U presidente Soyer hà assistitu à u "Summit di u Turismu di Salute"

U presidente Soyer hà assistitu à u Summit di u Turismu di Salute
U presidente Soyer hà assistitu à u "Summit di u Turismu di Salute"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà assistitu à u Cumitatu di Turismu di Salute urganizatu in cuuperazione cù u ghjurnale Hürriyet è l'istituzioni sanitarie. Soyer hà dettu: "Pudemu fà İzmir una di e più belle marche di u mondu in u turismu di salute. In fatti, simu dopu una reputazione di ritornu ", disse.

U Cumitatu di Turismu di Salute, urganizatu cù a cooperazione di u ghjurnale Hürriyet è l'urganisazioni chì operanu in u campu di a salute, hà riunitu i nomi impurtanti di u settore. À a cima, u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerAli Alperen Kaçar, Vice Direttore Generale di u Cummerciu Internaziunale di i servizii di u Ministeru di u Cummerciu, Mahmut Özgener, presidente di a Càmera di Cummerciu di İzmir, è parechji participanti di u settore di a salute.

"A salute hè una marca per Izmir"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà parlatu à a cima tenuta in a Càmera di Cummerciu di Izmir è induve l'impurtanza di Izmir in u turismu di salute hè stata discussa. Tunç SoyerDichjarà chì a vita scorri lucale, "U mondu di u futuru serà un mondu induve e cità si distingue assai più. A cumpetizione trà e cità è a cuuperazione trà e cità formanu u futuru. À questu puntu, i marchi di e cità cumincianu à diventà assai più visibili è significati. Ci sò tali cità chì a marca di a cità hè più grande di u so paese, hè cunnisciutu più di u so paese. I marchi di e cità sò in realtà cum'è i vestiti chì portanu. Mettite un vestitu nantu à a cità, cascà appena si mette, o vi cunvene assai bè. A salute hè una tale identità, una tale marca per sta cità. Perchè sta identità di sta cità ùn hè micca qualcosa di virtuale è artificiale chì ci fermamu oghje. À u cuntrariu, hè una marca chì piglia e so radiche da u passatu. Galenu hè u più grande duttore chì a storia hà mai cunnisciutu da Hippocrates. Hè surtitu da sta terra. U logu di a medicina, a serpente doppia testa, hè surtitu da sta terra.

"Avemu da unisce a salute è u turismu"

Dichjarà chì sò dopu à u ritornu di a reputazione cum'è İzmir, u presidente Tunç Soyer"Vulemu chì sta identità, chì cunvene à sta cità, diventerà una identità più cunnisciuta è capiscita in i cuncorsi internaziunali è interurbani. Perchè u turismu ? Perchè mentre u mondu si mundialisa, e distanze è i tempi sò diventati cusì brevi chì u serviziu chì pruduce per a salute in una cità diventa accessibile in tuttu u mondu. In fatti, a cunvivenza di a salute cù u turismu hè u risultatu inevitabbile di stu sviluppu glubale.

"Ùn duvemu micca permette a separazione di u putere"

Dicendu, "A salute hè in realtà un statu di benessiri", u sindaco Soyer hà dettu, "Izmir hè una cità induve u benessere hè sperimentatu. Perchè i so terreni fertili, u clima, l'agricultura è a situazione geografica sò cusì spiciali ... Pudete solu dì à u mondu sanu di sè stessu per questu. Unu di i temi chì pudete spiegà questu megliu hè a salute. Questu hè, u statu di esse bè. Hè per quessa chì tutti da tutta a Turchia volenu vene à Izmir un ghjornu, almenu per una vacanza. Tutti anu İzmir in u cantonu di a so mente. Pudemu fà İzmir una di e più belle marche di u mondu in u turismu di salute. Perchè ùn avemu micca fattu finu à avà ? Prima di tuttu, ci vole à dì à tutti di sta cuscenza. Tuttu u mondu hà da capisce chì sta cità pò custruisce u so avvene nantu à u turismu di salute, disse.

Missaghju di unità da u presidente Soyer

Dichjarà chì l'industria per avanzà, ci vole à travaglià in armunia in unità è sulidarità, u presidente Soyer hà dettu: "Tutti anu da unisce e mani. Ùn avemu micca altra scelta. S'ellu ùn pudemu micca travaglià a manu sottu à un titulu cusì grande è putente, avemu un difettu. Perchè tuttu hè straordinariamente bella, putente. Avemu bisognu di piantà di lagnà è pinsà: "Induve aghju sbagliatu? Credu chì pudemu fà questu. Credu di tuttu u mo core chì stu paese, sta bella geugraffia, sti belli ghjente ponu superà questu. U futuru ci aspetta. Un futuru straordinariamente luminoso è luminoso ci aspetta ".

Chjama da u guvernatore Köşger à u settore turisticu

U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà attiratu l'attenzione à u putenziale di İzmir in u campu di u turismu è hà dettu: "Ma u settore deve esse prontu per questu prublema, deve esse esigenti. U turismu d'estate hè un pocu attivu. Chì i turisti venenu trè o quattru mesi, po quandu vene l'inguernu, chjudemu a porta. Ùn pudemu micca passà a stagione in İzmir cun stu tipu di cunniscenza turistica ", disse.

"Semu unu di i primi dieci paesi in u mondu in l'esportazioni di assistenza sanitaria"

In u so discorsu, u presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir, Mahmut Özgener, hà enfatizatu chì u turismu di salute globale hà una dimensione di circa 5 trilioni di dollari è hà dettu: "İzmir hè una cità vergine è hà grandi vantaghji da offre à l'investitori cù e so opportunità logistiche, u clima è a natura. termini di investimenti da fà in u campu di u turismu di salute. In cunfrontu cù u listessu trimestre di l'annu precedente, e spese di salute di i stranieri in u nostru paese anu aumentatu da 68,9 per centu. 5 per centu di i stranieri chì anu visitatu u nostru paese viaghjanu per scopi di salute. Semu unu di i primi dieci paesi in u mondu in l'esportazioni di assistenza sanitaria ", disse.

"Izmir hè una destinazione assai impurtante"

Ali Alperen Kaçar, Direttore Generale Diputatu di u Cummerciu Internaziunale di i Servizii à u Ministeru di u Cummerciu, hà dichjaratu chì vedenu u turismu di salute cum'è l'esportazioni di salute cum'è un ministeru è hà dettu: "Avemu principiatu una nova era in l'esportazioni di u turismu di salute. Avemu introduttu un mecanismu d'incentivazione assai impurtante chì ùn hè statu vistu prima per tutti i settori di serviziu, cumpresu u turismu di salute. Identifichemu i bisogni è i prublemi di u settore è palesemu e pratiche chì li risolveranu. İzmir hè una destinazione assai impurtante ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*