Poetry Lines Train Parte da a Stazione Sirkeci di Istanbul

U Trenu di Linee di Puesia partì da a Stazione Sirkeci di Istanbul
Poetry Lines Train Parte da a Stazione Sirkeci di Istanbul

U "Poetry Lines Train", urganizatu cumuna da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, in u scopu di u Festival di Strada di a Cultura Capitale, hè partitu da a Stazione Sirkeci. U trenu ghjunghjerà à Ankara à a fine di u viaghju di pueti 15 inseme cù quasi studienti di liceu è università 100. Duranti l'avvenimentu, l'ultima tappa di quale hè a Stazione Ferroviaria di Ankara, sò tenuti assai attelli è letture di puesia. Recitals di puesia sò stati eseguiti da pueti in l'avvenimentu chì si tene à a stazione di Sirkeci.

Pueti lucali è stranieri è studienti di letteratura sò partiti per Ankara da a storica stazione di Sirkeci nantu à u Trenu di Linee di Poesia, chì hè stata realizata cù a cooperazione di TCDD, Ministeru di Cultura è Turismu, Fatih, Altındağ è e municipalità di Mamak.

Parlendu à a ceremonia d'addiu, u Ministeru di a Cultura è u Turismu Vice Direttore Generale di Biblioteche è Publicazioni Taner Beyoğlu hà dettu chì l'avvenimentu "Poetry Lines Train" cunnetta i Festival Strada Culturali in corso in Istanbul è Ankara. Beyoğlu hà dichjaratu chì Istanbul è Ankara anu accoltu pueti assai impurtanti è hà dettu: "Istanbul hè di sicuru u più grande residu culturale di a nostra civilizazione. Ankara, invece, hè una cità littiraria chì hà accoltu parechji pueti cù i so riviste literarii longu è ospitu assai pueti è scrittori in l'Assemblea durante l'anni di fundazione di a Republica. Avemu vulsutu enfatizà sta realità cù questu avvenimentu ". disse. Ringraziendu quelli chì anu cuntribuitu à l'avvenimentu, Beyoğlu hà dichjaratu ch'elli vulianu include a puesia in a vita cù u Trenu di Linee di Poesia.

İsmail Çağlar, Vice Direttore Generale di TCDD, chì hà assistitu à l'avvenimentu, hà sottolineatu chì i treni sò sempre stati una fonte d'ispirazione per l'artisti. Enfatizendu chì i pueti lucali è stranieri viaghjanu inseme cù u Trenu di e Linee di Poesia è facenu una cuntribuzione significativa à u patrimoniu culturale mundiale, İsmail Çağlar hà dettu chì u prugettu hè un esempiu assai impurtante per u turismu culturale è literariu.

I pueti Zeynep Arkan, Zeynep Tuğçe Karadağ, Aykut Nasip Kelebek, Cengizhan Orakçı, Ercan Yılmaz, Adnan Özer, Krisztina Rita Molnar, Vladimir Martinovski, Ahmad Zakaria è Armando Alanis (Pulido) recitavanu i so puesii à l'avvenimentu per mandà u Trenu di Poetry.

Puesi seranu letti è attelli seranu realizati nantu à u viaghju di u "Poetry Lines Train", l'ultima tappa di u quale parte da Istanbul, hè a Stazione Ferroviaria di Ankara, è i pueti sò accumpagnati da entusiasti di letteratura da università è liceu.

Adnan Özer, Alphan Akgül, Aykut Nasip Kelebek, Baki Ayhan T, Cengizhan Orakçı, Ercan Yılmaz, Hüseyin Akın, Metin Celal, Ömer Erdem, Zeynep Arkan, Zeynep Tuğçe Karadağ è da l'esteru Ahmad Zakaria, Krisztina Martin Riovski, Krisztina Al-Molnarovski (Pulido) participerà à l'apertura di a "Satırbaşı Ankara Book Exhibition" tenuta à l'Isula di l'Orchestra Sinfonica Presidenziale (CSO) cum'è parte di u Festival di a Strada Culturale di Başkent è dopu recitarà e so puesie per a ghjente di Ankara.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*