Audi spiega i so prughjetti per un mondu sustenibile à u Greentech Festival

Audi spiega i so prughjetti per un mondu sustenibile à u Greentech Festival
Audi spiega i so prughjetti per un mondu sustenibile à u Greentech Festival

U più grande festival d'innuvazione è idee verdi d'Europa GREENTECH FESTIVAL principia. Esse unu di i partenarii fundatori di u festivale internaziunale di sustenibilità chì si tenne quist'annu cù u slogan #TogetherWeChange-We Change Together- è tenutu annantu à l'ex Tegel Airport in Berlinu, Audi presenta i so prughjetti nantu à a sustenibilità.

Durante u festival, i visitatori ponu amparà e tecnulugia è cuncetti chì Audi hà sviluppatu è implementatu per aumentà a sustenibilità in a so catena di valore.

U festival hè ancu testimone di una prima quist'annu: KOA22. Parechji talenti di l'industria si riuniscenu à KOA22, u primu festival HR urganizatu per e donne.

À u festival, Audi dà ancu infurmazioni nantu à i so sforzi per integrà a sustenibilità in ogni dipartimentu, chì hà iniziatu cù u Audi Sustainability Center - Audi Sustainability Hub.
GREENTECH FESTIVAL 2022, chì offre una piattaforma chì prumove u travagliu per un futuru sustenibile è riunisce idee è suggerimenti nantu à u sviluppu durevule, u clima è a prutezzione di l'ambiente.

Più di 1 cumpagnie participanti anu participatu à avvenimenti cum'è fori, pannelli è campi di furmazione in u festival, chì hè statu purtatu à a vita in 2018 da l'ex Campione di u mondu di Formula 100 Nico Rosberg è dui ingegneri è imprenditori Marco Voigt è Sven Krüger, è Audi hè unu di i partenarii fundatori.

Silja Pieh, Chief Strategy Officer di AUDI AG, hà dettu chì tali ambienti induve i stakeholder ponu riunite sò estremamente impurtanti per Audi: "Scambià l'infurmazioni è vede i cuncetti innovativi di sustenibilità di l'altri ci arricchisce ancu. Un altru puntu di stu festival per noi hè i GREEN AWARDS attribuiti à individui, istituzioni, cumpagnie, iniziative è innovazioni per e so idee nantu à a sustenibilità. U nostru Manager di Marketing di Produttu, Linda Kurz, hè stata premiata unu di questi premii.

Sostenibilità in a supply chain

Audi, chì vole à riduce gradualmente e so emissioni di carbone specifichi di i veiculi da 2030 per centu finu à u 2018, paragunatu à l'annu di riferimentu 40, travaglia à piena velocità per ghjunghje stu ambizioso scopu. Hà salvatu più di 2021 mila tunnellate di equivalenti di carbonu in 480 grazia à l'usu di l'energia rinnuvevule, i materiali à pocu carbonu è i materiali secundarii, soprattuttu intervenendu in vari modi in i prucessi di a catena di supply.

U scopu di creà ciculi di materiale sempre più chjusi cù a so strategia di ecunumia circulare, a marca si concentra ancu in a reintroduzione di materiali inutilizati in u prucessu di produzzione. L'esempiu più recente di questu hè ancu in mostra in u festival: In u prughjettu pilotu implementatu cù i so cumpagni Reiling Glas Recycling, Saint-Gobain Glass è Saint-Gobain Sekurit, u vetru di l'automobile obsolet hè riutilizatu per i vetri di l'Audi Q4 e-tron. mudelli.

Impianti di pruduzzione senza carbonu

Cù u so prugramma ambientale chjamatu The Mission: Zero, Audi hà ancu determinatu a roadmap per a produzzione è a logistica sustinibili. U scopu di rende i so stabilimenti di pruduzzione senza carbonu da u 2025, a marca hà ancu fattu i primi passi versu questu. In u 2018, hè diventatu u primu stabilimentu di produzzione d'altu voluminu di carbonu neutru in u mondu in u segmentu premium cù e so strutture in Bruxelles, è e so strutture in Ungheria anu rializatu stu scopu in 2020. Inoltre, e strutture di Neckarsulm induve l'Audi e-tron GT hè prodotta sò ancu neutrali in carbonu. Inoltre, i stabilimenti di pruduzzione in Neckarsulm anu trattatu l'acqua residuale è l'utilizanu in u prucessu di produzzione dapoi u 2019.

Centru di ricarica Audi

Duranti u festivale, i visitori anu l'uppurtunità di cunnosce e stazioni di ricarica, trà l'esempi di i sforzi ambientali è di sustenibilità di Audi. U scopu di aumentà u nùmeru di Centri di Ricarica Audi chì offre una ricarica rapida in i zoni urbani, Audi usa ancu batterie di lithium-ion usate in questi centri cum'è sistemi di almacenamentu di energia per i cubi di carica. Queste batterie, chì sò sguassate da i veiculi di teste Audi, sò evaluate in a so seconda vita, in particulare in stazioni di carica rapida.

Prughjetti di Audi Environment Foundation

I visitori di u Festival anu ancu l'uppurtunità di cunnosce esempi da l'opere di l'Audi Environmental Foundation: rickshaws elettrici nantu à e strade di l'India, lanterne solari custruite in trè paesi in a regione Amazonia di u Brasile senza elettricità, particelle dannusi à l'ambiente. , cum'è l'usura di i pneumatici, attraversu u sistema di drenaje. Molti travaglii esemplarii cum'è i filtri intelligenti utilizati in u drenaje di strada chì impediscenu l'acqua di mischjà cù l'acqua sò spiegati à i visitori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*