Migliaia di Turisti venenu à Bodrum cù 150 navi da crociera

L'alberghi in Bodrum sò dighjà pieni per a stagione estiva
L'alberghi in Bodrum sò dighjà pieni per a stagione estiva

Mentre chì l'alberghi sò digià cuminciatu à riempie per a stagione estiva in Bodrum, migghiara di turisti venenu cù circa 150 navi da crociera. Inoltre, Bodrum serà a scelta di e persone più ricche di u mondu cù i so yacht di lussu ancu questu annu. Mentre i stranieri mostranu un grande interessu in i prughjetti chì sò stati implementati in Bodrum di pocu tempu, u numeru di cumpratori immubiliarii cresce ghjornu per ghjornu cum'è venenu per una breve vacanze è ammiranu u distrittu.

stagione più affollata

Dichjarà chì Bodrum hà da sperimentà a stagione più affollata di l'ultimi anni stu veranu, u vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione di u Gruppu Besa, Efe Bezci, hà dettu: "Bodrum hà attiratu una grande attenzione durante a pandemia. Questa stagione, aspittemu una stagione più affollata cù a facilità di e misure. L'alberghi anu digià righjuntu u 90 per centu di densità ", disse.

150 navi ghjunghjeranu

Bezci hà dettu chì, in più di l'alberghi è e case d'estate, u turismu marittimu serà attivu in Bodrum è hà dettu: "Una di e navi più grande in a storia di u distrittu hè ghjunta à Bodrum in l'ultime settimane. Queste navi continuanu à ghjunghje. In u 2022, 150 mila passageri sò previsti ghjunghje cù 200 navi. Oltre à i grandi navi da cruciera, Bodrum hè ancu una destinazione frequente per i crucieri blu cù barche individuali ", disse.

Hè diventatu una marca mundiale

Dichjarà chì i ricchi di u mondu sò stati maravigliati da u distrittu dopu à e so vacanze, Bezci hà dettu: "U numaru di persone chì volenu vene per una brevi vacanze è cumprà immubiliarii quì hè in crescita. Bodrum hè diventatu una marca mundiale. Attrae investitori di tuttu u mondu ".

I prughjetti sò scrambling

Nutendu chì i prughjetti chì anu realizatu in Bodrum anu attiratu un grande interessu, Bezci hà dettu: "Cù BO Viera, avemu implementatu a più grande revisione di custruzzione, ambiente, pianu è paisaghju di Bodrum. U BO Viera, chì hè custituitu da 150 ville è residenze cù vista di mare è tramontu nantu à un totale di 315 decares di terra, include l'hotel di 85 camere di u segmentu superiore di u gruppu Hilton, a marca di marca CURIO, usa i pendii naturali di a terra. assai successu, è l'architettura si sfonda in u paisaghju quandu hè finitu.Serà u prughjettu più impurtante di Bodrum chì rispettu a so natura. Un grande interessu hè mostratu in stu prughjettu da tuttu u mondu, in particulare i britannichi è i russi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*