L'atelier di Logistica di u Golfu si terrà in Kocaeli, Capitale di l'Industria

Korfez Logistics Workshop da esse urganizatu in Kocaeli, Capitale di l'Industria
L'atelier di Logistica di u Golfu si terrà in Kocaeli, Capitale di l'Industria

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà nutatu chì i porti di Kocaeli, chì si distinguenu cù u so trasportu veloce è faciule, sò diventati u centru di u trasportu marittimu, è hà annunziatu chì u Workshop di Logistica di u Golfu si terrà in Kocaeli, a capitale di l'industria, u ghjugnu. 30, cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, hè statu dichjaratu chì Kocaeli hè a capitale di l'industria. In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì Kocaeli, induve a linea di ferrovia è strada scontra, hè diventatu un centru impurtante in u trasportu marittimu, è à u Golfu di Kocaeli; Hè nutatu chì u trasportu via Osmangazi Bridge, Yavuz Sultan Selim Bridge, Northern Marmara Highway è Istanbul-Izmir Highway hè veloce è faciule, risparmiendu cusì carburante è tempu.

In a dichjarazione, hè stata sottolineata chì l'integrazione di u trasportu ferroviariu, stradale è marittimu è i porti di u golfu hà ghjucatu un rolu impurtante in l'aumentu di l'esportazioni, è chì i valori aghjunti pruduciati sò stati furniti à u mondu. In a dichjarazione, "Kocaeli; Hè trà e pruvince principali di u nostru paese in quantu à l'industria di fabricazione. In Kocaeli, chì hà 14 zoni industriali urganizati, spicca i settori chimichi, automobilistici è siderurgichi. "Ci sò 35 strutture portuali in l'area amministrativa di l'Autorità Portuaria di Kocaeli".

U PIÙ CARGO HANDLING IN MAGHU STATU PUSU IN PORTI KOCAELI

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a mobilità in i porti di Kocaeli hà aumentatu per via di u sviluppu di u cummerciu esteru è hà dettu: "In maghju, a più manipulazione di carichi hè stata in e fruntiere amministrativi di l'Autorità Portuaria di Kocaeli. Un totale di 7 milioni 382 mila tunnellate di carica hè stata trattata in e strutture portuali chì operanu in e fruntiere amministrative di l'Autorità Portuaria di Kocaeli. Di a carica trattata, 6 milioni 90 mila tunnellati eranu carichi di cummerciu esteru, 1 milione 234 mila tunnellati eranu carichi di cabotage è 57 mila 946 tunnellati eranu carichi di transitu. In u stessu mese, 176 mila cuntenituri 155 TEU sò stati trattati in l'Autorità Portu di Kocaeli. "In u periodu ghjennaghju-maghju, 3,4 milioni 35 mila tunnellate di carica sò stati trattati cun un incrementu di 221 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, è 13,8 mila 997 cuntenituri TEU sò stati trattati cun un aumentu di 697 per centu".

L'ESPERTI IN CAMPI VENGARANU INSIEME CU UN ATTELIERU DI LOGISTICA U 30 GIUGNI.

In a dichjarazione chì u Workshop di Logistica di u Golfu si terrà u 30 di ghjugnu, hè statu annunziatu chì u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu assisterà à l'apertura di l'attellu. In a dichjarazione, "I rapprisentanti di u settore publicu è privatu, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, accademichi è esperti in u campu assisteranu à u workshop. U Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053 serà ancu una guida in l'attellu. U attellu discuterà "riduzzione di i costi in logistica, energia verde, riduzzione di emissioni da u trasportu, investimenti di trasportu, centri logistichi, integrazione trà modi di trasportu, sistemi autonomi, novi miri è pulitiche è regulamenti legali".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*