A risposta di u guvernatore di Hatay à l'affirmazioni "Number of Syrians".

Risposta à e Rivindicazioni di u Numeru di Siriani da u Guvernatore di Hatay
A risposta di u guvernatore di Hatay à l'affirmazioni "Number of Syrians".

U guvernatore di Hatay, Rahmi Doğan, hà dichjaratu chì 370 mila 260 siriani campanu in a cità, è a dichjarazione chì "4 da ogni 3 zitelli sò siriani" ùn riflette micca a verità.

Doğan hà scontru cù i ghjurnalisti in l'uffiziu di u guvernatore è hà datu infurmazioni nantu à i Siriani chì vivenu in a cità.

Dichjarà chì Hatay ospita più siriani chè altre cità perchè hè adiacente à a fruntiera siriana, Doğan hà dettu: "Ricertamenti, ci sò stati alcuni rumuri in l'opinione publica chì Hatay hè quasi occupatu da i siriani è dichjarazioni simili. "Ùn hè micca pussibule per a Republica di Turchia permette una cosa cusì". disse.

Doğan hà dettu chì Hatay hè una di e pruvince più affettate da a migrazione è l'immigranti, ma questu ùn deve esse cunsideratu cum'è un "prucessu ineseguibile".

Dichjarà chì a pupulazione di Hatay, senza i siriani, hè di 1 milione 670 mila 712, Doğan hà dettu: "Ci sò 429 mila 121 siriani sottu prutezzione temporale in Hatay. Quandu paragunemu questu cù a nostra pupulazione, u numeru di persone sottu prutezzione tempuranee in a nostra pupulazione reale hè in realtà di 20 per centu di a pupulazione. Questa figura hè assai esagerata. Ci sò quelli chì dicenu "In verità, 4/3 di a pupulazione hè siriana, u 70 per centu di Hatay hè sirianu", ma questi ùn riflettenu micca a verità. I siriani sottu a prutezzione tempuranea in Hatay custituiscenu u 20 per centu di a pupulazione reale di a cità, ma avemu avutu a nostra unità di polizia è di gendarmeria per fà un censu propiu di dicembre scorsu. Avemu avutu un censu fattu in e famiglie. Avemu determinatu u numeru di Siriani chì veramente vivenu in Hatay. U numaru di siriani chì vivenu in attu in Hatay hè 370 mila 260. Questu hè circa 18 per centu di a pupulazione di Hatay. "Trà quelli chì sò partiti quì sò quelli chì sò andati in altre pruvince di Turchia per educazione, travagliu, cummerciu o diverse ragioni, o chì sò tornati vuluntarii in u so paese".

4 in 1 neonati hè sirianu

U guvernatore Doğan hà dichjaratu chì ci sò stati 12 mila 32 nascite in tutti l'uspitali in Hatay in l'ultimi 783 mesi, è chì 22 mila 779 d'elli eranu zitelli di citadini turchi è 10 mila 4 eranu zitelli di persone protetti siriani. Questu currisponde à circa 4/ 1 di i zitelli. Dunque, a dichjarazione "70 per centu di i zitelli nati sò siriani, 4 fora di 3 sò siriani", cum'è esageratu, hè cumplettamente sbagliatu è una distorsione. Hè ghjucatu cù i numeri. "Questi sò i numeri veri è i registri sò tenuti". disse.

Dichjarà chì 506 mila 280 persone sò tornati in u so paese in u scopu di u rimpatriu voluntariu in tutta a Turchia, Doğan hà dichjaratu chì 259 mila 86 d'elli sò andati da Hatay.

Apuntendu chì ci hè una percepzione chì i Siriani sò più implicati in diversi crimini in a cità, Dogan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Ci hè una percepzione chì i Siriani sò a causa di u crimine. Sicondu e nostre statistiche, u numeru di Siriani implicati in crimini in Hatay hè di circa 4 per centu. Questa figura hè una figura assai bassa. Quandu guardemu i tippi di sti crimini, sò in forma di scherzi picculi in a famiglia è incidenti criminali minori. Questa tarifa hè assai più bassa di l'incidenti di l'ordine publicu in Turchia. Siccomu sti pirsuni sò digià sottu prutezzione, li deportemu si sò implicati in ogni crimine. Questu hè veramente impurtante. Perchè sanu questu, sò assai attenti. Pruvate di seguità e regule chì avemu stabilitu. "Cum'è u guvernatore, tenemu riunioni cù i capi d'opinioni siriani chì vivenu in a nostra cità di tantu in tantu è trasmettemu a sensibilità di i nostri citadini à elli".

Doğan hà aghjustatu chì anu pigliatu misure seri à a fruntiera contr'à l'immigrazione illegale, è chì Hatay hè una pruvincia chjusa à a nova registrazione siriana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*