Quantu serà l'aumentu di u salariu minimu?

Quantu serà l'aumentu di u salariu minimu?
Quantu serà l'aumentu di u salariu minimu?

Vedat Bilgin, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, hà presidutu a Cummissione di a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu ospitata da u Ministeru di u travagliu è a Sicurezza Soziale.

A Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu, custituita da i travagliadori, i patroni è i rapprisentanti di u guvernu, si sò riunite per determinà l'aumentu chì deve esse fattu in u salariu minimu in a seconda mità di u 2022. À a riunione in a Sala Reşat Moralı di u Ministeru, Ergün Atalay, presidente di a Confederazione di i Sindacati Turchi (TÜRK-İŞ) per u settore di i travagliadori, è Özgür Burak Akkol, presidente di u Cunsigliu di a Cunfederazione di i Sindacati Turchi (TİSK) per u settore di i patroni, hà participatu ancu à a riunione.

Parlendu à a riunione, Bilgin hà cuntinuatu dicendu: "Cumu i prublemi chì facemu sò riflessi nantu à i travagliadori, hè necessariu di fà una reunione nantu à u salariu minimu".

"A Turchia avia firmatu un accordu storicu di salariu minimu à a fine di dicembre scorsu. Tutti l'impiegati, sia u salariu minimu o micca, eranu soddisfatti. Quandu u salariu minimu hè determinatu in un locu di travagliu, ci hè una struttura gerarchica per quelli chì travaglianu sopra à u salariu minimu, induve si sentenu obligatu à aumentà i so salari. I patroni anu da fà questu aghjustamentu, duvemu vede quì chì u salariu minimu ùn hà micca un effettu limitatu. Oghje avemu affruntatu un grande prublema dopu a pandemia. Micca solu a Turchia, ma u mondu hà affruntatu un grande prublema. Prima di tuttu, a rottura di e catene di merchenzie, a rottura di e catene di trasportu, a mancanza di merchenzie hà pigliatu forma cum'è prublemi serii in strutture di produzzione. Questu hà avutu più riflessioni nantu à Turchia. Quandu avemu cunsideratu l'impattu negativu di i fluttuazioni in i prezzi di u scambiu in l'ecunumia, hè pussibule di vede e cause reali di l'inflazione più objettivamente. Turchia hè ancu cumbattimentu risolutamente nantu à e manere di l'inflazione, ma a regulazione di e risorse energetiche ùn hè micca qualcosa chì pudemu fà cù a nostra propria vuluntà. I prublemi chì facemu durante questi prucessi portanu à novi prublemi fora di a nostra amministrazione. Tuttavia, malgradu tuttu, duvemu prucede cù passi determinati versu a suluzione di stu prublema. U primu hè a crescita di Turchia. Hè statu annunziatu pocu tempu chì u 7.3 per centu di crescita in u primu trimestre mostra chì u putere di produzzione di Turchia hà aumentatu è cuntinueghja à aumentà. Questa hè una di e fonti più impurtanti di a nostra fiducia in u futuru. Un altru hè chì sta crescita hè una crescita chì si basa direttamente nantu à l'esportazioni è a produzzione industriale. A nostra forza in questa pruduzzione mostra e risorse di guardà Turchia in una finestra sana per superà questi prublemi in u futuru. Tutti questi ci mostranu chì ci hè l'inflazione, ma avemu da superà l'inflazione pruduciendu, è l'avemu da esse esporatu. Pudemu generà valuta straniera, questu hè a nostra fonte di fiducia. Hè dinò a nostra fonte di speranza per u futuru. Un altru prublema hè: Stu prublema hè spirimintatu in parechji paesi di u mondu, a lotta di l'inflazione in a pruduzzione ci face guardà u futuru cù speranza, ma certi paesi sperienze l'inflazione in stagnazione, micca in produzzione. Fortunatamente, Turchia hè luntanu da questu, è hè un paese chì hà i mezi per risolve è superà stu prublema pruduciendu ".

"Avemu da piglià misure di u Statu suciale per prutegge i nostri travagliadori"

Notendu chì u prublema chì deve esse enfatizatu in a riunione di u salariu minimu hè l'effettu distortu di l'inflazione nantu à a distribuzione di l'ingudu, Bilgin hà dettu: "Ci sò dui miccanismi chì regulanu a distribuzione di l'ingudu; Unu hè l'ambiente di u mercatu cumpetitivu è l'altru hè e pulitiche suciale di u statu di benessere. U primu effettu chì disturba a distribuzione di l'ingudu hè risolta da l'ambienti di u mercatu cumpetitivu, cù l'effettu di regulà a cumpetizione trà parechji settori, vale à dì, pudemu vede a distribuzione di l'ingudu è i risultati regulatori di u mercatu cù l'effettu di u mercatu cumpetitivu trà i diversi settori. gruppi di redditu. Siccomu l'impiegati ùn ponu micca regulà i so ingressi di fronte à l'inflazione, u statu suciale deve intervene quì. Oghje, si trova davanti à noi cum'è una opportunità di regulazione istituziunale chì cumpiendu queste funzioni à u salariu minimu. Avemu da mette in effettu e misure statali suciale per prutege i nostri impiegati, i nostri travagliadori, chì sò a basa più impurtante di u putere di produzzione di Turchia. E dichjarazioni chì avemu fattu cum'è u Ministeru eranu chì u salariu minimu deve esse sempre cullatu in u periodu normale. In l'ambiente chì simu oghje, hè u nostru duvere di prutezzione di i nostri impiegati contra a distruzzione di l'inflazione è avemu da fà questu. U strumentu più impurtante chì avemu in questu sensu hè a redeterminazione di u salariu minimu. U salariu minimu ùn hè micca limitatu à i nostri circa 6 milioni di travagliadori chì sò coperti da u salariu minimu. Hè un fattore chì avarà un effettu pusitivu nantu à i salarii di i gruppi di redditu sopra à elli ", disse.

"Spergu chì u travagliu di a cumissioni sarà cunclusu dumani"

Rimarchendu chì u livellu di 13 per centu di l'urganizazione in Turchia hè un prublema seriu, u Ministru Bilgin hà dettu: "Quandu i travagliadori di Turchia ùn sò micca urganizati è ùn anu micca altri mezi chì u salariu minimu, i salarii sò bloccati à u livellu di u salariu minimu. Per fà questu, avemu bisognu di apre a strada per l'urganizazione. Avemu prima spartutu cù a stampa i sforzi per caccià l'ostaculi ligati à a sindacalizazione chì facenu difficultà l'urganisazione à u livellu legale. Faremu i rigulamenti in questa legislazione, supereremu l'ostaculi legali o l'attitudine negativa contru à l'urganizazione chì certi imprese è patroni ponenu cum'è una ragione legale. Semu u Ministeru di u travagliu, prima di tuttu, avemu a prutezzione di i nostri travagliadori è a pace suciale. Per quessa, ci vole prima distrughje a mentalità chì restringe a libertà d'associu. Avemu bisognu di superà i prublemi legali. Procederemu cun determinazione nantu à sta materia. Spergu chì u travagliu di cumissioni chì avemu principiatu oghje serà cunclusu dumane. Ùn pudemu micca solu superà l'effetti negativi di sta regulazione in favore di i travagliadori contr'à l'effettu negativu nantu à a distribuzione di l'ingudu in Turchia. À u listessu tempu, truveremu l'uppurtunità di fà un trasferimentu suciale ", disse.

"Elimineremu a pressione di l'inflazione nantu à i travagliadori"

U Ministru Bilgin hà dettu chì l'intervenzioni di u statu in a distribuzione di l'ingudu cù e pulitiche suciali significanu veramente un trasferimentu suciale in favore di i travagliadori è hà dettu: "Oghje, l'industria turca hè in crescita di milla grandi urganisazioni in e so attività, questu hè impurtante, ma anu da esse. sparte sti prufitti cù i nostri impiegati. Turchia ùn pò cuntinuà à cultivà senza furnisce a pace suciale in a produzzione. Ùn hè micca pussibule di cultivà senza pruduce. Cresceremu in pace suciale, spartendu. Cù sta cunghjuntura, elimineremu l'effetti negativi di i fluttuazioni ecunomichi è a pressione di l'inflazione nantu à i travagliadori. Spergu chì avemu un risultatu sanu chì satisface i nostri impiegati è Turchia. Vogliu chì sta riunione dà boni risultati à a nostra nazione in anticipu ", disse.

"TİSK metterà e so mani sottu à a petra"

U presidente di TİSK, Özgür Burak Akkol, hà vulsutu chì u prucessu sia benefiziu per l'impiegati è per i patroni è hà dettu: "U salariu minimu hè determinatu annu, ma i nostri citadini anu aspettative. Cù l'accordu di u latu di i travagliadori, di u nostru statu è di e nostre imprese, avemu accunsentutu chì ci era bisognu di un aumentu interim, è avemu ghjuntu quì volenu. Cum'è TİSK, simu quì cun piena accordu per risponde à l'aspettative di i nostri citadini per via di a cungiuntura attuale. Da una banda, i prezzi di i prudutti, i prezzi di l'energia, ci hè una guerra vicinu à noi, ci hè una guerra in a nostra regione. I nostri citadini sò affettati, e stesse incertezze affettanu i nostri imprese, i pruprietarii di l'imprese è l'imprese. Dunque, TİSK assumerà di novu a rispunsabilità di determinà un salariu minimu equilibratu ".

Akkol hà dettu: "Alcune di e cose chì sò state parlate per 20-30 anni in a nostra ultima reunione sò tornate à a vita" è disse:

"Unu d'elli hè statu datu una bella crescita. Un aumentu di u salariu nettu di 50 per centu hè statu fattu sopra l'inflazione. U sicondu hè almenu valevule cum'è u primu; Questa cumissioni hà implementatu a non-imposizione di u salariu minimu, chì hè statu parlatu per parechji anni. U salariu minimu ùn hè micca tassatu, è hè una pruduzzione di sta cumissioni chì tutti l'impiegati ùn sò micca tassati quant'è u salariu minimu. Hè statu un bonu accordu. A nostra ultima riunione hè stata cumpletata cù l'allineamentu triplu. In listessa manera, spergu chì ci sarà un prucessu equilibratu chì prutege i nostri preziosi impiegati, 3 milioni di persone, è e nostre imprese d'esportazione, chì furniscenu impieghi senza fà alcuna discriminazione grande o chjuca, è chì seremu d'accordu nantu à una figura equilibrata. Ti pregu bona furtuna in stu prucessu. "

U presidente di Türk-İş, Ergün Atalay, hà dichjaratu chì per a prima volta in parechji anni, una riunione hè stata tenuta annantu à u salariu minimu versu a fine di ghjugnu, è hà dettu: "Sfurtunatamente, l'aumentu chì avemu ricevutu in ghjennaghju per l'ultimi 5 mesi, in quantu à u salariu minimu, sbulicatu dopu à 3 mesi, soprattuttu per via di l'alta inflazione in l'alimentariu. I salariati bassi è fissi, pensionati, salari minimi sò i segmenti di a sucetà chì soffrenu più in stu paese. Sò chì ci hè una guerra, una malatia chjamata covid cuntinueghja sempre, ma a ghjente hè in disgrazia ecunomica in un modu chì ùn hè micca vistu in l'ultimi anni. A mo speranza hè chì ci sarà un arrangiamentu chì farà respira u publicu, u salariu minimu, e persone strette è fisse in u quadru di l'inflazione. Hè in a nostra dumanda. In particulare, fate un sforzu di sindacali, ma ùn avemu micca ottinutu risultati finu à avà. Ci sò 500 cumpagnie più impurtanti in Turchia, simu urganizati in 100 di elli. Avemu una aspettativa; a legislazione hè necessaria. I pensionati anu aspettative, i membri di l'EYT anu aspettative. Ci sò aspettative di i travagliadori di i subcontrattori in quantu à questi. Se avemu un bonu risultatu dopu à sta riunione è compie questi prublemi in questu annu, u publicu è u travagliadore seranu soddisfatti.

U salariu minimu, chì hè statu applicatu cum'è 2021 lire brute è 3 mila 577 lire nete in 2, hè statu determinatu à esse 825 mila 50 lire bruti è 2022 mila 5 lire neti per u 4, cun un aumentu di 4 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*