U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ornekkoy Reguli di a quinta tappa disegnati

U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ornekkoy Quintu Stage Drawn
U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ornekkoy Reguli di a quinta tappa disegnati

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerparticipò à a cerimonia di disegnu di a quinta tappa, chì include 18 unità indipendenti in l'area di Trasformazione Urbana di 560 ettari di Ornekköy. Enfatizendu l'impurtanza di e cità resistenti, u sindaco Soyer hà dettu: "Ùn ci hè micca altru Izmir. Ùn avemu micca tempu da perde. Avemu da rinnuvà l'invechjamentu è u bastimentu sversatu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà acceleratu u prucessu includendu İZBETON è cooperative in prughjetti di trasfurmazioni urbane, in linea cù a visione di a cità resistente di . Residenze cunfortu per i citadini à campà in sò stati determinati in presenza di un nutariu publicu.

Karşıyaka U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia di disegnu tenuta in u Centru Culturale Deniz Baykal. Tunç Soyer, Karşıyaka U Sindaco Cemil Tugay, u Direttore Generale di İZBETON Heval Savaş Kaya, u Subsegretariu Generale Suphi Şahin di a Municipalità Metropolitana di İzmir, i burocrati di a Municipalità Metropolitana di İzmir, i capi è i titulari di diritti anu participatu.

"Operemu senza rallentà"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà dichjaratu ch'elli sò felici di implementà u prughjettu di trasfurmazioni urbani, chì copre un totale di 18 residenze è 3 posti di travagliu in una zona di 520 ettari in Ornekköy, passu à passu, passu à passu. Ricordendu chì anu datu 338 residenze è 130 posti di travagliu à i beneficiari in a prima fase, u sindaco Soyer hà enfatizatu chì i travaglii di custruzzione di a seconda fase, chì includenu 13 residenze è 170 posti di travagliu, sò vicinu à a fine. Soyer, "20. Avemu firmatu un protokollu cù İZBETON per a custruzzione di un totale di 3 residenze è 4 posti di travagliu in a 964a è a 54a tappa è hà finitu a demolizione. Cuntinuemu u nostru travagliu quì senza rallentà ", disse.

"Andemu à l'offerta di custruzzione"

Dichjarà chì si sò riuniti oghje per sorte per e 5 unità indipendenti chì appartene à i beneficiari in a 560a tappa, u sindaco Soyer hà dettu: "Dopu à a fine di u tiratu à u lottu, compieremu rapidamente i travaglii è faremu l'offerta di custruzzione chjave in turnu per u pianu. Semu entusiasti di portà e strutture suciali, i spazii verdi è una infrastruttura sana à Ornekkoy ".

"Custruemu quartieri resistenti"

Dichjarà chì i travaglii di trasfurmazioni urbane sò realizati micca solu in Örnekköy, ma ancu in Ege Mahallesi, Uzundere, Ballıkuyu, Çiğli Güzeltepe è Gaziemir, in tutta İzmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Cù queste opere, custruemu quartieri resistenti à i disastri naturali. . I quartieri resistenti significanu un İzmir cù una alta qualità di vita ... Significa una vita di cità sana è pacifica senza teme di terremoti, inundazioni è inundazioni. Per ghjunghje stu scopu, avemu presentatu un novu mudellu per a trasfurmazioni urbane in İzmir. Avemu impeditu i colli di bottiglia sperimentati da l'industria ".

"Vederanu migliurà a so qualità di vita"

Sottulineendu chì agiscenu cù trè principii basi in a trasfurmazioni urbane, u sindaco Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "I nostri trè principii basi sò a trasfurmazioni in situ, a cunciliazione XNUMX% è a garanzia di a Municipalità Metropolitana. Sapemu chì; Ùn ci hè micca altru Izmir per noi. È ùn avemu micca tempu à perde. Avemu da rinnuvà u stock di custruzzione di l'anziane. Quandu e case sò finite, i nostri citadini, chì anu campatu in questa regione dapoi parechji anni, vederanu chì a so qualità di vita hè migliorata. Portanu una vita assai più piacevule cù i so spazii di rinfurzamentu suciale è i spazii verdi. Assicureremu sta vita micca solu per elli stessi, ma ancu per i so figlioli è nipoti chì veneranu dopu à elli ".

Trasfurmà grazie à u presidente Soyer

Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà dettu ancu chì a municipalità metropolitana di İzmir revela a diferenza in a trasfurmazioni urbane è in tutti i settori, è hà dettu: "Queste opere, chì sò un esempiu significativu di rispettu per a cità è i so citadini, cuntinueghjanu cù parechje opere boni. U vincitore serà Izmir è u populu di Izmir. Vogliu felicità è benessiri à i nostri citadini chì truveranu e so novi residenze in a so vita futura. Vogliu ringrazià u nostru stimatu presidente è a so squadra per u so travagliu successu ".

U presidente Soyer hà tiratu u primu lottu

Dopu à i discorsi, i loti sò stati tirati in presenza di un nutariu publicu. A prima loteria hè stata tirata da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer tiratu. U nomu Hüseyin Pekgöz hè ghjuntu in a lotteria tirata da Soyer. Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà chjamatu Ahmet Er.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*