cù 4 vagoni è una capacità di 262 persone in e duie linee. "Bona Furtuna."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*