Operazioni simultanee di Iron Fist in 29 Pruvince

Simultanea operazione Iron Fist hè stata fatta in Pruvincia
Operazioni simultanee di Iron Fist in 29 Pruvince

Una operazione simultanea di Iron Fist hè stata urganizata in 105 pruvince basate in Ankara contr'à cumpagnie chì manipulavanu u mercatu di l'acciaio di ferru, disturbanu a stabilità di i prezzi, lasciavanu l'imprese in l'industria per diventà un monopoliu, è inflighjenu 25 miliardi di dollari in perdite à u publicu. 29 miliardi di fatture false attraversu e cumpagnie di fronte chì anu stabilitu. Finu a ora, 3 persone sò state arrestate in l'operazione, cumprese Erol Eşrefoğlu (Evcil) è u capu di 250 diverse organizzazioni criminali, è a detenzione cuntinueghja.

Ankara Chief Public Prosecutor; Hà lanciatu una investigazione contr'à l'urganisazioni criminali chì operanu cum'è pruduttori in l'industria siderurgica è prova di monopolizà per esse più forte, accusatu di stabilisce una urganizazione per u scopu di cummette un crimine, fraude qualificata, corruzione è opposizione à a Legge di Procedura Fiscale. nru 213. In u scopu di l'inchiesta, l'ufficiali di a Branch Fight Against Financial Crimes, l'ispettori di u Cunsigliu di Inspeczione Fiscale è u persunale di MASAK formanu un gruppu di travagliu cumunu in u campus di a Direzzione di Sicurezza di Ankara, è e squadre KOM anu ancu sustinutu stu gruppu.

Follow-up Tecnicu per 10 Mesi, 3 Organizzazioni Criminali Separate Detectate

Mentre u gruppu di travagliu cumuna chì hè statu furmatu meticulosamente evaluatu ogni infurmazione, documentu è dettagliu durante a fase di preparazione di l'operazione, hà ancu implementatu misure d'ascolta è di monitoraghju fisicu per 10 mesi. In u risultatu di sti studii, 3 diverse urganisazioni criminali chì operanu in l'industria di Ferru è Steel sò state identificate.

Hanu criatu un monopoliu

Hè statu determinatu chì queste copre crimini disrupted a stabilità di i prezzi manipulendu u mercatu di ferru è azzaru, pruvatu à diventà un monopoliu disattivendu altre imprese in u settore, è hà fattu prufitti inghjustu attraversu e cumpagnie shell chì anu stabilitu per mezu di terze parti emettendu fatture false.

Hanu inflittu 25 miliardi di lire pèrdite à u publicu

Hè statu determinatu chì e cumpagnie anu causatu una perdita di 105 miliardi di lire à u publicu cù e fatture false di 25 miliardi di lire. (A quantità di fatture emesse da e cumpagnie di fronte in u scopu di l'urganizazione in 2021 hè quasi quant'è l'indennità attribuita da a Republica di Turchia per l'EDUCAZIONE)

Operazioni simultanee in 29 Pruvince Basate in Ankara

In u risultatu di u travagliu meticuloso di a squadra custituita da a Pulizia di Ankara, u Cunsigliu di Inspeczione Fiscale è u persunale di MASAK per 10 mesi, u buttone di operazione hè stata premuta sta matina. Basatu in Ankara, una operazione simultanea di Iron Fist hè stata realizata in 29 cità, cumprese Istanbul, Hatay, Izmir, Adana è Kocaeli. 840 squadre, 2100 persunale, 250 Inspectors Tax è u persunale MASAK anu participatu à l'operazione.

Mentre i mandati di detenzione sò stati emessi per 374 persone in l'operazione, 250 persone sò state arrestate finu à avà. Trà quelli presi in custodia, ci sò 3 diversi dirigenti di l'urganisazione criminali, cumpresu Erol Eşrefoğlu (Evcil). L'operazioni di ricerca è sequestra cuntinueghjanu in 14 fabbriche è 850 indirizzi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*