Studenti Università Voluntarii di l'AFAD Preparanu per Missioni Sfidanti cù Training è Esercizii

Studenti Universitari Voluntarii di l'AFAD Preparanu per Tasks Sfidanti cù Formazione è Pratiche
Studenti Università Voluntarii di l'AFAD Preparanu per Missioni Sfidanti cù Training è Esercizii

I studienti universitari chì participanu à u "Sistema di Voluntariu" di a Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD) in Kahramanmaraş si preparanu per eventuali situazioni di disastru cù furmazione è esercizii.

In u quadru di u Pianu di Risposta à i Disastri di Turchia, i corsi teorichi è pratichi sò dati à i studienti universitari chì sò membri di u "Sistema di Voluntariu AFAD" in Kahramanmaraş.

I vuluntarii, chì ricevenu furmazione per salvà a vita in emergenze è disastri naturali, participanu à i centri di furmazione è di applicazione in parechji punti di a cità in certi ghjorni di a settimana.

I vuluntarii, chì ricevenu infurmazioni teorichi è pratiche da u persunale di l'AFAD in gruppi, anu tandu l'uppurtunità di rinfurzà ciò ch'elli anu amparatu in pratica cù esercizii tenuti in u quadru di certe regule.

Mentre cuntinueghjanu a so educazione, i studienti, chì amparanu l'intricatus di a professione da u staffu espertu di l'AFAD, si preparanu digià per i travaglii sfide ch'elli anu da intraprende in u futuru.

U Manager Provinciale di Disastru è Emergenza di Kahramanmaraş, Aslan Mehmet Coşkun, hà dichjaratu chì tutte l'attività in u scopu di u vuluntariu di disastru cuntinueghjanu in Kahramanmaraş.

Ricordendu chì Kahramanmaraş hè una pruvincia cù risicu di terrimotu, Coşkun hà dettu chì, in casu di disastru, i vuluntarii anu da piglià compiti impurtanti in u quartiere, strada, casa, aula è ambiente.

Spieghendu chì facenu i vuluntarii pronti per i disastri cù una furmazione teorica è pratica, Coşkun hà dettu: "I nostri studienti chì cuntinueghjanu a so educazione universitaria in a nostra cità sò una risorsa putente per noi. Se i nostri studienti stanu in u dormitoriu è in casa in un eventuale terremotu, guidanu, aiutanu è sustene i so amichi. Tuttavia, in un disastru maiò, seremu i nostri sustenidori in parechje tematiche cum'è l'accoglienza è a distribuzione di l'aiutu. Prima di tuttu, cuminciamu i nostri studii cù una furmazione basica di sensibilizazione di disastru. Dopu facemu furmazioni psicosociali. In teoria, furnimu furmazioni cum'è truvà a direzzione in u campu, cumu fà l'aiutu umanitariu, cumu mette una tenda. In a furmazione di ricerca è salvata, intruducemu l'equipaggiu chì usemu à i nostri vuluntarii. Vi mostramu cumu utilizà stu equipamentu è induve aduprà. Fornemu furmazione à i nostri participanti nantu à ciò chì hè risicatu nantu à u mudellu di naufragio, cumu avvicinà un naufragiu, è cumu dà i primi aiuti quandu vedenu una persona ferita in un naufragio. Quandu finiscinu questi furmazioni, preparemu i nostri vuluntarii di disastru di sustegnu in a forma è l'equipaggiu per sustene e nostre squadre in un eventuale disastru cù un eserciziu di applicazione ".

I studienti sò ancu soddisfatti di l'educazione

Salih Yenipınar, studiente di u Dipartimentu di Tecnulugia Tessili di l'Università Kahramanmaraş Sütçü İmam, hà dichjaratu ancu chì hà participatu à a furmazione per esse preparatu per eventuali disastri. Enfatizendu chì a furmazione chì hà ricevutu à l'AFAD era impurtante per ellu, Yenipınar hà dettu: "Quandu aghju vistu chì l'AFAD avia una furmazione di terremoti, di focu è di primi aiuti, sò venutu quì per riceve furmazione nantu à questi prublemi. Venemu à l'università, sicuru, a vita di l'educazione. Dopu quì, venemu à l'AFAD. Questu hè ancu assai impurtante per noi. A salvezza di a vita hè prima. Venendu quì da a scola. Tutti anu bisognu di participà è amparà in tali avvenimenti. Hè una vergogna di ùn sapè avà. Ùn fate nunda solu perchè ùn sò micca sapè. Tuttu pò accade, ancu in a strada ". disse.

Zehra Tufan, mamma di 4 figlioli, hà spiegatu chì hà sentitu u terrimotu in Elazig in Kahramanmaraş è hà decisu di diventà un vuluntariu AFAD perchè ùn sapianu micca ciò chì fà in casu di terramotu. Aghju 4 figlioli in casa, hè assai impurtante per mè di vene quì è riceve furmazione nantu à tematiche cum'è i primi aiuti, u terrimotu, l'inundazione, u focu. Credu chì aghjunghje assai à a mo vita ". usatu a frasa.

Rauf Kürşat Maraşlıoğlu, unu di i studienti di u Dipartimentu di Tecnulugia Informatica, hà dichjaratu ch'ellu hà participatu à a furmazione per aiutà e persone in i tempi difficiuli.

Spieghendu ch'ellu assiste à a furmazione è à l'esercizii in u so tempu liberu, Maraşlıoğlu hà dettu: "Avemu u scopu di esse quì per e persone in i tempi difficiuli passendu per diverse furmazione difficili. Esse vuluntariu à l'AFAD richiede di esse cuscenti à u principiu. L'empatia hè u sicondu fattore più impurtante dopu a cuscenza. Amparemu chì duvemu aiutà e persone sentendu i terrimoti chì anu sperimentatu. Calchì volta pigliemu u nostru tempu è qualchì volta perdemu u nostru tempu. Vengu quandu ùn aghju micca classi, è quandu aghju e classi, pigliu soprattuttu tempu per esse cuscente.

Saadet Ceylan, unu di i studienti, hà dettu ch'elli anu acquistatu a cuscenza di u disastru per via di i furmazioni dati da l'AFAD è chì tutti duverebbe participà à l'esercizii è a furmazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*