Presentazione di u novu Racer FABIA RS Rally2 di SKODA

Presentazione di u novu Racer FABIA RS Rally di SKODA
Presentazione di u novu Racer FABIA RS Rally di SKODA

ŠKODA hà dimustratu a nova generazione di a vittura di rallye più riescita in a so categuria. U novu veiculu, custruitu nantu à a quarta generazione FABIA, hè statu chjamatu FABIA RS Rally2 cù u legendariu nome RS.

In riferimentu à e vitture di strada sportive di SKODA, a FABIA RS Rally2 hè ancu inspirata da u mudellu storicu, a SKODA 130 RS. A nova vittura segue i passi di u FABIA Rally1700 evo, chì hà vintu un totale di più di 2 vittorie è sei campiunati mundiali, cumprese quattru Rally Monte Carlo. A pittura di carrozzeria Mamba Green, preferita da SKODA Motorsport in FABIA RS Rally2, indica ancu a cunnessione di a marca cù i so mudelli sportivi.

ŠKODA Motorsport hà avutu una quota di mercatu di più di 450 per centu in a categuria Rally2, vendendu più di 30 veiculi di a generazione precedente à e squadre di i clienti. FABIA RS Rally2, custruita nantu à a quarta generazione di FABIA, hà un mutore turbo benzina 1.6 litri, una scatula sequenziale di cinque velocità è una trazione integrale in u quadru di i regulamenti.

L'ingegneri, i tecnichi è i meccanichi di SKODA Motorsport anu participatu à u sviluppu di u FABIA RS Rally2, cù piloti cum'è Andreas Mikkelsen, Jan Kopecký, Kris Meeke è Emil Lindholm. Pruvata in diverse cundizioni, a nova vittura di rally hè stata messa à a prova contr'à tutte e sfide ch'ellu duverà affrontà in e corse reali. In u scopu di a prova, e strade di terra estremamente difficili di Fontjoncouse, unu di l'asfalti veloci è fluenti di Spagna, sò stati passati da u friddu glaciale di a Finlandia. Cusì, hè stata assicurata chì e squadre di i clienti puderanu cummattiri in modu affidabile in ogni locu in u mondu è in tutte e cundizioni.

Una grande attenzione hè stata pagata à l'aerodinamica di u novu veiculu. L'obiettivu principale di ŠKODA era di generà più downforce mantenendu l'efficienza aerodinamica di u veiculu. A prestazione aerodinamica di a FABIA RS Rally2 hè stata rinfurzata, cù un'ala posteriore completamente nova è un flussu d'aria più pulitu sopra u veiculu. A stabilità di guida perfetta hè stata ancu ottenuta cù l'interasse più longu è dimensioni più grande.

ŠKODA Motorsport mette micca solu a prestazione, ma ancu a sicurezza prima. In u veiculu custruitu nantu à a piattaforma MQB-A0, e misure di sicurezza sò state aumentate, in particulare per i collisioni laterali. Sei strati di fibra di carbone è Kevlar sò stati utilizati per prutege l'occupanti da l'uggetti affilati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*