U 20 per centu di e società sperimentanu l'adolescenza severa

Percentuale di Società chì anu Adulescenza Severa
U 20 per centu di e società sperimentanu l'adolescenza severa

I disordini di l'umore sò unu di i disordini psichiatrici più cumuni in l'adolescenza. Dichjarà chì u 20 per centu di e società anu sperimentatu una adolescenza assai severa, l'Assistente di Specialista in Psichiatria di l'Adolescente. Assoc. Dr. Neriman Kilit dice chì l'inquietudine è a rabbia sò i segni più evidenti di a depressione adulescente.

Üsküdar University NP Feneryolu Medical Center Child Adolescent Psychiatry Specialist Assist. Assoc. Dr. Neriman Kilit hà sparte infurmazione impurtante nantu à i disordini di l'umore in i zitelli è l'adulescenti.

A cunfusione d'identità pò sviluppà.

Enfatizendu chì l'adulescenza hè un periodu impurtante in u prucessu di sviluppu mentale in quantu hè un periodu di maturazione psicosociale è sessuale causatu da prucessi fisichi è emotivi, Child - Adolescent Psychiatry Specialist Assist. Assoc. Dr. Neriman Kilit hà dettu: "L'adulescenti sperimentanu difficultà specifiche à stu periodu per via di l'accelerazione di u sviluppu cognitivu cù u prucessu di furmazione di l'identità, l'aumentu di i bisogni impulsivi è l'intensità emuzionale, riaccendendu i cunflitti preoedipichi è edipichi, scegliendu una professione, relazioni cù u sessu oppostu. , è sperimentendu u prucessu di siparazione da i so genitori-individuazione, è anu cunflitti. Dunque, pò esse difficiuli di distingue trà e caratteristiche di u sviluppu normale è e cundizioni patologiche durante l'adolescenza. A cunfusione d'identità pò ancu sviluppà se a crisa d'identità, chì hè una parte di u sviluppu normale, ùn hè micca risolta bè ". disse.

A pubertà severa si trova in u 20 per centu di a pupulazione

Dichjarà chì u 20 per centu di e società anu avutu una adolescenza assai severa, Assist. Assoc. Dr. Neriman Kilit hà dettu: "In più, i disordini psichiatrici chì ponu esse vistu in questu periodu complicanu u diagnosticu è u trattamentu in quantu à a differenziazione è a coesistenza. Unu di i disordini psichiatrici principali chì ponu esse vistu in l'adulescenza hè i disordini di l'umore. Stu gruppu include disordini di l'umore unipolari (unipolari) è bipolari (bipolari). utilizatu l'espressioni.

U diagnosticu precoce reduce i cumportamenti risicatu

Assistant psichiatra. Assoc. Dr. Neriman Kilit hà dettu chì i disordini di depressione (disordine unipolari) sò diagnostichi cù una carica familiale alta, recurrente, è assuciata à una morbidità è mortalità significativa, è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U diagnosticu precoce è u trattamentu efficace assicura chì u zitellu pò cuntinuà à sviluppà nurmale, mantenendu a funziunalità psicosociale, è riducendu altri cumpurtamenti risicatu cum'è suicidiu è abusu di sustanzi. Hè dichjaratu chì, postu chì l'umore pò esse variabile in i zitelli è l'adulescenti, u diagnosticu pò esse ritardatu, soprattuttu in u gruppu cù depressione ligera / moderata, chì ponu ammuccià i so sintomi, è per quessa chì e cundizioni d'accumpagnamentu pò vene à u primu in u prucessu. In generale, l'iniziu precoce hè assuciatu cù più zone problematiche in età più tardi. Alcune di e zone citate sò listate cum'è nubili, più deterioramentu in i spazii occupazionali è suciali, una qualità di vita più bassa, più comorbidità mediche è psichiatriche, più episodi depressivi di a vita, tentativi di suicidiu, è più gravità di i sintomi.

Ci hè un risicu di recurrenza di 2% in i primi 40 anni.

Asst. Assoc. Dr. Neriman Kilit hà dettu: "Mentre a durata di un episodiu depressivu hè di circa 7-9 mesi in i pazienti chì si applicanu à a clinica per u disordine depressivu, stu periodu pò esse più curtu in quelli chì ùn anu micca una applicazione clinica è a ricuperazione spontanea pò esse osservata. . Ci hè un risicu di 2 per centu di recurrenza in i primi 40 anni dopu a ricuperazione, è hè statu dichjaratu in certi studii chì sta tarifa si ghjunghje sin'à u 70 per centu. In generale, i determinanti di u risicu di recurrenza sò; Hè definitu cum'è una risposta bassa à u trattamentu, una malatia più severa, un cursu cronicu, a presenza di episodi depressivi precedenti, a co-morbidità, a disperazione, u stilu di pensamentu negativu, i prublemi di famiglia, u livellu socioeconomicu bassu, u cunflittu intra-familiale o a presenza di abusu. Queste situazioni descritte sò ancu assuciate cù l'aggravamentu ". disse.

Mostranu sintomi simili à l'adulti

Assistant psichiatra. Assoc. Dr. Neriman Kilit hà dettu chì a caratteristica distintiva di a depressione di l'adolescenza hè a prisenza di l'inquietudine è a rabbia, è hà cuntinuatu cusì:

"Questu hè u quadru clinicu chì hè più cumuni in l'adulescenti. L'alcolu è l'usu di sustanza pò complicà i sintomi emotivi. L'adulescenti ponu sperimentà cambiamenti bruschi in i so sentimenti, pinsamenti è relazioni. L'adulescenti depressi ponu sperimentà questi cambiamenti più rapidamente, è ponu mostra sintomi di depressione in forma di ritirata suciale, diminuzione di l'interessu è di l'attività, deteriorazione di e relazioni d'amici, diminuzione di u successu di a scola, evità di a scola è di a casa, tendenza à aduprà sustanzi è . alcolu, è pinsamenti suicidari è tentativi, simili à l'adulti. S'ellu ùn hè micca trattatu, i tentativi di suicidiu è i suicidi cumpleti ponu ancu esse vistu in u cursu di disordini depressivi chì affettanu negativamente e cumpetenze emotive, cognitive è suciali di i zitelli è i ghjovani. Cundizioni chì aumentanu u risicu di u cumpurtamentu suicidiu pò esse listatu cum'è a prisenza di tentativi di suicidiu in u passatu, disordini psichiatri comorbidi (cum'è disordini di cumpurtamentu disruptive, abusu di sustanzi), impulsività è aggressioni, accessu à strumenti letali, esposizione à avvenimenti negativi di a vita, è a storia di a famiglia.

Sò in altu risicu

Rimarchendu chì i zitelli è l'adulescenti cù disordini di depressione sò ancu in altu risicu per l'abusu di nicotina / sustanziu, prublemi legali, cundizioni di vita avversi, malatie fisiche, gravidenza precoce, scarsa scola di travagliu è funziunalità psicosociale. Assoc. Dr. Neriman Kilit, "Ricertamenti, "Disordine di disregulazione di l'umore distruttivu" hè statu inclusu in u gruppu di diagnosi di disordini di l'umore in psichiatria infantile è adulescente. Stu gruppu di diagnostichi hè carattarizatu da sbocchi di rabbia severi è recurrenti chì ùn sò micca adattati in quantu à a gravità è a durata cù a situazione attuale. Sti sbocchi di còllera deve esse vistu, in media, 3 o più volte à settimana è per più di 1 annu. Ci sò ancu publicazioni chì dicenu chì, se ùn hè micca trattatu, u risicu di l'abusu di sustanzi, u cumpurtamentu è i disordini di l'umore, i pinsamenti suicidi è i tentativi di suicidiu hè aumentatu in questu gruppu, è chì avanza cun un deterioramentu significativu in a funziunalità generale in l'età adulta ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*