Trendyol, u primu decacornu di Turchia, apertu à u mondu da Germania

U primu Decacornu Trendyol di Turchia lanciatu da Germania à u mondu
Trendyol, u primu decacornu di Turchia, apertu à u mondu da Germania

A cumpagnia di tecnulugia Trendyol, chì diventò u primu decacornu di Turchia cù una valutazione di più di 10 miliardi di dollari, hà apertu à u mondu da Germania. A cumpagnia, chì tutti i software è e tecnulugia sò firmati da ingegneri turchi, hà iniziatu e so operazioni oltremare da Berlinu. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà tenutu l'apertura ufficiale di l'uffiziu Trendyol Berlin. Dichjarà chì Trendyol hà dimustratu u putenziale di l'imprese di tecnulugia turca à u mondu sanu, u Ministru Varank hà dettu: "Questa hè una marca, chì crea un valore aghjuntu". disse. U presidente di u Gruppu Trendyol Çağlayan Çetin hà dettu chì l'applicazione Trendyol hè stata scaricata un milione di volte in Germania.

L'Ambasciadore di Berlinu Ahmet Başar Şen, Capu di i Turchi à l'Estero è e Cumunità Relative Abdullah Eren, Vicepresidente di l'Unione di Camere è Scambi di Mercerie di Turchia Selçuk Öztürk, u presidente di a Camera di Cummerciu di Ankara Gürsel Baran, u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria Turca tedesca Markus Slevogt hà assistitu. l'inaugurazione è l'accolta.

In u so discorsu à a ricezione, u Ministru Varank hà dettu chì i dui paesi anu relazioni ecunomiche uniche.

TARGET $ 50 MILIARDI

Dichjarà chì l'investimenti di capitale tedesca in Turchia anu aumentatu più di 15 volte in l'ultimi 6 anni, Varank hà dettu: "U nostru voluminu cummerciale hà righjuntu 41 miliardi di dollari l'annu passatu, u nostru scopu hè di superà i 50 miliardi di dollari. U modu per questu hè di migliurà l'ambiente di u cummerciu è di l'investimentu è di fà un dialogu apertu continuu. In questa direzzione, noi, cum'è u guvernu, sfruttemu ogni opportunità è spingemu i limiti di u nostru potenziale à u massimu. L'urganisazioni non governamentali, e camere è ancu l'iniziativi individuali sò assai impurtanti per e novi opportunità ". disse.

PORTU SEGURU

Varank hà dichjaratu chì i stati post-pandemici anu entratu in novi ricerche in a so catene di produzzione è di supply è hà dettu: "In questu periodu sfidau, Turchia hà dimustratu chì hè l'alternativa più curretta à sta ricerca ùn interrompe micca a so pruduzzione è l'esportazioni per un mumentu. . Cù a so situazione strategica, a pupulazione ghjovana, a produzzione è e capacità di R&D, Turchia hè ghjunta à u primu postu cum'è un portu sicuru chì ùn perde mai i so investitori. Malgradu a pandemia, i prezzi di l'energia, i prezzi di a materia prima è a volatilità di u scambiu, avemu superatu ancu u livellu pre-epidemicu cù l'investimentu direttu di 14 miliardi di dollari chì avemu ricevutu l'annu passatu. disse.

1,6 BILLION DOLLARS INVESTMENT

Rimarchendu chì e cumpagnie glubale chì operanu in Turchia anu aumentatu i so investimenti, Varank hà dettu: "Stanu trasferendu i so centri di R&D, cuncepimentu, produzzione è logistica in u nostru paese. In più di i nostri rializazioni in l'industria di difesa, a salute è u turismu, u puntu chì avemu ghjuntu in l'imprenditorialità basatu in tecnulugia hè avà cunnisciutu da u mondu sanu. L'annu passatu, u nostru ecosistema di startup hà ancu attiratu $ 1,6 miliardi in investimenti. disse.

AMU 6 TURKcorn

Enfatizendu chì cum'è ministeru, sustenenu l'attività di R&D, di cuncepimentu, d'investimentu, di produzzione, d'esportazione è di marca di l'imprese, vale à dì a so cumpetitività, Varank hà dettu: "Semu cumpagni di i nostri imprenditori cù i nostri technoparks, R & D è centri di cuncepimentu, TÜBİTAK, KOSGEB è Agenzie di sviluppu. Avemu u risultatu di tutti sti sforzi. Finu à dui anni fà, ùn ci era micca una sola startup turca chì superava a valutazione di 1 miliardi di dollari, avà avemu 6 unicorni, o 6 Turkcorns cum'è no chjamemu ". disse.

SOURCE DI PRIDE

"Hè una grande fonte di orgogliu per noi di vede Trendyol cum'è una marca turca nantu à i cartelloni in i carrughji di Berlinu oghje, dopu à i moto-currieri di culore viole chì vedemu in e strade d'Europa è i ghjochi mobili record in u mondu. i Stati Uniti ". U Ministru Varank hà dichjaratu chì u cummerciu elettronicu custituisce 28,5 trilioni di dollari di u voluminu di u cummerciu globale di 5 trilioni di dollari.

500 MIL PMI IN E-COMMERCE

Enfatizendu chì l'e-commerce aumenterà a so parte di a torta cù ogni ghjornu chì passava, Varank hà dettu: "Una situazione simili si applica à Turchia, u rapportu di e-commerce à u cummerciu generale hè di 18 per centu. Oghje, quasi 500 mila SMEs utilizanu e- u cummerciu in Turchia ". disse.

U PRIMU DECACORNU DI TURCHIA

Indicà chì Trendyol hè u mercatu di più di a mità di sti cumpagnie, Varank hà dettu: "Trendyol hà dimustratu u putenziale di l'imprese di tecnulugia turca à u mondu. Trendyol hà ottenutu una valutazione di più di 10 miliardi di dollari l'annu passatu, diventendu à tempu u primu decacornu è una di e cumpagnie più preziose in Turchia ". disse.

WE ARE SUPPORTER DI INIZIATIVE TECNOLOGU

U Ministru Varank hà continuatu cusì:

"Hè ciò chì hè di esse una marca, questu hè di creà valore aghjuntu. Li felicitaraghju micca solu per u so successu, ma ancu per dimustrà u putenziale di l'ecosistema di l'imprenditorialità in Turchia, in particulare l'imprese tecnologiche turche. À questu puntu, u nostru duvere cum'è amministratori hè di aumentà a cuscenza in u mondu sanu, a parte di u mercatu è l'esportazioni di marche turche è prudutti turchi in i passi chì avemu da piglià. In questu cuntestu, sottulinemu chì cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, continueremu à esse un sustinitore di Trendyol è di tutte e nostre altre iniziative ".

40 MIL IMPIEGATI

U presidente di u Gruppu Trendyol, Çağlayan Çetin, hà dichjaratu chì Trendyol hà purtatu u paese à a liga di tecnulugia glubale cum'è u primu decacornu di Turchia, è chì, à l'oghje, a cumpagnia cuntinua a so strada cù i so 40 mila impiegati è l'alta dirigenza, tutti turchi.

UNA PORTA NOVA

Ricordendu chì u Ministru Varank hà visitatu u centru logisticu in Tuzla l'estiu passatu per via di u decacornu di Trendyol, Çetin hà dettu: "Avemu parlatu cù unu di i nostri venditori di rosari in Hakkari. Vi aghju prumessu chì venderemu u rosariu di Hakkari in Europa. Oghje mantenemu sta prumessa ". disse. Dichjarà chì anu "apertu una nova porta" trà Turchia è Germania, Çetin hà enfatizatu chì l'applicazione Trendyol hè stata scaricata 1 milione di volte in Germania finu à avà.

1 MILIARDI DI DOLLAR GOL

Trendyol hà u scopu di cuntribuisce à l'esportazioni purtendu i fabricatori domestici à l'arena glubale. A cumpagnia hà u scopu di ghjunghje à un volume di vendite globale di $ 2023 miliardi in 1.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*