Turchia hà consegnatu 2021 veiculi blindati à 11 paesi sferenti in 338

Cunsegnate Veiculi blindati in diversi paesi in Turchia
Turchia hà consegnatu 2021 veiculi blindati à 11 paesi sferenti in 338

Sicondu i dati annunziati da u Registru di Armi Convenzionali di e Nazioni Unite (ONU) - UNROCA, 2021 veiculi blindati sò stati spediti in 11 paesi diversi da cumpagnie turche in 338. Sicondu i dati, Turchia hà fattu e so esportazioni di veiculi blindati in Asia, Africa è Europa.

Paesi à quale Turchia esporta / spedizioni di veiculi blindati in 2021:

Cunsegnate veiculi blindati in diversi paesi in Turchia

A vendita di Turchia di 2019 veiculi blindati in 259 hè aumentata di circa 7,72% à 2020 unità in 279. In 2021, 2020 veiculi sò stati esportati (consegnati) à 21,50 paesi, cun un aumentu di 11% in paragunà à 338. In u 2020, l'esportazioni sò state fatte à 9 paesi.

Inoltre, i dati includenu i veiculi spediti, micca i veiculi chì l'imprese entregaranu o u cuntrattu hè statu firmatu. Cù 2018 veiculi in 309, l'esportazioni di veiculi blindati di Turchia anu righjuntu u più altu livellu di l'ultimi deci anni. Dopu à a calata in 2019, u numeru di spedizioni hà continuatu à aumentà annantu à l'anni. Infine, cù a consegna di 2021 veiculi in 339, u record in 2018 hè statu rinnuvatu.

Quale paese hà compru chì veiculu?

I dati divulgati da UNROCA sò spartuti cù l'ONU da e parti interessate. Dunque, l'infurmazioni datu sò preparati secondu e dichjarazioni di i paesi. Mentre Turchia sparte u numeru è l'infurmazioni di u paese cù l'UNROCA, in generale ùn sparte micca mudelli di veiculi è infurmazioni di a cumpagnia. I nomi di i paesi è di i veiculi citati in e seguenti linee sò preparati nantu à e nutizie di e negoziazioni è cuntratti passati.

Rabdan TTZA, sviluppatu annantu à Otokar Arma 8 × 8 TTZA, hè statu esportatu à l'Emirati Arabi Uniti (UAE) cun un cuntrattu di 661 milioni di dollari. L'ordine di continuità di u cuntrattu, chì hà una quantità assai grande di opzioni, ùn sò micca cunnisciuti. Ancu s'ellu hè statu dichjaratu chì e spedizioni cuminciaru in 2018, ùn era micca inclusu in i dati UNROCA. In una dichjarazione fatta da un ufficiale Otokar in 2018, hè statu dichjaratu chì u prughjettu copre un totale di veiculi 700, è u primu batch copre 100. Hè statu dichjaratu chì 2019 veiculi sò stati consegnati à l'UAE in i rapporti 55 è 2020 veiculi in i dati in 79. Otokar cuntinueghja a so attività sottu stu tettu stabilendu una cullaburazione cù Tawazun è Al Jasoor di l'UAE in questa esportazione.

Bangladesh, chì hè dichjaratu chì hà esportatu 35 veiculi blindati, hè stata l'usu di l'Otokar Cobra è di l'Otokar Cobra II per missioni di l'ONU da u passatu à u presente. Hè dichjaratu chì ancu se a cumpagnia hà visitatu Nurol Makina in u passatu, hà urdinatu Cobra II o Cobra II MRAP supplementari da Otokar.

U veiculu Ejder Yalçın III di Nurol Makina hè statu ancu mostratu in Burkina Faso, induve 2018 veiculi sò stati consegnati in 40 è chì hè attualmente un utilizatore Otokar Cobra. Ùn si sà esattamente quale veiculi copre e spedizioni. Sicondu i dati UNROCA in 2018, u veiculu Nurol Makina Ejder Yalçın hè statu utilizatu in Ciad, induve 20 veiculi blindati sò stati consegnati, mentre chì u veiculu Yörük di Nurol Makina hè statu ancu consegnatu in Ciad in 2020.

Mentre ùn ci hè micca una infurmazione chjara nantu à i veiculi esportati à a Costa d'Ivory, fonti africane dicenu chì Otokar Cobra hè statu mandatu in u paese.

Ùn ci hè micca infurmazione affidabile chì un veiculu blindatu di roti hè attualmente vendutu à l'Indonésia, ma i dati spartuti cù l'UNROCA indicanu chì i veiculi blindati di 4 roti sò stati mandati in u paese. U tank FNSS KAPLAN MT hè statu esportatu in Indonesia è a ceremonia di cumpletamentu di a produzzione di massa hè stata tenuta in i mesi passati. In e notificazioni fatte à l'UNROCA, ùn ci hè micca infurmazione chjara nantu à se i tanki sò stati scritti cum'è veiculi di roti o s'ellu sò stati fatti cum'è esportazione separata.

Ejder Yalçın è Yörük TTZA sò stati esportati in Qatar da Nurol Makina in l'ultimi anni. In Aostu 2020, un cuntrattu hè statu firmatu per acquistà una quantità micca divulgata di veiculi blindati per l'Armata Qatar. Da Nurol Makina di Qatar, cumpagnu di BMC? Ùn hè micca cunnisciutu s'ellu hà ricevutu novi spedizioni da BMC o micca.

In u 2020, 12 veiculi BMC Kirpi protetti da a mina è l'emboscata sò stati consegnati in Somalia, anche se ùn si sà esattamente quale veiculu hè statu consegnatu in 2021, ma hè stimatu chì Kirpi hè statu consegnatu di novu in u paese.

In l'ultimi anni, 40 veiculi protetti da a mina Kirpi è l'emboscata sò stati esportati in Tunisia da BMC. A Tunisia, chì hè stata esposta à diversi attacchi da Al Qaeda, hè stata assai soddisfatta di u livellu di prutezzione di i veiculi è hà fattu un ordine supplementu per 100 più, purtendu cusì u numeru tutale di sistemi esportati à 140. A parte Kirpi, u veiculu Ejder Yalçın hè statu ancu esportatu in Tunisia prima. Ùn hè statu annunziatu ufficialmente quanti Ejder Yalçıns sò stati esportati, ma hè statu dichjaratu in diverse fonti chì 70 sò stati urdinati.

In u scopu di un accordu di pacchettu di 2020 milioni di dollari firmatu cù a Tunisia in u 150, i veiculi aerei senza pilota ANKA-S di TAI, i veiculi blindati Kirpi di BMC è Nurol Makina Ejder Yalçın, diversi veiculi cum'è u trasportatore è u cisterna Katmerciler, è i sistemi elettro-ottici Aselsan. in Tunisia Hè statu annunziatu ch'ellu seria à u serviziu di e forze di sicurezza. Dunque, ùn hè micca cunnisciutu esattamente quale pruduttu sò i veiculi consegnati.

Hè stimatu chì FNSS, chì hè apparsu più nantu à a lista in l'ultimi anni, ùn hà micca ghjucatu un rolu maiò in a lista in 2020, postu chì hà finitu i so cuntratti principali attuali in 2021. A cumpagnia travaglia intensamente nantu à i prughjetti di Veiculi Armi Carrier (STA), Veiculi Armored Amphibious Assault Vehicle (ZAHA), Veiculi Protetti da Mine (MKKA) è Prughjetti Special Purpose Tactical Wheeled Armored Vehicles (OMTTZA) in u paese.

Hè stimatu chì Otokar, chì si pensa à cuntinuà e spedizioni intensive in u scopu di u cuntrattu chì hà firmatu cù l'UAE, hè ancu intrutu in un intensu periodu di esportazione cù a famiglia Cobra in a classe 4 × 4.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*