L'industria automobilistica cinese rimbalza in maghju

U settore di l'Automobile cinese rimbalza in maghju
L'industria automobilistica cinese rimbalza in maghju

Sicondu i dati publicati da a China Automobile Manufacturers Association, in maghju, a pruduzzione di l'automobile di a Cina hà righjuntu 59,7 milione 1 mila, cun un aumentu di 926 per centu cumparatu cù u mese precedente, mentre chì e so vendite anu righjuntu 57,6 milione 1 mila cun un aumentu di 862 per centu. .

Sicondu i dati, a pruduzzione di l'automobile hè cascata di 5,7 per centu annu à l'annu in maghju, è a vendita hè cascata di 12,6 per centu.

Chen Shihua, Vice-Segretariu Generale di l'Associazione di i Fabbricanti di l'Automobile Chine, hà dettu: "In generale, a produzzione è a vendita di l'automobile si sò recuperate significativamente in maghju cumparatu cù u mese passatu. Ricertamenti, u guvernu cinese hà pigliatu una seria di misure chì prumove u cunsumu è a crescita constante di l'industria. U mercatu hè statu rinvivitu cumplettamente ". disse.

Sicondu i dati di l'Associazione di i Produttori di l'Automobile di Cina, in i primi cinque mesi di l'annu, a produzzione di l'automobile in u paese hè diminuita di 9,6 per centu annantu à una basa annuale à 9 milioni 618 mila, mentre chì e vendite diminuite da 12,2 per centu à 9 milioni 555 mila. . Inoltre, in u periodu ghjennaghju-maghju, sia a pruduzzione è a vendita di veiculi d'energia nova in Cina anu aumentatu da 1,1 volte cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

Chen hà dichjaratu chì a tendenza di ricuperazione in a produzzione è a vendita di l'automobile in Cina hè prevista di cuntinuà in ghjugnu, grazia à e pulitiche cum'è a riduzione di l'imposte nantu à a vendita di veiculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*