Spiegazione di u permessu di trasportu di bicicletta è e regule nantu à i treni

Permisu di Trasportu di Biciclette Gratuitu in Treni da TCDD in cooperazione cù a Federazione Turca di Ciclismo
Spiegazione di u permessu di trasportu di bicicletta è e regule nantu à i treni

Pigliendu l'azzione nantu à a dumanda di a Federazione Turca di Ciclismo, a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia permetterà di trasportà e biciclette in treni di longa distanza (YHT è Mainline) è di corta distanza (Regional, Suburban-Marmaray). U presidente di a Federazione di Biciclette, Emin Müftüoğlu, hà dettu: "Semu grati à u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, a Direzzione Generale di TCDD è a Direzzione Generale TCDD Taşımacılık AŞ per sustene a nostra lotta per a diffusione è l'accettazione di a bicicletta.

Una risposta pusitiva hè stata ricevuta da a Direzzione Generale di TCDD à a dumanda di a Federazione Turca di Ciclismo per permette à i ciclisti di piglià a so bicicletta cun elli, per facilità u trasportu di e so biciclette, per cuncede u dirittu di purtalla è di furnisce quote di bicicletta (bagagli). indennità) per popularizà è facilità l'usu di e biciclette, chì sò un mezzu di trasportu ecologicu è sanu. Mentre chì e disposizioni determinate da piglià in contu esempi di reguli di trasportu di bicicletta da tuttu u mondu facilitanu u trasportu per i ciclisti; Seranu un esempiu in a salute, l'ambiente, l'equilibriu ecologicu, a vita senza gasu, u risparmiu ecunomicu è temi simili. Mentre chì tutti i tipi di bicicletta (piegabile, bicicletta di cità, mountain bike) ponu esse trasportati in treni suburbani è Marmaray durante l'ore di punta, e biciclette plegabili sò permesse di esse purtate gratuitamente nantu à i Treni High Speed ​​​​è Mainline è Regionali. I treni.

Emin Müftüoğlu: Facemu a vita in bicicletta più faciule è sicura

"Vulemu ringrazià u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) è a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, per sustene i nostri sforzi per sparghje l'usu di e biciclette à U presidente di a Federazione, Emin Müftüoğlu, hà dettu: "A nostra lotta per l'accettazione di a bicicletta cum'è un veru mezu di trasportu è l'usu aumentatu di stu trasportu ecologicu è sanu continuerà. , è faremu a vita nantu à una bicicletta più faciule è più sicura ".

A Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia stabilisce i principii di accettà e biciclette in treni secondu i tipi di treni cum'è seguente:

Nantu à i treni Commuter è i treni Marmaray

  • Eccettu dumenica è vacanze naziunali, e biciclette ponu esse trasportate in treni senza alcuna tarifa addiziale, eccettu per l'ore di punta di 07.00-08.30 è 16.00-19.30, è i bagaglii di manu petite seranu accettati cù i passageri.
  • Durante l'ora di punta di i passageri, e biciclette ùn sò micca accettate in i treni.
  • E biciclette sò dispunibuli in tuttu u ghjornu di dumenica è vacanze naziunali quandu ùn ci hè micca densità di passageri.

U trasportu hè accettatu gratuitamente.

  • E biciclette sò accettate in tutti i vagoni è sò trasportate in i spazii o spazii intermedii riservati à u trasportu in bicicletta, se ci hè, in una manera chì ùn impedisce micca u passaghju di i passageri.
  • U pruprietariu di a bicicletta hè rispunsevuli di qualsiasi dannu o perdita chì pò esse causatu à elli è / o à l'altri passageri mentre sò in ascensori, scale mobili, treni è treni.
  • In i zoni cù turnstiles, i passaghji di bicicletta sò fatti per turnstiles disabilitati.

In i treni d'alta velocità

  • E biciclette plegabili chì ponu inserisce in u compartmentu riservatu à i bagaglii di manu nantu à YHT sò accettati cum'è bagaglii di manu petite cù u passageru è sò purtati cù u passageru gratuitamente.
  • E biciclette non plegabili ùn sò micca permesse di esse purtate in YHT.

Nantu à i Treni Mainline è Regionali

  • Nant'à i treni di linea principale è regiunale, e biciclette non plegabili sò accettate cum'è bagaglii in manu à fiancu à i passageri è sò purtati gratuitamente, solu in treni cù furgoni o compartimenti di furgone in l'urganizazione di treni.
  • Nant'à i treni chì ùn anu micca furgoni, e biciclette plegabili chì ponu mette in u compartimentu di bagaglii sò accettati cum'è bagaglii di manu cù i passageri è sò purtati gratuitamente. E biciclette non plegabili ùn sò micca permesse di esse purtate in questi treni.
  • In i treni cù furgoni o compartimenti di furgone in l'urganizazione di u trenu, in i casi induve ùn hè micca pussibule di mette in biciclette non plegabili in a so forma aperta, i so roti è i pedali devenu esse eliminati è a so dimensione ridutta da u passageru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*