Prughjettu İBB Technology Workshops dà i so primi laureati

IBB Technology Workshops Prughjettu dà i so primi laureati
Prughjettu İBB Technology Workshops dà i so primi laureati

A cooperazione di l'IMM è l'Università Boğaziçi hà datu i so primi frutti. I primi diplomi di u "Prughjettu IBB Technology Workshops", sviluppatu da duie istituzioni, anu ricevutu i so certificati da u presidente. Ekrem İmamoğlul'hà pigliatu da. İmamoğlu, chì hà riunitu cù 870 diplomi è e so famiglie in totale, hà dettu: "I graduati di i workshop anu da ottene un grande successu in u campu di a tecnulugia in u futuru. Questi ponu esse prughjetti chì cambianu u mondu. In fatti, metteranu in opera prughjetti chì porranu un grande prestigiu è grandi guadagni à u nostru paese. Avemu piena fede in questu. In questa sala, ci hè quella credenza è quella energia ".

U "Prughjettu İBB Technology Workshops", chì hè statu lanciatu u 9-10 ottobre 2021 cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) è l'Università Boğaziçi, hà datu i so primi graduati. "Esposizione di Prughjettu è Cerimonia di Graduazione" urganizata per 870 studienti di diverse fasce d'età, u Dr. Hè stata tenuta à l'Architettu Kadir Topbaş Show and Art Center. U presidente di l'IMM chì hà assistitu à a ceremonia Ekrem İmamoğluPrima di u so discorsu, l'inventore hà scontru cù i studienti in a sezione di a sala chì era urganizata per a mostra. Dopu avè ricivutu presentazioni da i capi di squadra annantu à certi prughjetti, İmamoğlu hà seguitu l'invenzioni cun interesse. In seguitu, sottu à l'intensu interessu di i studienti è i genitori, si pusò cù i zitelli in i filari di protokollu, chì passavanu à a seccione induve a ceremonia di graduazione hè stata.

ASSOC. KARTAL: "PARTECIPEMU IN CONCORRENZA"

Cerimonia; Hè cuminciatu cù i discorsi di Emre Çiçek da l'attellu Bakırköy, Yusuf Taha Elmas da l'attellu di Esenyurt è i genitori Elif Akay è Özcan Poyraz Akarsu. Unu di i studienti, u cunsigliu di Çiçek à i so amichi per "ùn rinunzià mai" hà ricevutu grandi applausi da a sala. Università Boğaziçi Capu di u Dipartimentu di Informatica è Tecnologie Instructive Assoc. Dr. Gunizi Kartal hà furnitu infurmazioni detallati nantu à diversi sugetti, da e tappe di u prugettu à a selezzione di i studienti attraversu l'esame, da u metudu di educazione chì anu utilizatu à a strada di strada chì cunsidereghja per u futuru. Assoc. Kartal hà dettu: "Continuemu ancu i nostri sforzi per participà à l'educazione avanzata è a cuncorsi cù un gruppu da esse determinatu trà i studienti chì anu finitu u prugramma".

İMAMOĞLU: "OGNI CIDELLU NOS FACE PIÙ SPERANZA PER U FUTURU"

Parlendu dopu à Günizi, İmamoğlu hà descrittu a scena chì hà vistu davanti à ellu cù e parolle "Bella bella". Dicendu: "Avemu zitelli è ghjovani chirpy quì", İmamoğlu hà dettu:

"E anu parenti chì si nutrenu di elli cù e più alte speranze. Perchè dicu alimentatu ? Anch'eiu; Sò alimentatu. Perchè fighjendu u futuru cù speranza hè forse u più grande bisognu di tutti noi. Ci hè un core chì accoglie questu in i nostri zitelli è ghjovani. Aghju sperimentatu questu in ogni locu. Calchì volta ci sò ancu quelli chì ghjudicà, "Perchè guardate à u futuru cù una tale speranza". O ci sò quelli chì dumandanu: "Cumu pudete esse cusì sperenza?" Ma u mo cunsigliu à tutti; ch'elli ùn solu piglià a cura di i so figlioli, ogni zitellu chì a sucetà vede intornu à noi in realtà ci rende assai più speranza per u futuru. Li amu tantu ".

"Aghju una grande gioia quandu vegu u splendore in l'ochji di a nostra ghjuventù"

Esprimendu chì i studienti anu avutu l'uppurtunità di visità alcuni di i so prughjetti, İmamoğlu hà dettu: "Anu fattu e so presentazione. Oghje vecu chì sò assai entusiasmati. Anu ochji è cori chì anu fieru di ciò chì pruducenu. Quandu vecu u splendore in l'ochji di quelli ghjovani è a so brama d'amparà, di sviluppà è di pruduce, mi sentu assai fieru. I paesi chì utteneranu successu in u futuru seranu i paesi chì utilizanu megliu a tecnulugia. In questu rispettu, a scienza è a tecnulugia sò in un locu assai preziosu per tutti noi. Duvemu coglie ogni opportunità chì avemu è incuraghjelli per ch'elli ponu dimustrà i so talenti è sviluppà in questu campu ".

GRAZIE À BOĞAZİÇİ UNIVERSITÀ

Dicendu: "Creà una fundazione per questi hè forse unu di i prublemi più vitali", İmamoğlu hà dettu, "Avemu stabilitu è ​​sviluppemu l'attellu di tecnulugia di a nostra municipalità per esattamente questu scopu. In i nostri attelli, furnimu furmazione à i zitelli è i ghjovani chì vivenu in Istanbul per furmà a basa di a produzzione tecnologica. Di sicuru, sti furmazioni duveranu esse sottu u cuntrollu di un gruppu o delegazione assai competente. Ringraziu sinceramente l'Università Boğaziçi per a so amicizia in questa materia, è tutti l'educatori è i prufessori chì anu cuntribuitu à sta questione. I cuntributi di l'Università Bogazici cuntinueghjanu ancu l'annu prossimu. Li vulemu cun noi, andemu inseme. Vulemu sviluppà questu più. Dui classi spiciali travagliaranu per participà à cuncorsi naziunali è internaziunali per i prughjetti ch'elli pruducianu. Cù u sustegnu di i nostri accademichi in l'università è i sforzi spiciali di i nostri educatori, manderemu i nostri studienti in queste classi à cuncorsi naziunali è internaziunali. È vulemu ch'elli ghjunghjenu un grande successu quì ", disse.

"I prughjetti ponu cambià u mondu"

Dicendu, "I graduati di i workshops ghjunghjeranu un grande successu in u campu di a tecnulugia in u futuru", İmamoğlu hà dettu in u so discorsu, "Questi ponu esse prughjetti chì cambianu u mondu. In fatti, metteranu in opera prughjetti chì porranu un grande prestigiu è grandi guadagni à u nostru paese. Avemu piena fede in questu. In questa stanza, ci hè quella credenza è quella energia. I so ochji, a so lingua di corpu mentre parlavanu à i zitelli ghjustu avà ... Sò incredibbilmente pronti. Vulenu spazii liberi. Vulenu amore. Vulenu rispettu. Ùn limitemu micca i nostri figlioli, per piacè. Pidemu in contu i desideri di i nostri figlioli. Mentre li stanu à sente, ascoltemu più attentamente chè un adultu. Perchè sò incredibbilmente intelligenti, sò assai determinati, è cum'è u nostru zitellu hà dettu, anu a disciplina per ùn rinunzià mai. In questu rispettu, crede assai in elli ".

Dopu à i discorsi, a cerimonia di graduazione hà iniziatu. Imamoglu, Assoc. Inseme à Kartal, hà datu placche simboliche à 1 studiente è 1 trainer da ogni gruppu di prughjettu. Dopu à a cerimonia di a placca, i studienti di novu graduate chì riempianu u palcuscenicu anu pigliatu una foto di gruppu cù İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna.

3 APPLICAZIONI SONT FATTE 500 STUDENTI ELETTI

İBB Technology Workshops I "İBB Technology Workshops", urganizati in cuuperazione cù a Direzzione di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è l'Università Boğaziçi, anu iniziatu e so attività u 09-10 d'ottobre 2021. 4 5 persone, teklonojiatolyeleri.ibb, hà dumandatu l'esame per mezu di u so indirizzu di Istanbul. I studienti chì anu u dirittu di participà à l'attellu puderanu assistisce à e classi 6-7 in u quadru di u calendariu di l'educazione è i gruppi di studiu adattati à u livellu. è 9-10. i gradi 3 mesi, 500 è 6 anni sò stati inclusi in un prugramma di studiu di 7 mesi. 9-10 in attelli. 8 studienti à u livellu 4-5. 4 studienti à u livellu 4-5. 446 studienti è 6 istruttori anu fattu à u livellu di gradu. A furmazione, chì durò 7 mesi cù un totale di 219 studenti, hè stata finita u 9 di ghjugnu 10. In l'attellu; Era destinatu à cuntribuisce à l'educazione di l'individui in u modu di esse una sucità chì face invenzioni innovatori in a tecnulugia, micca i cunsumatori di tecnulugia, è cusì riduce a dependenza straniera in a tecnulugia. I workshop sò stati tenuti in u scopu di u cuntenutu, u curriculum è l'attività previste da l'accademici di l'Università Boğaziçi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*