Entusiasti di Mercedes classici riuniti in Afyonkarahisar

L'entusiasti di Mercedes classici si riuniscenu in Afyonkarahisar
Entusiasti di Mercedes classici riuniti in Afyonkarahisar

500 veiculi è quasi 2 500 entusiasti di l'automobile da tutta a Turchia si sò riuniti in Afyonkarahisar. L'amatori classici di Mercedes si sò scontri in Afyonkarahisar. Cù i cuntributi di a Municipalità di Afyonkarahisar, u Classic Mercedes Festival hè statu fattu in a cità di i festivals. U festivale, chì hà assistitu da veiculi 2 è quasi 26 participanti da tutta a Turchia, hà assistitu à scene culurite.U festival tenutu in Afyon Motorsports Center dumenica 2019 di ghjugnu, hà assistitu da u sindaco Mehmet Zeybek, u cumandante di a gendarmeria provinciale, u coronellu di gendarmeria Yılmaz Kırkel. U vice-sindaco Süleyman Karakuş, u presidente di u Classic Mercedes Club Fuat Süslü, u presidente provinciale di u Classic Mercedes Club Afyonkarahisar Hüseyin Özharputlu è parechji dilettanti di l'automobile anu assistitu. Un novu hè statu aghjuntu à u crescente numeru di avvenimenti in a cità sportiva Afyonkarahisar. In più di esse una cità sportiva. a nostra cità hè oghji cunnisciuta ancu com'è una cità di festival.U festival di Mercedes Classic, chì hà fattu novu questu annu, hè statu tenutu cù una grande participazione.Mentre i dilettanti di l'automobile chì venenu à u nostru Afyonkarahisar da tutta a Turchia eranu maravigliati da Afyonkarahisar, i prupietari di l'automobile anu parlatu cù l'un l'altru nantu à i so veiculi. sohbet Mentre chì i veiculi classichi anu attiratu l'attenzione di i participanti.

"centu. URGANIZZAMU EVENIMENTI degni di l'annu "

U sindaco Mehmet Zeybek, chì hà fattu un discorsu in a cerimonia, hà dettu ch'elli eranu felici di accoglie una urganizazione cusì bella.

Nutendu chì Afyonkarahisar ùn hè micca solu una cità sportiva, ma ancu una cità chì hè avà cunnisciuta per i festivals, u nostru presidente hà dettu: "Semu assai felici di sustene sta bella urganizazione chì avemu tenutu in u Fairground in 2019 per a prima volta. Ùn avemu micca ricusatu e dumande di i nostri entusiasti classici di Mercedes. A zona chì simu hè a megliu pista induve avemu tenutu u Campionatu di Motocross, una zona chì hà u premiu di u megliu paddock. Quì ospitemu diversi avvenimenti ogni mese di l'annu.

Quist'annu marca u 100 anniversariu di a Grande Offensiva. Celebremu in un modu adattatu à a cità di fundazione è liberazione, induve sò stati posti i fundamenti di a nostra repubblica ". U nostru presidente, chì hà ancu trasmessu infurmazioni nantu à a nostra cità à l'invitati, hà dettu: "Afyonkarahisar; Una cità à l'incrociu di e strade. Semu un junction à quattru vie nantu à l'autostrade è e ferrovie. Semu a cità di a gastronomia, simu a capitale di u sport. Semu l'unica pruvincia cù una capacità di letti di 27 mila in termale. Determinamu u scambiu d'ova in Turchia. In novu, simu l'unica pruvincia chì risponde à i bisogni di l'electricità di 35 mila case da l'acqua termale. Semu felici d'ospitivi in ​​una cità cusì bella chì hà accoltu parechje civiltà chì datanu à aC. Vogliu piglià sta occasione per felicità tutti i dilettanti di Mercedes chì sustenenu l'urganizazione è venenu à a nostra cità da parechje cità in Turchia. "Dopu à i discorsi, u sindaco Mehmet Zeybek è l'invitati anu visitatu e vitture classiche una per una è uttene infurmazioni. Duranti l'avvenimentu, a salsiccia, unu di i prudutti registrati di a cità gastronomica Afyonkarahisar, hè stata offerta à l'invitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*