Otokar hà participatu à l'Eurosatory 2022 cù 6 Veiculi

Otokar hà assistitu à Eurosatory cù u so Veiculu
Otokar hà participatu à l'Eurosatory 2022 cù 6 Veiculi

U fabricatore di sistemi di terra glubale di Turchia, Otokar, cuntinueghja à presentà i so prudutti è capacità in l'industria di difesa in l'arena internaziunale. A cumpagnia hà participatu à a più grande fiera di l'industria di difesa d'Europa, Eurosatory 17, chì hà iniziatu in Parigi, a capitale di Francia, è durà finu à u 2022 di ghjugnu, cù i so veiculi 6 chì sò cunnisciuti in u mondu sanu.

Otokar, una di l'imprese di u Gruppu Koç chì rapprisenta cù successu l'industria di difesa turca à l'esteru, hà participatu à Eurosatory 2022, a più grande fiera di l'industria di difesa in Europa è tenuta in Parigi, a capitale di Francia, cù 6 veiculi di diverse tippi è caratteristiche da u so. vasta famiglia di prudutti. Otokar esibirà ARMA 500 × 33, ARMA 200 × 6, veiculi tulpar, veiculi COBRA II è COBRA II MRAP à a fiera, induve 6 padiglioni naziunali è più di 8 delegazioni ufficiali sò previsti, è ancu espositori 8.

Otokar General Manager Serdar Görgüç hà dichjaratu chì anu participatu à a fiera Eurosatory cù veiculi cù caratteristiche diverse da a so larga gamma di prudutti; "Cum'è u fabricatore di sistemi terrestri più espertu di Turchia, rapprisentemu u nostru paese à l'esteru in u megliu modu pussibule. Avemu ottene novi successi in u campu di l'industria di difesa cù i nostri veiculi, chì sò in l'inventariu di più di 35 utilizatori in più di 55 paesi amici è alleati. Oghje, quasi 33 di i nostri veiculi militari sò attivamente serve in diverse geografie, in cundizioni climatichi duri, in diverse missioni. Cù e nostre filiali in diversi paesi stranieri, simu più vicinu chè mai à i nostri utilizatori attuali è potenziali in un sensu regiunale. I nostri utilizatori, chì anu i veiculi Otokar in u so inventariu, diventanu un riferimentu per i novi utilizatori, è simu a nostra bandiera in novi paesi ogni annu.

"Avemu ghjuntu à a pusizioni di una Cumpagnia di Trasferimentu di Tecnulugia"

Rimarchendu chì Eurosatory hè una di e fiere più impurtanti di u settore di l'industria di difesa, Serdar Görgüç hà dettu: "Più di 30 anni fà, quandu avemu decisu di esportà u primu veiculu blindatu di Turchia, avemu mostratu i nostri prudutti in questa fiera per a prima volta. In questu sensu, Eurosatory hà un significatu è impurtanza speciale per a nostra cumpagnia. Dapoi l'anni 1990, quandu avemu fattu a nostra prima esportazione, avemu statu unu di i pochi fornitori di sistemi di terra à l'OTAN è a Nazioni Unite. Rifletemu l'esperienze chì avemu acquistatu in diverse parti di u mondu à u nostru travagliu di sviluppu di veiculi. Ci distinguemu cù a nostra cunniscenza globale, capacità di cuncepimentu è ingegneria, è studii di R&D. In l'ultimi 10 anni, avemu attribuitu circa 8 per centu di u nostru fatturatu à attività di R&D. Fortunatamente, oghje ùn hè micca solu un pruduttu chì cuncepisce, sviluppa è esporta veiculi; Avemu ghjuntu à a pusizione di una sucietà chì trasferisce tecnulugia à l'esteru. Continueremu à rapprisintà u nostru paese in u megliu modu in l'arena glubale cù i nostri prudutti è capacità in u campu di i sistemi di terra, cum'è facemu oghje ".

I veiculi blindati militari chì Otokar mostrerà in Eurosatory sò i seguenti:

  • TULPAR medium tank, COCKERILL 3105 - cù 105 mm Turret
  • Veiculu di cummattimentu blindatu TULPAR cù 30 mm torretta RAFAEL SAMSON
  • ARMA 8 × 8 Veiculu blindatu à più rote cù torretta OTOKAR MIZRAK 30 mm
  • ARMA 6 × 6 Veiculu blindatu à più rote cù torretta OTOKAR MIZRAK 25 mm
  • COBRA II MRAP Veiculu Blindatu Protettu da Mina
  • Trasportatore di persunale COBRA II

Famiglia di veiculi multiroti ARMA

I veiculi blindati multiroti di Otokar ARMA 6 × 6 è ARMA 8 × 8 sò esposti à Eurosatory 2022 cù duie torrette MIZRAK diverse di u disignu propiu di a cumpagnia. A famiglia di veìculi multiroti di nova generazione ARMA, chì hà pruvatu in diverse geografie cù a so mobilità è sopravvivenza, serve in una larga gamma di missioni cum'è una piattaforma ideale per diversi scopi cù a so struttura modulare. A sopravvivenza, u livellu di prutezzione è a mobilità di l'armata muderna offre una suluzione adattata per e cundizioni di cummattimentu d'oghje. Offre un altu pesu di cummattimentu è un grande voluminu internu, a famiglia ARMA attira ancu l'attenzione cù a so siluette bassa. Grazie à u kit anfibiu, pò natà senza alcuna preparazione è pò ghjunghje à una vitezza di 8 km / h in l'acqua. Struttura di scafo monoscocca blindata chì furnisce un altu livellu di prutezzione balistica è minera; Essendu una piattaforma modulare chì permette l'integrazione di l'equipaggiu di missione o di sistemi d'arme di diverse qualità, ARMA pò esse usatu cù diversi sistemi d'arme da 7,62 mm à 105 mm, è pò esse adattatu à parechje attività cum'è cumandamentu è cuntrollu, ambulanza, direzzione, è salvezza.

Veiculu di cummattimentu blindatu tracciatu: TULPAR

Otokar mostra i so veiculi blindati cingolati TULPAR cù una torretta COCKERILL 2022 105 mm è una torretta RAFAEL SAMSON 3105 mm cuntrullata à distanza à l'Eurosatory 30. A famiglia TULPAR si distingue cù a so mobilità, alta forza di focu è caratteristiche di sopravvivenza. L'approcciu di cuncepimentu modulare di TULPAR, cuncepitu cum'è un veiculu cingolatu multi-purpose cù u putenziale di espansione trà 28000 kg è 45000 kg in un modu per risponde à i requisiti chì ponu esse in u futuru, permette l'usu di una struttura di corpu cumuni è sottosistemi cumuni per diverse cunfigurazioni. A capacità di e diverse cunfigurazioni di veiculi di TULPAR per travaglià cù sottosistemi cumuni aumenta a flessibilità di l'usu.

Pruvatu da diverse utilizatori in e cundizioni climatichi più duri è terreni pesanti in diverse geografie, TULPAR hà a megliu prutezzione balistica è mine in a so classa cù a so tecnulugia di armatura modulare è a struttura di armatura chì pò esse cunfigurata è scalata secondu e minacce. Mentre offre una soluzione efficace per e missioni chì necessitanu un altu putere di focu finu à 105 mm, pò serve in ogni tipu d'ambienti di cummattimentu, da e zone residenziali cù strade strette è ponti di luce à spazii boschi, in cundizioni di terrenu induve i Tanks di Battaglia Principali ùn ponu micca operatu per via. à u so pesu, grazia à a so mobilità superiore.

COBRA II Tactical Wheeled Armored Vehicle

COBRA II si distingue per u so altu livellu di prutezzione è di trasportu, è u so grande volume internu. In più di a so mobilità superiore, u COBRA II, chì hà a capacità di trasportà 10 persone, cumpresu u cumandante è u cunduttore, offre un altu livellu di sicurità grazia à a so prutezzione superiore contru minacce balistiche, mine è IED. Fornendu prestazioni elevate in i terreni più difficili è e cundizioni climatichi, u COBRA II hè opzionalmente prodottu in tipu anfibiu è si adatta perfettamente à e diverse attività richieste. COBRA II, chì hè sopratuttu preferitu grazia à a so larga integrazione di l'arme è à l'opzioni di l'equipaggiu di hardware di missione, rializeghja assai missioni in Turchia è i mercati d'esportazione, cumprese a prutezzione di e fruntiere, a sicurità interna è l'operazioni di mantenimentu di a pace. COBRA II pò ancu agisce cum'è trasportatore di persunale, piattaforma d'arme, radar di sorveglianza di terra, veiculu di ricunniscenza CBRN, veiculu di cuntrollu di cummandu è ambulanza grazia à a so struttura modulare. Otokar mostra a versione Personal Carrier di u COBRA II à Eurosatory 2022.

Custruitu per e missioni più difficili: COBRA II MRAP

Attraversu l'attenzione in i mercati di l'esportazione, u veiculu COBRA II Mine Protected Vehicle (COBRA II MRAP) hè statu sviluppatu per furnisce una sopravvivenza elevata in e zone risicate. A cuntrariu di sta classa di veiculi, offre à l'utilizatori una alta prutezzione balistica è minera è aspettative di trasportu elevate cù a so mobilità unica. A causa di u centru di gravità bassu di u COBRA II MRAP paragunatu à i veiculi simili a prova di mine in u mondu, offre una mobilità superiore è una maneggevolezza ineguagliata micca solu in strade stabilizzate, ma ancu in u terrenu. Meno notu cù a so siluette bassa, u veiculu offre vantaghji logistichi à i so utilizatori nantu à u campu di battaglia cù a so struttura modulare. U veiculu, chì hà a capacità di trasportà sin'à 11 persone cù diverse opzioni di layout, pò esse cunfiguratu cum'è 3 o 5 porte in cunfurmità cù i bisogni di l'utilizatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*