U presidente indimenticabile di Izmir Ahmet Piriştina cummemoratu da a so tomba

U presidente indimenticabile di Izmir Ahmet Piristina Grave commemoratu à a stampa
U presidente indimenticabile di Izmir Ahmet Piriştina cummemoratu da a so tomba

Quelli chì amavanu Ahmet Piriştina, chì hè mortu per un attaccu di cori in u 2004 mentre era u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, ùn si scurdanu micca. U defuntu presidente hè statu cummemoratu à a so tomba in u Cimiteru di Narlıdere Lower in u diciottu anniversariu di a so morte.

Ahmet Piriştina, chì hè mortu in u 2004 à l'età di 52 anni, hè statu cummemoratu in a so tomba in l'anniversariu di a so morte. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di commemorazione in u cimiteru di Aşağı Narlıdere. Tunç Soyer, A moglia di Ahmet Piriştina, Mine Piriştina, a figliola Zeynep Piriştina, u figliolu Levent Piriştina, u fratellu Mergim Piriştina, i nipoti Arya, Miya è Damla Piriştina, u sindaco di Narlıdere Ali Engin, u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Güzelbahçe, u sindaco di Güzelbahçe, u segretariu generale di a municipalità, Mustafa İmirtuy. , un cumpagnu strettu di Piriştina è l'ex sindaco di Konak Erdal İzgi è parechji citadini anu assistitu.

"A famiglia Piriştina ùn hè micca sola"

Ringraziendu i participanti à a ceremonia di commemorazione di Levent Pristina, hà dettu: "18 anni hè faciule da dì ... Cum'è a famiglia di Pristina, avemu vistu cun noi u primu ghjornu chì avemu ricevutu a nutizia amara. Avete spartutu u nostru dolore. Diciottu anni sò passati, è a matina di u 18 di ghjugnu, avemu vistu chì a famiglia Pristina ùn hè micca sola. Quelli chì amanu Ahmet Piriştina è travaglianu cun ellu ùn l'anu micca lasciatu solu oghje ".

I participanti à a cerimonia anu lasciatu garofani nantu à a tomba di Piriştina. À a tomba di Ahmet Piriştina, u Quran hè statu lettu è e preghiere sò state fatte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*