Kocaeli Needs Logistics Village

Kocaeli hà bisognu di un paese logisticu
Kocaeli Needs Logistics Village

"2053 Körfez Logistics Workshop on Transportation" urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hè stata tenuta in u Centru di Cungressu Kocaeli. Parlendu à u prugramma, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Continueremu à prugressu versu diventà una superpotenza logistica è e nostre sanzioni contr'à Kocaeli continueranu in questu prugressu".

TRASPORTI 2053 ATTELIERA DI LOGISTICA GULF

"U 2053 Gulf Logistics Workshop on Transportation", ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, induve si tratta di temi impurtanti cum'è investimenti di trasportu, centri logistichi, integrazione di modi di trasportu, riducendu i costi in logistica, energia verde è riduzzione di emissioni. Centru di Cungressu cù una larga participazione.

LARGA PARTICIPAZIONE

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, guvernatore di Kocaeli Seddar Yavuz, Union of Marmara Municipalities è Kocaeli Metropolitan Municipality Mayor Tahir Büyükakın, Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Strategy Development Head Dr. Yunus Emre Ayözen, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Balamir Gündoğdu, u presidente di a Camera di l'Industria di Kocaeli Ayhan Zeytinoğlu, u Rettore di l'Università Kocaeli Prof. Dr. Saadetin Hülagü, Rettore di l'Università Tecnica di Gebze Prof. Dr. Muhammed Hasan Aslan, sindaci di distrittu, ONG è rapprisentanti di u settore anu assistitu.

"PAGAMU PIÙ IMPOSTA DI 66 PROVINCIA TOTALE"

U presidente di a Camera di l'Industria di Kocaeli, Ayhan Zeytinoğlu, hà dettu: "State in una cità induve 2021 miliardi di tasse di TL sò raccolte in 110. Raccogliemu più tasse cà 66 pruvince in Turchia. Vi dumandemu u vostru sustegnu per l'infrastruttura chì avemu bisognu. Avemu cura di u stabilimentu di i paesi logistichi. Vulemu voli da l'aeroportu di Cengiz Topel in i mesi d'estate. Questu puderia esse l'aeroportu micca solu di Kocaeli, ma ancu di Sakarya è Düzce ".

"UN TRAVAIL CHE AFFECTA U DESTINU DI A NOSTRA REGIONE"

Dichjarà chì i prughjetti impurtanti in u trasportu sò stati realizati, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, hà dettu: "Hè impurtante per noi chì un studiu nantu à a logistica è a logistica hè realizatu in Kocaeli è chì Marmara hè l'asse. In l'ultimi 20 anni, u Ministeru di i Trasporti hà realizatu prughjetti enormi per Kocaeli è Turchia. In u prossimu periodu, unu di i travaglii di visione più impurtanti sia per Kocaeli sia per a regione di Marmara seranu i passi da fà in logistica. Dunque, l'attellu di logistica chì si terrà oghje serà forse un studiu assai impurtante chì affetterà u destinu di a regione in l'anni à vene, è chì affetterà u destinu di Turchia ".

"KOCAELİ BISOGNA LOGISTICS VILLAGE"

U presidente Büyükakın hà dichjaratu chì un paese logisticu deve esse stabilitu in Kocaeli; "Oghje parlemu di u Golfu è di Kocaeli. Cum'è Unione Municipalità di Marmara, avemu fattu un studiu separatu quì. Vulemu una decisione cumuna nantu à cumu serà gestitu Marmara in tuttu, da u tema climaticu à e risorse d'acqua, da u prublema di logistica à e linee di trasportu. Un paese logisticu deve esse creatu. Hè da esse integrata cù e linee ferroviarie. Questa ùn hè micca una urganizazione chì a Municipalità Metropolitana pò fà. A creazione di un novu paese logisticu impone un travagliu interministeriale. Si parla di un locu in un paese di logistica induve ci sò grandi magazzini, magazzini è catene di distribuzione. 200 mila camioni si move ogni ghjornu in Kocaeli. Avemu custruitu l'autostrada di u Marmara di u Nordu, ma avemu ancu bisognu di l'autostrada di u Marmara di u Sud. Hè necessariu di rinfurzà e zone di produzzione è di almacenamento, e cunnessione stradale naziunale è internaziunale cù e ferrovie. Cù stu travagliu, a pressione di i veiculi pisanti nantu à e nostre autostrade serà ancu ridutta. Ùn ogni parte di a baia serà un portu. L'aumentu di u trasportu di carichi duveria ancu principià da l'aeroportu di Cengiz Topel è questu deve esse valutatu cum'è una opportunità di muvimentu logisticu. Almenu, u lanciamentu di u trasportu di carichi à l'aeroportu di Cengiz Topel portà altre opportunità à a cità.

"UNA CITTA' ADATTA PER I VILLAGES LOGISTICI"

Dichjarà chì Kocaeli pò esse un centru logisticu, u guvernatore Seddar Yavuz hà dettu: "U nostru Ministeru hà fattu servizii impurtanti à Kocaeli. Li ringraziu. L'industria hè abbastanza in Kocaeli. L'industria porta cun ella certi prublemi. Unu di sti prublemi hè u trasportu. Dopu à a custruzzione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, ci era un grande sollievu in Kocaeli. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, una grande rivoluzione hè accaduta in u campu di u trasportu in l'ultimi 20 anni. Hè per quessa chì credemu chì u cambiamentu continuerà. Ci hè un prughjettu di u paese logisticu per esse stabilitu in Kocaeli. Kocaeli hè un centru impurtante per questa attività ", disse.

"Progressemu per esse un SUPER POTENZA LOGISTICA"

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, "Sò felice di indirizzà à voi à l'apertura di u Trasportu 2053 "Atelier di Logistica di u Golfu". Venemu quì da e zone affettate da inundazioni in a Regione Occidentale di u Mari Neru. I nostri squadre cuntinueghjanu à travaglià senza piantà. Anu travagliendu spalla à spalla cù i nostri citadini per sguassà l'effetti di l'inundazione u più prestu pussibule. Prima di tuttu, dicemu chì guariscenu prestu à tuttu u nostru paese, in particulare i nostri citadini di a regione. Da quì andemu in quella zona di novu. settore logisticu; Oghje, hè u bloccu di basi di l'ecunumia mundiale è di u cummerciu internaziunale, chì diventa sempre più integratu. L'impurtanza di a Turchia, chì hè in u centru di una geugrafia induve 1,6 miliardi di persone campanu in u mondu globalizing, hà un Produttu Naziunale Grossu di 38 trilioni di dollari è un voluminu di cummerciale di 7 trilioni di dollari, hè in crescita ogni ghjornu. Perchè u nostru paese hà una pusizioni geostrategica è geopolitica assai preziosa à mezu à dui bacini marittimi impurtanti chì culliganu trè cuntinenti. À a luce di questi fatti, mentre furnisce cunnessione di trasportu multimodale in Turchia cù u mondu, stabiliscemu infrastrutture di trasportu ininterrotte è di alta qualità trà i cuntinenti creendu corridori internaziunali. In questu cuntestu, simu nantu à a strada per diventà una superpotenza logistica, chì hè u nostru scopu principale. A nostra bussola per tutti i nostri passi hè u "2053 Pianu Maestru di Trasportu è Logistica" ... Tutti assistemu à a velocità vertiginosa di e trasfurmazioni in u mondu. U nostru scopu ùn hè micca di stà cun ellu, ma di esse preparatu per u futuru essendu davanti à a trasfurmazioni ".

"A FACCIA DI NOSTRE PAESE KOCAELİ"

Dichjarà chì Kocaeli hè una cità impurtante per a Turchia, u Ministru İsmailoğlu hà dettu; "Attacemu una grande impurtanza à a cuntribuzione di u nostru Kocaeli, a chjave per u nostru Golfu, u valore di u nostru paese, in i nostri piani. Kocaeli cuntinueghja à mustrà a so diffarenza cù a so reta di cummerciale crescente è sviluppata ghjornu per ghjornu. In u maghju di questu annu, u portu di Kocaeli hè induve a più alta quantità di carica trattata in u nostru paese hè realizatu. Vogliu felicità tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'aumentu di 2022 per centu in a quantità di cuntenituri trattati in u periodu di ghjennaghju à maghju 3,5 cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. Kocaeli, induve e ferrovie è l'autostrade si scontranu è u cummerciu marittimu hè attivu cù i so porti, hè u centru induve u pulsu di u trasportu è u cummerciu batte cù u ponte Osmangazi, u ponte Yavuz Sultan Selim, l'autostrada di Marmara di u Nordu è l'autostrada Istanbul-İzmir. Stu impurtante Workshop chì avemu urganizatu in Kocaeli, una di e pruvince principali di u nostru paese in quantu à l'industria di fabricazione, furnisce dati preziosi cù risultati preziosi è guidà i nostri piani.

"A TURCHIA CONTINUA A CRESCE NONGRATU A PANDEMIA"

Rimarchendu chì a Turchia hè cresciuta malgradu a pandemia è a crisa, u Ministru İsmailoğlu hà dettu: "Mentre alcune persone continuanu à parlà cum'è di solitu, cuntinuemu à pruduce servizii è custruisce a futura Turchia in bracciu cù a nostra nazione. Cù assai più servizii è opere infrastrutturali in linea cù u spiritu di l'età, purteremu u nostru paese à a pusizione chì merita trà i paesi sviluppati di u mondu. Ciò chì avemu fattu in l'ultimi 20 anni hè a prova più grande chì ci simu più vicinu à u nostru scopu cù ogni ghjornu chì passa è ciò chì faremu in u futuru. Per chì a Turchia ghjunghje u so scopu di esportazione di 2053 trilione di dollari in 1, a so infrastruttura logistica deve esse cumpletata è deve diventà una basa logistica in a so propria regione in u cummerciu mundiale. Mentre custruemu rotte terrestri, aeree, ferroviarie è maritime, chì sò l'anima di u cummerciu, stabilimu un sistema multi-mudellu in tutti i modi di trasportu. Avemu apertu 13,6 diversi centri logistichi cù una capacità tutale di 13 milioni di tunnellate per fà a Turchia a basa logistica di a so regione. Durante u periodu pandemicu, u settore logisticu hà datu una prova impurtante in u nostru paese è in u mondu. In u 2020-2021, ci hè statu affruntatu cù prezzi elevati di trasportu, prublema di furnimentu di materie prime, è misure di container, igiene è prutezzione. In stu periodu di turbulenza, ùn avemu mai firmatu i nostri investimenti in u nostru paese. Malgradu a crisa, avemu cuntinuatu a pruduzzione, l'impieghi è l'investimentu cù e misure chì avemu pigliatu. Mentre l'ecunumie di i paesi principali di u mondu si sò ridutte in a pandemia, Turchia era trà i pochi paesi in u mondu in termini di crescita. Comu sapete, in questu prucessu, u nostru paese, cum'è tutti i paesi di u mondu, hà datu una prova impurtante in u settore logisticu. Quantu simu felici; Avemu passatu stu esame cù una cuscenza pulita ", disse.

"Contribuiremu à u sviluppu di KOCAELİ"

U Ministru Adil Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì Kocaeli diventerà a capitale logistica vicinu à l'industria, hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle; "L'Autostrada di u Marmara di u Nordu hè diventata una collana d'oru da u nordu di a Regione di Marmara à Marmara, induve si svolge intense attività industriali, industriali è socio-culturali cum'è Istanbul, Kocaeli è Sakarya. L'Autostrada di Marmara di u Nordu, cù una lunghezza totale di 443 chilometri, hà ancu cunnessione cù l'autostrada esistente è a rete di strade statali, cum'è l'Autostrada Istanbul-Edirne, l'Autostrada Istanbul-Ankara, l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir è a D- 100 Highway. Cù l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim, i trasporti di transitu internaziunale ponu esse più veloci senza entre in a cità. Inoltre, a nostra Autostrada di u Marmara di u Nordu cunnetta à e Zone Industriali Organizzate, chì sò centri impurtanti. In Kocaeli, chì hè una "Capitale di l'Industria" in u quadru di i nostri Obiettivi di Trasportu 2053, assicureremu chì i porti in u Golfu di Izmit sò pianificati in parallelu cù a necessità di investimenti industriali in constante crescita, è chì i porti in u Golfu. di Izmit sò pianificati in parallelu cù l'aumentu di a carica creata da l'industria di sviluppu è crescente è chì sò sviluppati secondu questi piani. In parallelu cù l'aumentu di l'impurtazioni, l'esportazioni è i carichi di transitu chì saranu creati da a crescita cummerciale è industriale di a regione in u futuru, furniremu l'infrastruttura per risponde à l'aumentu di a dimensione di i navi di container in cunfurmità cù questi sviluppi. è in una manera puntuale in i porti in a Baia di Izmit, è faremu i nostri piani di centru logisticu chì sustenenu questu. . Affronteremu i bisogni di a baia, di a cità è di a regione in u quadru di u Pianu Maestru di u Trasportu è di a Logistica, cun un focusu sustinibule, ambientalista è di digitalizazione. Vogliu sprime u mo ringraziu sinceru à tutti quelli chì anu digià cuntribuitu scientificamente à u nostru Workshop è trasmettenu e so sperienze reali di u settore. Credu sinceramente chì u Trasportu 2053 Körfez Logistics Workshop farà cuntributi significativi à u settore è a regione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*