Marc Collin à u 2u Festival Internaziunale di Film è Musica di Izmir

Marc Collin à Izmir International Film and Music Festival
Marc Collin à u 2u Festival Internaziunale di Film è Musica di Izmir

U musicista francese Marc Collin, fundatore di u prughjettu Nouvelle Vague, hè ghjuntu à Izmir cum'è l'invitatu di u 2u Festival Internaziunale di Film è Musica di Izmir. U filmu di Collin "Perchè Versailles", chì era inclusu in a sezione "In Search of Music" di u festival. Hà scontru u so publicu in İzmir Sanat. U filmu tratta di e cundizioni chì mette Versailles à u centru di a scena musicale francese.

Un direttore chì ùn si mette in u moldu; Marc Collin

"Perchè Versailles?" scritta è diretta da Marc Collin. Hè un filmu chì ùn si mette micca in i mudelli di solitu è ​​si stende trà documentariu è fiction. In l'intervista moderata da u direttore Eylem Kaftan dopu a proiezione di u filmu, Marc Collin hà dettu:

"Mentre Nouvelle Vague era in a so tour mundiale, a ghjente dumandava di altre bandi induve andavanu. Allora, aghju capitu di colpu chì aghju passatu a mo zitiddina cù artisti chì sò in lochi assai impurtanti in a musica è l'industria di l'arti in u mondu. Sò cresciutu ancu in Versailles. In l'anni ottanta aghju furmatu a mo prima banda in Versailles. Da quì aghju passatu a Nouvelle Vague. L'ispirazione per u filmu principia cù sta scuperta. Dapoi a mo ghjuventù, aghju sempre vulutu esse direttore. Aviu avutu una grande passione per u cinema. Ma a scrittura di una sceneggiatura, a dumanda di finanziamentu, u finanziamentu di un filmu m'hà sempre fattu assai nervoso è era difficiule. Fà musica in u vostru propiu studio hè assai più faciule. Ma cinque anni fà mi sentu pronta è aghju fattu u mo primu filmu. U missaghju principale di u filmu hè un viaghju induve i ghjovani di successu si riuniscenu. Ma quandu anu vistu u successu di i so amichi, l'altri ghjovani sò stati incuraghjiti chì puderanu esse più riesciuti. Dicenu chì pudemu fà ancu, sò stati incoraggiati. In verità, vulia cuntà a storia di sta influenza mutuale di i ghjovani.

"A musica hè a sola lingua cumuna chì u mondu sanu pò parlà"

In u scopu di u festival, "Chì hè a musica di film è ciò chì ùn hè micca?" Un panel intitulatu U pannellu moderatu da u direttore di film Serdar Kökçeoğlu; u musicista Cumhur Bakkan, u cumpusitore Turgay Erdener è Güldiyar Tanrıdağlı. À u pannellu, Turgay Erdener hà dettu: "Ùn pensu micca chì duverebbe esse una discussione nantu à u muvimentu di a musica oltre u filmu. A musica hè forse a sola lingua cumuna chì u mondu sanu creatu da l'umanità pò parlà. Allora questu veramente crea una situazione un pocu superiore. Pò esse da sè stessu senza bisognu di nunda. Ma ciò chì pensu hè chì a musica sia in u teatru sia in u cinema; Ci vole à esse à u serviziu di u teatru è u sinemà ", disse.

Güldiyar Tanrıdağlı hà dettu in u so discorsu: "Sò soprattuttu occupatu cù a musica seriale. In a musica di serie TV, Turchia hà veramente una grande parte in l'arena internaziunale cum'è settore. Da una banda, hè fieru. Ma d'altra banda, ci hè una tendenza à a fabricazione curretta. Sfortunatamente, a musica hè ancu inclusa in elli. A serie è a soundtrack currenu parallella à una certa misura per un tempu. Diverges assai chjaramente dopu à un puntu. À u principiu avemu un script, avemu lettu perchè ci sò in realtà duie penne create da zero. Unu hè u script è unu hè a musica. Dunque, ci si mette inseme è pensemu veramente cù u direttore è u sceneggiatore. Cercu di capisce u mondu chì u direttore crea in a so testa. In più di questu, u generu hè impurtante prima di passà à a parte di scrittura di musica. U generu di a storia, u so locu, induve si passa. Tempu hè assai impurtante. Hè un filmu d'epica o hè ambientatu in u presente ? Se andemu strata per strata, i caratteri principali venenu à u primu pianu ", disse.

Cumhur Bakkan, invece, hà utilizatu l'espressioni seguenti: "Avemu da dimustrà chì in a musica programata, creà una pusizione caratteristica, micca una discussione di personalità o un cuncorsu di personalità, hè in prima linea è ci preoccupa. Cunsiderendu induve u disignu hè vinutu, hè necessariu di ùn cunfundà quellu disignu di sonu cù a cumpusizioni, o ancu di tamper cun ellu. U disignu di u sonu ùn hè micca uguali à a cumpusizioni. Tuttavia, u filmu hè u filmu. A musica vene dopu è deve esse qualcosa chì ùn cumbatte micca cù a so propria persunalità è ùn prova micca di mette un caratteru nantu à questu ", disse.

Festa di film in cinema à l'aria aperta

Un filmu curaggiu di Derviş Zaim: Memoria Flash

Direttu è scrittu da Derviş Zaim, "Flaşbellek" hà scontru cù i cinéfili à bordu di a nave Kadifekale. U filmu, cù Saleh Bakri è Sara El Debuch, tratta di a tragedia umana in Siria, un omu chì risicà a so vita per piantà a guerra è u sangue in u paese, malgradu u numeru di morti chì supera a mità di milione.

In l'intervista prima di a proiezione, Derviş Zaim hà dettu: "A memoria flash hè un filmu nantu à Siria. I filmi fatti da u cinema turcu nantu à questu sughjettu sò soprattuttu filmi chì fucalizza nantu à u dramma di l'immigranti. Emerge in forma di storii nantu à cumu l'immigranti pruvate à sopravvive in e grande cità è cumu l'immigranti siriani fughjenu à l'esteru. Stu filmu hà un latu sfarente di quelli filmi. Hè cum'è riempia un vacu. Perchè stu filmu s'avvicina da un locu diversu. A quistione di ciò chì hè accadutu in Siria si move. Allora ùn hè micca solu a storia di l'immigranti di sopravvive quì in a grande cità, ma chì hè accadutu quì ? Ciò chì hè accadutu hè chì tuttu questu hè accadutu. Si faci una quistione più primaria, cum'è ciò chì hà attivatu tuttu questu. Hè per quessa ch'e aghju fattu. Pensu chì saria bonu per u nostru cinema à dì qualcosa di Siria. Vuliu fà un filmu cusì per mè stessu. A film hè stata inspirata da l'avvenimentu veru. A storia di una persona chì u nome in codice hè Sezen, chì fughjitu quì è annunziava a violazione di i diritti umani in u mondu. U filmu tratta di a storia di un viaghju, una storia di crescita è maturazione. In questu viaghju, a ghjente cresce è si sviluppa. Trovanu qualcosa chì ùn anu micca è si portanu à un altru livellu cun ellu ", disse.

U Drama di una Famiglia: A Porta

U filmu di u direttore maestru Nihat Durak "The Door", chì hà pruduttu assai filmi è serie TV di successu, hà datu mumenti indimenticabili à l'audienza in Kültürpark Open Air Cinema. Protagonizatu da Kadir İnanır, Vahide Perçin, Timur Acar, Aybüke Pusat è Erdal Beşikcioğlu, u film conta a storia drammatica di a famiglia Mardin cù a so storia impressiunanti è l'interpretazione impressiunanti.

Quandu una famiglia assira chì abbandunò u paese è si stalla in Germania riceve a nutizia chì u corpu di u so figliolu, chì hè statu uccisu anni fà, hè statu trovu, tornanu in Midyat per identificà u corpu. A casa ferma intacta, ma a so porta di legnu cù motivi tradiziunali hè stata venduta. L'avventura di Yakup, chì viaghja in un longu viaghju dopu à a porta, hè una chjama contru a discriminazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*