U 9u Festival di Scienza di Konya hà apertu e so porte

Konya Science Festival Doors Acti
U 9u Festival di Scienza di Konya hà apertu e so porte

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà apertu u 9u Festival di Scienza in Konya. U Ministru Varank hà annunziatu chì l'applicazioni anu cuminciatu à esse accettate da oghje per l'avvenimentu d'osservazione di u celu chì si terrà in l'Osservatoriu Anatolianu Orientale di Erzurum, u più grande observatoriu d'Europa, è hà dettu: "Invitemu tutti l'amatori di u spaziu, indipendentemente da età, à u nostru avvenimentu. si terrà u 22-24 di lugliu ", disse.

U Ministru Varank hà apertu u 9u Festival di Scienza (BilimFest) in u Konya Science Center. Varank, chì hà iniziatu u so discorsu esprimendu a so tristezza per l'incendii forestali in Muğla, hà dettu:

INTERVENZIONE INSTANTANEA

I nostri veiculi aerei senza pilota piglianu snapshots; Aviò di u focu, elicotteri è camion d'acqua intervenenu subitu. A nostra brigada di u focu, u persunale forestale è e forze di sicurezza sò nantu à u campu à a spesa di a so vita. Issu focu serà pigliatu u più prestu pussibule è sguasserà e tracce di u disastru cù i travaglii di furestura ch’èdemu da fà dopu.

TORCH SCIENCE AND TECHNOLOGY

Esattamente 8 anni fà, era assai entusiasmu da a magnificenza di u primu è u più grande centru di scienza di Turchia, equipatu di tecnulugia muderna. Questa eccitazione hè diventata oramai in orgogliu ghjustificatu. Perchè a torcia di a scienza è a tecnulugia chì avemu illuminatu in Konya quellu ghjornu si sparse in tutti i cantoni di u nostru paese.

L'AMURI CRESCE COME UNA AVALANCHE

Cù a torcia chì avemu accesa, avemu infunditu l'amore per a scienza è a tecnulugia in milioni di ghjovani. Questu amori, chì hè cresciutu cum'è una valanga, hè diventatu troppu grande per mette in e piazze in Konya oghje. Konya, a cità di a scienza, a saviezza è a tolleranza, ci hà dimustratu di novu oghje chì hè ancu a cità di a scienza è a tecnulugia.

FIDEMU A NOSTRA GIOVENTÙ

Avemu introduttu u National Technology Move per fà a Turchia una basa glubale in u campu di a tecnulugia. Semu determinati à esse un paese chì dirige a tecnulugia, micca solu seguita. Mentri a prisentà sta visione, avemu a fiducia più grande forza di u nostru paese, a nostra ghjuventù. U futuru luminosu di u nostru paese hè pussibule cù i nostri ghjovani chì perseguenu a scienza è a tecnulugia.

TURCHIA GRANDE È FORTE

Organizemu TEKNOFEST è festival di scienza in tutti i cantoni di u nostru paese per chì i nostri ghjovani ponu acquistà una cultura di ricerca. Semu piacè di osservà chì tuttu u travagliu chì avemu fattu è i sforzi chì avemu fattu anu un effettu pusitivu nantu à i nostri ghjovani. Facemu passi fermi versu una Turchia grande è putente cù a ghjuventù TEKNOFEST, a vera forza motrice è locomotiva di u nostru paese.

HA UN LOCU CRITIQUE

Konya Science Festival hà un postu criticu in quantu à a socializazione di a scienza è a tecnulugia in questa cità. A nostra nazione tistimunia in prima persona u puntu chì avemu ghjuntu in u campu di a tecnulugia cù parechji avvenimenti chì sò tenuti quì, da workshop à mostre.

SOURCE DI ISPIRAZIONE

Mentre vaghjite per i stands, pudete esaminà l'innovazioni rivoluzionarie in l'industria di difesa, in particulare i UAV. Credu chì sti tecnulugii seranu una fonte d'ispirazione per a nostra ghjuventù. Tutti questi prudutti sò l'indicazione più chjara di ciò chì un ghjovanu chì crede in u so propiu putenziale pò ottene quandu ellu vole.

ERZURUM SKY OBSERVATION EVENT

Vogliu sparte cun voi un annunziu impurtante in quantu à e nostre attività di scienza è tecnulugia. Da oghje, cuminciamu à accettà l'applicazioni per l'avvenimentu di osservazione di u celu chì organizzeremu à l'Osservatoriu Anatolianu Orientale di Erzurum, u più grande observatoriu d'Europa. Pudete facilmente dumandà à gozlem.tug.tubitak.gov.tr.

UNA RIFLESSIONE IMPORTANTE

Invitemu tutti l'amatori di u spaziu, indipendentemente da l'età, à u nostru avvenimentu d'osservazione di u celu chì si terrà in Erzurum u 22-24 di lugliu. Puderete avè seguitu l'avvenimentu chì avemu fattu in u Castellu di Zerzevan in Diyarbakır u mese passatu. Avemu urganizatu un magnificu avvenimentu di osservazione cù a participazione di tutti da sette à settanta. L'avvenimenti di osservazione cum'è i festival di scienza sò ancu un riflessu impurtante di a nostra visione tecnologica naziunale.

L'apertura di u festivale hà participatu u guvernatore di Konya Vahdettin Özkan, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, u presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal, u Vicepresidente di u Partitu AK Ömer İleri è Leyla Şahin Usta anu participatu ancu.

U Ministru Varank hà pigliatu una foto di souvenir cù i studienti in l'area di u festival. Prima di l'apertura, Bayraktar AKINCI TİHA hà fattu un volu di dimostrazione sopra l'area di u festival.

U festival, chì e porte sò aperte finu à u 26 di ghjugnu, accoglie i so visitatori trà 16:00 è 23:00. Cù più di 150 avvenimenti scientifichi, spettaculi scientifichi, cuncorsi è simulatori à u festival; I participanti puderanu participà à u prucessu di scuperta scientifica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*