U cunsumu d'ova aumenta u colesterolu bonu

U cunsumu d'ova aumenta u colesterolu bonu
U cunsumu d'ova aumenta u colesterolu bonu

Ogni ghjornu si sente qualcosa in i media nantu à s'ellu si manghja ova o micca, è u ghjornu dopu altri. In Cina, hè statu capitu com'è u risultatu di un novu studiu realizatu da l'Università di Pechino è publicatu in a rivista scientifica eLife. Sicondu i circadori, u cunsumu moderatu di uova ghjoca un rolu pusitivu in a riduzione di u risicu di malatie cardiovascular.

Per ghjunghje à sta cunclusione, i scientisti anu verificatu constantemente l'analisi di sangue di 30 vuluntarii di 79 à 4 anni, ognuna citendu u numeru d'ova chì anu manghjatu per ghjornu è settimana. Frà elli, 778 persone avianu malatie cardiovascular, è 3 ùn avianu mai avutu una malatia di u cori prima.

In u risultatu di l'analisi detallatu, i circadori anu truvatu chì quelli chì cunsumanu almenu un ovu à ghjornu avianu livelli più altu di apoliprotein A1, u cumpunente principale di HDL, cunnisciutu com'è "colesterulu bonu". A funzione di HDL, o colesterolu bonu, hè di mandà l'excedente di colesterolu in u sangue à u fegatu per esse eliminati. Inoltre, i circadori anu truvatu chì quelli chì manghjanu ova ogni ghjornu anu molécule HDL più grande in u so sangue, chì reduce u risicu di attaccu di cori è di malatie cerebrovascular.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*