L'applicazioni iniziate per l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo Erzurum

L'applicazioni per l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo Erzurum hè iniziatu
L'applicazioni iniziate per l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo Erzurum

TÜBİTAK cuntinueghja a so attività di osservazione di u celu, induve riunisce entusiasti di u celu di tutte l'età, cù Van è Erzurum dopu Diyarbakır. L'applicazioni per Van sò state cumplette à l'avvenimenti chì riuniscenu l'astronomia, a tecnulugia è a natura. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà annunziatu chì l'applicazioni per Erzurum sò state aperte. L'applicazioni ponu esse fatte à l'avvenimentu, chì si terrà u 22-24 di lugliu à l'Osservatoriu di l'Anatolia Orientale di Erzurum (DAG), chì hà u telescopiu più grande d'Europa, à gozlem.tug.tubitak.gov.tr.

U Ministru Varank, chì hà apertu u 9th Science Festival ScienceFest in Konya, hà dettu: "Invitemu tutti l'amatori di u spaziu, indipendentemente da età, à u nostru avvenimentu di osservazione di u celu chì organizzeremu in Erzurum". disse. Apuntendu chì l'avvenimenti d'osservazione cum'è i festivals di scienza sò un riflessu impurtante di a visione di u Movimentu di a Tecnulugia Naziunale, Varank hà sottolineatu chì determinaranu i participanti per sorte per via di una alta dumanda.

MOVIMENTU STATU

Cerimonia d'apertura di u Festival di Scienza di Konya urganizata da a Municipalità Metropolitana di Konya, è ancu u Ministru Varank, u guvernatore di Konya Vahdettin Özkan, u presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal, u presidente TSE Mahmut Sami Şahin, i vicepresidenti di u partitu AK Ömer İleri, Leyla Şahin Usta, u deputatu di u partitu AK Konya Selman Özboyacı, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay è u rettore di l'Università Selçuk Prof. Dr. Metin Aksoy hà participatu ancu. Parlendu à a ceremonia, u Ministru Varank hà spressu a so tristezza per via di l'incendii forestali in corso in Muğla è hà dettu: "Credite, questi incendi in i cantoni celesti di u nostru paese brusgianu i nostri pulmoni. Ma state assicurati, u nostru statu hà mobilizatu tutti i so mezi ", disse.

U Ministru Varank, più tardi in u so discorsu, hà dettu u seguente nantu à l'attività di osservazione di u celu chì si sparghje in Anatolia questu annu:

L'APPLICAZIONI INIZIATE

Vogliu sparte cun voi un annunziu impurtante in quantu à e nostre attività di scienza è tecnulugia. Da oghje, avemu principiatu à riceve applicazioni per l'avvenimentu di osservazione di u celu chì organizzeremu in l'Osservatoriu di l'Anatolia Orientale di Erzurum (DAG), chì hà u telescopiu più grande d'Europa. gozlem.tug.tubitak.gov.tr

Pudete facilmente mandà a vostra candidatura. Invitemu tutti l'amatori di u spaziu attrattivi, senza priscinniri di l'età, à u nostru avvenimentu di osservazione di u celu, chì si terrà in Erzurum u 22-24 di lugliu.

SPANDEMU A SCIENZA JOIA

Puderete avè seguitu l'avvenimentu chì avemu fattu in u Castellu di Zerzevan in Diyarbakir u mese passatu. Avemu urganizatu un enormu avvenimentu d'osservazione cù a participazione di tutti da sette à settanta. Avà sparghjemu stu entusiasmu per a scienza à e nostre altre cità. Cum'è sapete, avemu riunitu in Van u 3-5 di lugliu, prima di Erzurum. Avemu ricevutu una grande applicazione per questu locu.

Determinaremu i participanti per sorte. Vulemu chì pudemu dà sta sperienza à tutti quelli chì anu applicatu. Tuttavia, vi apprezzà chì avemu da fà una scelta per via di u gran numaru di richieste. L'avvenimenti di osservazione cum'è i festival di scienza sò un riflessu impurtante di a nostra visione tecnologica naziunale. In questa occasione, vogliu chì tutte isse attività sianu benefiche per u nostru paese, a nostra nazione è soprattuttu a nostra ghjuventù.

Dopu hè VAN, ERZURUM E ANTALYA

L'Erzurum Sky Observation Event, chì si terrà trà u 22-24 di lugliu, hè urganizatu sottu l'auspici di i ministeri di a Ghjuventù è Sport, Cultura è Turismu è Industria è Tecnulugia, sottu a coordinazione di TÜBİTAK cù u sustegnu di Erzurum Governorship, Erzurum Metropolitan Metropolitan. Municipalità, Università Erzurum Atatürk, Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Nordu-Est (KUDAKA) è DAG. I participanti fighjanu u celu in u campu di a tenda, l'area d'osservazione è l'avvenimentu da esse stallati in Konaklı Ski Facilities. Durante u ghjornu, l'Osservatoriu di l'Anatolia Orientale (DAG), chì hà u telescopiu più grande d'Europa, situatu nantu à a muntagna cù una altitudine di 3 pò esse visitatu.

U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia riunisce i dilettanti di u celu di tutte l'età sparghjendu l'Evenimentu Naziunale di Osservazione di u Cielo TÜBİTAK, chì hè statu iniziatu per a prima volta da TÜBİTAK Science and Technical Journal in 1998 è tenutu in Antalya Saklıkent, in diverse cità di Anatolia. U prugramma, chì hè statu tenutu in Diyarbakır l'annu passatu sottu u nome di Zerzevan Sky Observation Event, si terrà quist'annu in Van u 3-5 di lugliu, in Erzurum u 22-24 di lugliu, è in Antalya Saklıkent u 18-21 d'aostu. dopu à Diyarbakır. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*