L'aeroporti in Istanbul sò di novu trà i più preferiti in u mondu

L'aeroporti di Istanbul sò di novu trà i più preferiti in u mondu
L'aeroporti di Istanbul sò di novu trà i più preferiti in u mondu

L'aeroporti in Istanbul sò di novu trà i più preferiti in u mondu. Circa 5 milioni di persone anu viaghjatu da l'aeroporti di Istanbul in 33 mesi. In cunfrontu cù u listessu periodu di l'annu precedente, u numeru di passageri hà aumentatu da circa 50 per centu. U numeru di passageri chì utilizanu l'aeroporti in Istanbul hè aumentatu di 17 milioni in paragunà à u listessu periodu di l'annu passatu.

In i primi 5 mesi di questu annu, un totale di 11 milioni 140 mila 385 passageri viaghjavanu da l'aeroporti di Istanbul, 21 milioni 435 mila 624 nantu à e linee domestiche è 32 milioni 576 mila 9 nantu à e linee internaziunali.

5 milioni di passageri anu utilizatu l'aeroportu di Istanbul in i primi 21 mesi

I figuri per i dui aeroporti sò stati ancu annunziati separatamente. Più di 5 milioni di passageri anu utilizatu l'aeroportu di Istanbul in i primi 21 mesi. Più di 5 milioni di questi passageri anu viaghjatu da rotte domestiche è 16 milioni da rotte internaziunali.

In u listessu periodu di 2021, u numeru di passageri chì utilizanu l'aeroportu di Istanbul era più di 9 milioni. In cunfrontu cù l'annu passatu, l'aumentu di u numaru di passageri superava 12 milioni, è a rata di crescita di i passageri hè stata calculata cum'è 130 per centu.

U numaru di viaghjatori in Sabiha Gökçen hà superatu 11 milioni in totale.

À l'aeroportu Sabiha Gökçen, u numeru di passageri in u periodu di ghjennaghju-maghju di questu annu hà superatu 11 milioni in totale, a maiò parte di questi passageri anu utilizatu voli domestici.

In i primi 5 mesi di questu annu à l'Aeroportu Sabiha Gökçen, i passageri domestici anu aumentatu da 21 per centu è i passageri internaziunali anu aumentatu da 169%.

Parallelamente à u nùmeru di passageri, u numaru di voli hè ancu aumentatu. Comparatu à l'annu passatu, hè statu registratu un aumentu di 90 399.

Fonte: TRT

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*