IGC International Press Center hà apertu e so porte à u mondu

IGC International Press Center apre e so porte à u mondu
IGC International Press Center hà apertu e so porte à u mondu

U "Centru di Stampa Internaziunale", chì hè statu stabilitu cù a cooperazione di l'Associazione di i Ghjurnalisti di Izmir è a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè statu apertu à u serviziu di i ghjurnalisti cù una cerimonia. À a cirimonia tenuta cù a participazione di i ghjurnalisti stranieri è lucali, l'impurtanza di a libertà di stampa è a sulidarità hè stata enfatizzata.

Stabbilitatu cù a cooperazione di l'Associazione di i Ghjurnalisti di Izmir è a Municipalità Metropolitana di Izmir, u più grande Centru di Stampa Internaziunale di Turchia hà apertu e so porte in a Storia Fabbrica di Gas di Carbone. U Press Center, chì include una sala di cunferenza, studio di televisione, spazii di travagliu per i ghjurnalisti freelance, l'Uffiziu Internaziunale di Comunicazione Media, laboratorii di furmazione, una biblioteca è uffizii di travagliu, cunnetta a stampa mundiale cù a rete di media. U centru serà unu di i spazii cumuni di lotta per a libertà d'opinione è a libertà di stampa di i ghjurnalisti di u mondu sanu.

"HÀ U NOSTRE SOGNI PIU GRANDE"

U presidente di l'Associazione di Ghjurnalisti İzmir, Dilek Gappi, à l'apertura di u Centru Internaziunale di Stampa, chì integrerà a stampa İzmir cù u mondu, hà dettu: "Oghje campemu un ghjornu storicu per a professione di ghjurnalismu è i nostri culleghi. U Centru, chì hè statu purtatu à a vita cun grande sforzu è devozione, hè u prughjettu più impurtante è cumpletu di a storia di a nostra Associu. Stu prughjettu, chì cunnette İzmir à u mondu, era u nostru sognu più grande ". Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mr. Tunç SoyerNotendu chì Turchia agisce cù a determinazione è a visione di fà İzmir una di e cità chì brillanu cum'è a stella di u mondu, Gappi hà spiegatu chì stu sognu hè diventatu cusì realità.

"Questa torcia ùn và micca"

Dichjarà chì ci sò è cuntinueghjanu à esse quelli chì volenu mette pressione nantu à i media in ogni periodu, Gappi hà rimarcatu l'impurtanza di prutezzione di u valore di u mistieru è di a sulidarità internaziunale stendu forte contru à ciò chì hè statu fattu. In riferimentu à a Legge di a Stampa chì hè stata discussa in u Parlamentu, Gappi hà dettu : "Si chjama a Legge di a Stampa, ma una lege chì esclude l'urganisazioni prufessiunali è i ghjurnalisti è include a ripressione è a censura entra in vigore. Cuntinuemu a nostra lotta contru à questu in sulidarità. In a lotta per l'indipendenza, u focu di l'indipendenza hè stata accesa in İzmir cù u ghjurnalistu martire Hasan Tahsin è a stampa di İzmir ùn lasciarà micca sta torcia. U Centru di Stampa Internaziunale, chì avemu apertu oghje, hè un legatu impurtante chì lasceremu à i nostri ghjovani culleghi cum'è un simbulu di sta credenza è speranza ".

"PUTERE INSIEME"

Aghjunghjendu chì u Centru di Pressa furnisce ampie opportunità per i ghjurnalisti, Gappi hà cuntinuatu: "Stu centru include una sala di cunferenza, studio di televisione, spazii di travagliu per i ghjurnalisti freelance, l'Uffiziu Internaziunale di Comunicazione Media, laboratori di furmazione, una biblioteca è uffizii di travagliu. A stampa mundiale serà cunnessa l'una cù l'altru attraversu a rete di media da Izmir. A nostra professione hà assai prublemi, aspettative elevate, ma u putere di superà tutti questi prublemi hè dispunibule in u nostru "inseme". Cum'è u nostru capu Atatürk hà dettu, "A stampa ùn pò esse sottumessa à a dominazione è a influenza per alcuna ragione". Fighjendu u celu, salutu cun rispettu tutti i mo culleghi chì anu pagatu u prezzu per a libertà di spressione è a demucrazia.

"L'ESPRESSIONE LIBERA hè U VALORE ESSENZIALE DI L'UE"

Capu di a Delegazione di l'Unione Europea (UE) in Turchia, l'ambasciadore Nikolaus Meyer Landrut hà dettu chì era assai piacè di esse in İzmir è di assistisce à l'apertura di un tali centru. Landrut hà dettu: "A libertà di spressione, a libertà di stampa, a libertà d'opinione sò trà i valori fundamentali di l'Unione Europea. Quessi sò valori impurtanti chì sò ancu à u fundamentu di a demucrazia. L'apertura di stu centru in Izmir; Sapemu chì hè estremamente impurtante in quantu à sustene i media lucali è l'urganisazioni lucali. Vogliu successu à tutte l'associi è i ghjurnalisti in u so travagliu in stu periodu difficiule. Cum'è l'Unione Europea, simu assai piacè di cuntribuisce à questi studii ".

"RINFORZEremu A PRESSA"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Per d 'altra banda, hà dichjaratu ch'ellu era fieru di esse sia à l'apertura di u Centru di Stampa Internaziunale sia di l'ospitu di l'Assemblea Generale di a Federazione Europea di Ghjurnalisti (EFJ) in İzmir. Dichjarà ch'elli cunsidereghjanu u so duvere di preparà l'ambienti in u quale queste idee saranu vita per sustene a libertà di stampa, Soyer hà dettu: "In un tale periodu quandu a pressione è a censura nantu à i media aumentanu è a professione. di u ghjurnalismu hè minacciatu, stu centru chì avemu stabilitu cù l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir, ùn aghju micca dubbitu chì aiutarà i travagliadori di stampa è i media, rinfurzà l'industria ", disse.

"STI TERRIBILI GIORNI FINIRANU"

Ricordendu chì İzmir hè stata scelta cum'è a cità chì rapprisenta megliu i valori europei in 2022 per via di u so impegnu à i principii basi di a demucrazia, Soyer hà dettu: "U Centru Internaziunale di Media hè u risultatu di a nostra fede in questi valori. Capemu megliu u valore di una stampa libera in questu periodu quandu u dirittu di u publicu à riceve infurmazione precisa hè ostacolatu, è i media sò da u latu di u forte piuttostu cà u dirittu è a verità. Avemu bisognu di una stampa libera cum'è u pane è l'acqua per incurunare a Republica cù a demucrazia. L'espressione di a verità hè cunsiderata cum'è un crimine, quelli chì parlanu a verità sò linchati da una manata di persone alimentate da u guvernu; Di sicuru, esceremu da issi ghjorni terribili quandu a lege, u sensu cumunu, a raghjoni è a cunciliazione sò stati scacciati. Averemu questu grazie à i nostri travagliadori di stampa chì cuntinueghjanu à rapportà imparzialmente à a spesa di portà camicie di focu. Stu centru hè l'umile cuntribuzione di Izmir à a lotta per ricuperà a libertà d'espressione è di stampa. Bona furtuna è bona furtuna à u nostru Centru Internaziunale di Stampa, u nostru paese assetata di libertà di stampa, è tutti i ghjurnalisti assetati di libertà ".

Dopu à a ricezione di apertura di u Centru Internaziunale di Stampa, l'Orchestra di a Banda Egea hà cantatu canzoni populari.

SCUOLA PER I GIOVANNI GIURNALISTI

In u Centru Internaziunale di Stampa, chì operarà nantu à una superficie di circa 600 metri quadrati, furmazioni seranu pruposti à tutti i prufessiunali, in particulare i ghjovani ghjurnalisti, per amparà è aduprà e tecnulugia di u ghjornu. In u quadru di i prugrammi di furmazione determinati, i corsi di "Nove tecnulugie in i media visivi è audio", "Novi media è applicazioni digitali", "Marketing digitale" è "Lingua straniera" seranu dati à tutti i prufessiunali durante a settimana. Tutti i prufessiunali prufittàranu di sti furmazioni gratuitamente.

STUDIO È SALA DI CONFERENZA

U centru furnisce ancu un ambiente di travagliu induve i membri di a stampa straniera chì venenu in İzmir ponu preparà e so nutizie è trasmette e so visuale. E stesse opportunità seranu furnite à i ghjurnalisti freelance chì travaglianu in u campu. U studio di televisione stabilitu cuntribuisce à risponde à tutti i bisogni di produzzione di a stampa Izmir. U studiu furnisce ancu servizii per trasmissioni in diretta, prugrammi è produzioni di a Municipalità Metropolitana di Izmir è di i guverni lucali. Organizzazioni di participazione larga cum'è pannelli, cunferenze è sessioni aperte ponu esse tenute in a sala di cunferenza per 60 persone in u centru. Questi avvenimenti seranu trasmessi in diretta in diversi canali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*