ÖZKA Tire Mantene a So Forte Posizione in ISO 500

OZKA Tire Mantene a So Forte Posizione à ISO
ÖZKA Tire Mantene a So Forte Posizione in ISO 500

Pigliendu u so postu trà i giganti industriali di Turchia cù a so forte pruduzzione in u settore di i pneumatici di macchine agricule è di custruzzione, ÖZKA Tire hà pigliatu u so postu in u 500th postu in u ranking ISO 337, chì riunisce i più grandi imprese industriali in Turchia, è in u mondu. top 5 in u settore di pneumatici.

Cuntinuendu à cresce in u mondu sanu cù a so sperienza di più di 30 anni in u settore è a so rete di vendita è distribuzione chì si espande ogni annu, ÖZKA Tire hà classificatu 500th in a classificazione ISO 337, chì rimpiazza i giganti industriali di Turchia. Esse trà e prime cumpagnie 5 in l'industria di pneumatici secondu a lista, ÖZKA Tire, in u ranking preparatu secondu i dati di u 2021, hà aumentatu u so fatturatu malgradu i prublemi mundiali è hà avutu un impattu pusitivu in l'ecunumia di u paese. Esprimendu ch'elli sò fieri d'avè un postu forte in a lista malgradu a pressione di l'inflazione sperimentata in u mondu sanu, l'aumentu di i prezzi di a materia prima basatu in dollari è i squilibri ecunomichi, u presidente di u Cunsigliu di ÖZKA Tire, Şerafettin Kanık, hà nutatu chì aspettanu una crescita in particulare. in l'esportazioni per u periodu à vene. "Cù l'esperienza chì avemu acquistatu finu à avà, a nostra forte infrastruttura di produzzione, a diversità di i prudutti è l'attività di marca internaziunale, sapemu chì ci sò opportunità assai più grandi avanti. U prucessu inflazionisticu in l'agricultura, cù l'effettu di a crescita di a dumanda di l'alimentariu; Cù l'investimenti da fà in u campu di a machina agricula è l'investimenti infrastrutturali posposti per via di l'epidemie, aumentendu a dumanda di u nostru gruppu di prudutti, è u vantaghju di u prezzu competitivu per esse creatu da l'effettu di u scambiu, aspittemu a crescita di l'esportazione. mercatu in u prossimu periodu ". Kanık hà dichjaratu chì anu u scopu di mantene e tendenze di crescita è a continuità in un vantaghju cumpetitivu cù investimenti di capacità è investimenti di trasfurmazioni digitale. ÖZKA Tire, chì esporta u 70% di a so pruduzzione in più di 80 paesi è hà un postu forte in l'ecunumia turca, hà recentemente stabilitu novi obiettivi per diventà una marca mundiale per esse inclusa in u prugramma di supportu Turquality di u Ministeru di u Cummerciu. Dopu avè chjusu l'annu 2021 cù una crescita di 61% è un fatturatu di 1.5 miliardi TL, ÖZKA Tire mira à una crescita di 2022% è un fatturatu di circa 125 miliardi TL à a fine di u 3.4.

Pruduzzione di circa 1,5 milioni di pezzi annu

ÖZKA Tire, chì cuntinueghja a crescita in u mondu sanu cù a so reta di vendita è distribuzione chì si allarga ogni annu, produce circa 1,5 milioni di unità annu. A capacità di produzzione di ogni ghjornu di ÖZKA Tire, chì pruducia 2005 tunnellate per ghjornu in 15 quandu hà iniziatu a so prima pruduzzione di pneumatici, hà righjuntu 2021 tunnellate cù un aumentu di 55% cù l'investimentu di pneumatici radiali finitu da u 220. Alluendu u 35% di a so capacità à a produzzione di pneumatici radiali, a marca hà ottenutu una crescita di 2021% à a fine di u 61 paragunatu à u fatturatu di l'annu precedente, cù l'intruduzioni di novi linee di produzzione. I paesi à quale ÖZKA Tire exporta più sò l'America, Germania, Italia, Spagna, Pulonia, Russia, Inghilterra, Francia, Romania, Serbia, Egittu, Maroccu, Algeria è Tunisia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*