L'industria di l'aviazione glubale hà riunitu in Istanbul

L'industria di l'aviazione globale si riunisce in Istanbul
L'industria di l'aviazione glubale hà riunitu in Istanbul

U Simposiu Globale di Supportu à l'Implementazione di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale (ICAO), chì riunisce l'industria di l'aviazione glubale è hà fattu cù a participazione di 140 paesi, hà iniziatu in Istanbul, ospitatu da Turchia.

U simposiu (OACI Global Implementation Support Symposium 28-ICAO GISS), ospitatu da u Ministeru di u Trasportu è a Direzzione Generale di l'Infrastruttura di l'Aviazione Civile, in Istanbul trà u 1 di ghjugnu à u 2022 di lugliu 2022, per sviluppà a cooperazione à livellu glubale, in particulare in L'educazione di l'aviazione civile hè un avvenimentu globale chì riunisce l'autorità di l'aviazione, l'urganisazioni di l'aviazione naziunale è internaziunali, i fornitori di servizii di navigazione aerea, istituzioni accademiche è l'autorità di l'aviazione civile di i paesi membri in Istanbul.

Parlendu à l'apertura di u simposiu, presidutu da u Presidente di u Cunsigliu è u Direttore Generale Hüseyin Keskin, è assistitu da a delegazione DHMI, u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Enver İskurt hà dettu chì u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, chì hè previstu per assistisce à l'apertura di l'avvenimentu, hè in a regione di u Mari Neru Mediu, chì hè stata affettata da piogge forti, per fà investigazioni.

Dichjarà chì Istanbul hè in u centru di u mondu grazia à a so enorme situazione, İskurt hà dettu: "Questu locu centrale ci furnisce assai benefici da u turismu à u cummerciu, da u cummerciu à l'aviazione. Per quessa, facemu grandi sforzi per fà di Istanbul u centru di l'industria di l'aviazione ". disse.

Nutendu chì u simposiu tenutu in Istanbul, induve batte u core di l'aviazione mundiale, hà riunitu i principali attori di l'ecosistema di l'aviazione, İskurt hà dettu: "Credu chì ci saranu risultati impurtanti per furmà l'era post-epidemica cù e sessioni interattive per esse tenutu in i campi di l'aviazione, l'educazione è a digitalizazione ". disse.

Dichjarà chì Turchia hà scrittu una storia di successu in l'aviazione in l'ultimi 20 anni, İskurt hà dettu: "Cù un volu di 4 ore da a regione induve si trova l'aeroportu di Istanbul, pudemu ghjunghje à 1 paesi induve 650 miliardi 38 milioni di persone campanu, cù un PNB di 7 trilioni di dollari è un voluminu cummerciale di 45 trilioni di 67 miliardi di dollari ". usatu e frasi.

VOLI DA TURCHIA À 129 PAESI

Nutendu chì a Turchia hè digià diventata un paese cù una rete di volu à 129 destinazioni in 338 paesi, u Vice Ministru İskurt hà dettu chì sò alzati da u 30u rangu à u 10u in u trasportu aereu.

Dichjarà chì anu investitu circa 2003 miliardi di dollari in u settore di l'aviazione dapoi u 16,2, İskurt hà dichjaratu ch'elli anu dimustratu chì anu una parolla in u settore di l'aviazione rialendu l'aeroportu di Istanbul.

İskurt hà dettu: "L'aeroportu di Istanbul hè diventatu un centru globale per u turismu in quantu à a so infrastruttura fisica, investimenti tecnologichi, qualità di serviziu è a regione in quale si trova. Cù u nostru aeroportu, facemu a diferenza cuntribuiscendu à u valore di a marca internaziunale di sta cità unica, chì hè u centru di una vasta geografia chì si estende da u livante à u punente. Parallelamente à u putenziale di l'Aeroportu di Istanbul, a strategia di crescita di u nostru trasportatore di bandiera THY revela ancu l'ambizione di u nostru paese in u settore di l'aviazione ". disse.

Nutendu chì THY hà sguassatu e tracce di l'epidemie è aumentatu u numeru di paesi chì opera voli à 129 è u numeru di destinazioni à 338, İskurt hà spiegatu chì a cumpagnia furnisce u serviziu di più alta qualità à i so passageri.

"A TURCHIA SERA U HUB DI A RETE AIR-CARGO"

Enver İskurt, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì u numeru di aeroporti, chì hè ghjuntu à 57 oghje, serà aumentatu à 2053 da u 61 è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Vogliu chì sia cunnisciutu chì facemu un grande pianu per "emissioni", unu di i prublemi futuri più impurtanti di l'aviazione. Stabiliremu monitoraghju di emissioni, rapportu, infrastruttura di verificazione è gestione strategicamente e emissioni di carbonu. Pruduceremu bio-carburante o carburante sinteticu ecologicu per u trasportu aereu. Svilupperemu ancu u trasportu regiunale di carichi aerei, a Turchia serà ancu u centru di a reta di a carica aerea ".

Nutendu chì cuntinueghjanu i so investimenti in tutti i settori di trasportu, İskurt hà dettu: "I nostri sforzi naziunali per pruduce u primu aereo 'fattu in Turchia' in linea cù questu scopu, u Certificatu di Tipu datu da a nostra Direzzione Generale di l'Aviazione Civile è ricevutu da EASA. (Agenzia Europea per a Sicurezza di l'Aviazione) per l'"Aviò Trainer Hürkuş". Semu giustamente fieri d'avè a capacità di cuncepisce è fabricà u nostru propiu aereu ". disse.

"Ùn ci impegneremu MAI PER I STANDARDI INTERNAZIUNALI"

U Vice Ministru İskurt hà sottolineatu chì a Turchia ùn hà mai cumprumissu à i normi internaziunali per assicurà u sviluppu sicuru è sicuru di l'aviazione civile internaziunale.

Dichjarà chì anu da cuntinuà à travaglià ininterrottamente in linea cù a missione di l'ICAO di "Lasciate chì nessun paese sia lasciatu daretu" rinfurzatu i partenariati regiunale è glubale, İskurt hà parlatu di l'impurtanza di i stati, l'urganisazioni è l'imprese per sparte i so successi è l'esperienze cù altri paesi.

"A COLLABORAZIONE PORTARÀ RISULTATI POSITIVI PER TUTTI NOI"

Juan Carlos Salazar, Sicritariu Generale di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale, hà iniziatu u so discorsu ringraziendu a Turchia, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è u Ministru Adil Karaismailoğlu per i so cuntributi à u simposiu.

Spieghendu chì l'ICAO hà u scopu di aumentà a cooperazione è a sulidarità cù questi avvenimenti, Salazar hà parlatu di l'attività di l'urganizazione per l'aviazione civile globale.

In riferimentu à l'aumentu di a dumanda di l'aviazione, Salazar hà dichjaratu chì e cumpagnie aeree anu qualchì volta difficultà à truvà impiegati è piloti.

Espristendu chì volenu cunnettà u mondu in sulidarità per un interessu cumunu, Salazar hà dettu chì l'ICAO hà da cuntinuà à sustene i paesi in questa strada.

Dichjarà chì volenu travaglià cù l'urganisazioni internaziunali, i paesi, l'istituzioni è attori pertinenti in u cuntestu di u sviluppu di a furmazione è u sviluppu di capacità, Salazar hà dettu: "Per quessa, ogni dollaru spesu in l'aviazione darà finalmente risultati pusitivi. Questu ferà una grande cuntribuzione à l'ecunumia. In listessu modu, creà direttamente impieghi è influenzerà a crescita di l'impieghi ancu in altri settori ". disse.

PIÙ DI 9 PARTICIPANTI PARLARANU IN 60 SESSIONI DIFERENTI

Più di 140 participanti d'altu livellu parleranu in 4 sessioni diverse in u simposiu, chì durà 9 ghjorni è riunite participanti di 60 paesi di u mondu.

In l'eventu, induve tutti l'aspettu di u passatu, u presente è u futuru di l'industria di l'aviazione globale seranu discututi, i dirigenti superiori è medii di l'autorità di l'aviazione di l'ICAO è i parti interessate di l'industria si riuniscenu. L'infurmazioni è i punti di vista seranu scambiati nantu à e migliori pratiche, l'ultime tendenze è l'innuvazioni per sustene un futuru sicuru, sicuru, sustenibile è efficiente per u trasportu aereu globale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*