U più grande centru di stampa internaziunale di Turchia apre

U più grande centru di stampa internaziunale di Turchia apre
U più grande centru di stampa internaziunale di Turchia apre

U prughjettu più impurtante è cumpletu in a storia di l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir (IGC) hè in vita. Permetterà à i ghjurnalisti di sviluppà prufessiunale è cunnetta cù i media mundiali, è facilità l'accessu di i ghjovani ghjurnalisti à i sviluppi tecnologichi in u mondu.

"Centru di stampa internaziunale" apre

In u centru, induve l'uffizii di serviziu corporativu di l'IGC seranu ancu situati, ci sarà una sala di cunferenza, studio di televisione, spazii di travagliu per i ghjurnalisti freelance, l'Uffiziu Internaziunale di Comunicazione Media, laboratori di furmazione, una biblioteca è uffizii di travagliu.

U centru serà unu di i spazii cumuni di lotta per a libertà d'opinione è a libertà di stampa di i ghjurnalisti di u mondu sanu.
Cù l'apertura di u "Centru Internaziunale di Stampa", chì hè u patrimoniu più impurtante chì l'IGC lascià à e generazioni future, serà ancu tenutu u Summit Internaziunale di i Media Locali.

İzmir accoglierà 13 ghjurnalisti di 14 paesi europei è parechji capi d'urganisazioni prufessiunali è ghjurnalisti di Turchia u 45-110 di ghjugnu.

A Federazione di i ghjurnalisti europei, chì hè cunnisciuta cum'è a più grande urganizazione prufessiunale di stampa in u cuntinente europeu, averà a so assemblea generale in İzmir.
U summit, chì si terrà in partenariatu cù l'Associazione di i Ghjurnalisti di Izmir, a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Unione di i Ghjurnalisti di Turchia, hà da scopu di mediate u rinfurzamentu di i media lucali in Izmir.

Capu di a Delegazione di l'UE in Turchia Ambasciatore Nikolaus Meyer-Landrut, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, u presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir, Dilek Gappi, u presidente di a Federazione di i ghjurnalisti europei, Mogens Blicher Bjerregård, u presidente di l'unione di i ghjurnalisti turchi, Gökhan Durmuş, farà discorsi in u summit è "Modelli finanziarii per u ghjurnalismu lucale" seranu discututi.

Mentre u Summit Internaziunale di i Media dura dui ghjorni, u Centru di Stampa Internaziunale serà apertu u luni 13 di ghjugnu 2022 à 18:00. Dilek Gappi, presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti İzmir, hà dichjaratu ch'elli anu implementatu u Centru Internaziunale di Stampa cù grandi sforzi. Gappi hà dettu:

"A stampa turca resterà libera finu à ch'ella hè forte è mostra a sulidarità ghjustu. Hè impurtante per i nostri culleghi di prufittà di l'equipaggiu chì anu pigliatu in a stampa mundiale. Cum'è IGC, chì porta a torcia di l'indipendenza in a stampa turca, simu assai fieri di realizà u più grande centru di stampa internaziunale di Turchia è di urganizà un avvenimentu per a prima volta in Turchia in questu cuntestu, cù a participazione di i nostri culleghi straneri. ''

U più grande Centru di Stampa Internaziunale di Turchia apre

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*