U Natatore Naziunale Sümeyye Boyacı hè diventatu Campione di u mondu

U Natatore Naziunale Sumeyye Boyaci diventa Campione di u mondu
U Natatore Naziunale Sümeyye Boyacı hè diventatu Campione di u mondu

U Natatore Naziunale Naziunale di Eskişehir Metropolitan Youth and Sports Club Sümeyye Boyacı hè diventatu u campionu mundiale cù un tempu di 41.58 à u Campionatu Mundiale Paralimpicu tenutu in Madeira, Portugallu.

Sümeyye Boyacı, chì hà cumpetitu per una medaglia in i 70 metri backstroke à i Campionati Mondiali, in quale più di 600 atleti di 50 paesi anu participatu, ùn hà micca rinunciatu à u campionatu in a corsa chì hà pigliatu u capu per un bellu pezzu è diventò a Campionu di u mondu.

Dopu à a corsa, l'Allenatori di a Squadra Naziunale è l'ufficiali turchi fighjendu a corsa anu avutu una grande gioia. Sümeyye Boyacı, chì hà purtatu a medaglia d'oru, hà fattu u megliu tempu in Europa cù 50 seconde in i 41.41 metri backstroke in a lotta di quota di u Campionatu Munniali tenuta in Berlinu, a capitale di Germania.

U primu à felicità Sümeyye, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Prof. Dr. Yilmaz Buyukersen divintò Büyükerşen hà spartutu nantu à i so cunti suciali, "L'atleta naziunale di a squadra paralimpica di u nostru Eskişehir Metropolitan Youth and Sports Club, Sümeyye Boyacı, l'orgogliu di a nostra cità è di u nostru paese, hè diventatu u campionu di u Campionatu Mundiale Paralimpicu tenutu in Portugallu!

Semu fieri di tè, bella zitella! ” dicendu chì Sümeyye's Turkish Bayraklı Hà sparte a so foto.

Quale hè Sümeyye Boyacı?

Sümeyye Boyacı (natu u 5 di ferraghju 2003, Eskişehir) hè un nuotatore turcu. In a classe S5 disabilitatu; Cumpete in freestyle, backstroke è rami di farfalla. Pittore chì cumpete in i Ghjochi Paralimpichi d'estate 2016; Hà vintu una medaglia d'argentu in a categuria 2019 m backstroke S50 à i Campionati Mundiali Paralimpichi di Natazione 5, è una medaglia d'oru in a listessa categuria à i Campionati Europei Paralimpici di Natazione 2018.

Sümeyye Boyacı; Hè natu u 5 di ferraghju 2003 in Eskişehir cum'è u primu figliolu di a so mamma Semra Boyacı è u babbu İsmail Boyacı. Boyacı, chì ùn avia micca dui braccia da a so nascita, hè ancu natu cù dislocazione di l'anca.

Hà cuminciatu à natà in u 2008, "impressionatu da u fattu chì i pesci ch'ellu hà vistu in un aquarium ch'ellu si n'andò pudianu natà senza braccia", secondu e so dichjarazioni. In 2013, hà cuminciatu à travaglià cù u coach Mehmet Bayrak. In u ghjugnu di u 2016, hà participatu à u 30th Campionatu Internaziunale di Germania, a prima corsa internaziunale di a so carriera, tenuta in Berlinu Boyacı, chì hà vintu a medaglia d'oru in a categuria 50 m backstroke junior B S5; Hè statu eliminatu in a serie in e categurie 100 m rana S6, 50 m stile libero S5 è 50 m farfalla S5. Hè piazzatu 2016th in a categuria 50m backstroke S5 à i Ghjochi Paralimpichi d'estate 8 tenuti in Rio de Janeiro. L'annu dopu, vince a medaglia di bronzu in a categuria 50 m dorsu S1-5 à i Ghjochi Paralimpichi Europei di a Ghjuventù ospitati da a Liguria, è hà finitu 50u in a categuria 1 m freestyle S5-4. In dicembre di u stessu annu, hà cumpetitu in quattru categurie diverse à u Campionatu Mundiale Paralimpicu di Natazione in a Città di Messico. Pittore; Finì 50u in a categuria 5m dorsu S4, 50u in a categuria 5m farfalla S6, è 50e in e categurie 5m stile S200 è 1m stile S5-7.

In Aostu 2018, hà vintu a medaglia d'oru in a categuria di 50 m backstroke S5 à i Campionati Europei Paralimpichi di Natazione ospitati da Dublinu. À i Campionati Mundiali Paralimpichi di Natationi tenuti in Londra in settembre di l'annu dopu, hà vintu a medaglia d'argentu cù un tempu di 50 in a categuria 5m backstroke S44.74.

Hà un fratellu minore chjamatu Musab Hüseyin Boyacı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*