U Festival di Teatru à Livellu di u Mari finisce in Ayvalık

Finisce u Festival di Teatru di u Livellu di u Mari Ayvalikta
U Festival di Teatru à Livellu di u Mari finisce in Ayvalık

U Festival di Teatru di u Livellu di u Mari Ayvalık hè finitu cù una grande finale dopu un prugramma cumpletu di 4 ghjorni.

In i stands stallati in l'area di Büyükpark di a Municipalità di Ayvalık, i spettaculi di l'artisti di strada seguiti da a dramma "Diu di a Wildness" anu pigliatu u palcuscenicu. Attori famosi; Güven Kıraç, Binnur Kaya, Levent Ülgen è Dolunay Soysert sò stati in u ghjocu; A storia di i genitori, chì si sò riuniti per truvà una via media dopu à e lotte di i so figlioli, hè stata cuntata in una lingua divertente.

À a fine di u ghjocu, chì hà pienu l'anfiteatru di risa di millaie d'amatori di teatru, i maestri artisti anu ricevutu una ovazione permanente per minuti.
U cuncertu datu da u gruppu Full Kadehi Ters Tut dopu à u ghjocu hà attiratu una grande attenzione da i ghjovani amatori di musica.

Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti nantu à u Festival di Teatru di u Livellu di u Mari, chì hè statu tenutu per a prima volta in Ayvalık, u sindaco di Ayvalık Mesut Ergin hà annunziatu chì u festival continuerà in l'anni à vene è hà dettu: "Perchè avemu vistu questu; In u scopu di u prugramma di u festival, ci sò stati avvenimenti degni di Ayvalık. In più di l'attellu è di i spettaculi di i zitelli spargugliati in tutta a cità durante u ghjornu, u prugramma di u festival era pienu di teatru di teatru per adulti è cuncerti di famosi gruppi di musica in l'anfiteatru à a sera. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

A famosa attrice Fırat Çelik, chì hà seguitu l'avvenimenti durante u festival è hà participatu à una dramma, hà dettu ancu: "Avemu ghjuntu à a fine di un festival veramente bellu. Sò veramente felice di esse quì. Perchè avemu vistu ghjochi assai boni. Hè stata fantastica per portà divertimentu è cultura-arte cù cuncerti. L'esistenza di ghjochi è attelli di teatru per i zitelli m'hà fattu assai piacè. I mo più sinceri felicitazioni à tutti i participanti. "Hè statu un festival veramente bonu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*