U prugramma di sustegnu à l'imprese di u Patrimoniu Culturale Vivu principia

Cumincia u prugramma di sustegnu à l'imprese di u patrimoniu culturale viventi
U prugramma di sustegnu à l'imprese di u Patrimoniu Culturale Vivu principia

A cerimonia di firmazione di u protocolu di prumuzione è di cooperazione di u "Programma di sustegnu à l'imprese di u patrimoniu culturale viventi di l'Amministrazione di Sviluppu è Supportu di Piccole è Medie Imprese (KOSGEB)" hè stata cun a participazione di u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy è u Ministru di l'Industria è Tecnulugia. Mustafa Varank.

Parlendu à a cerimonia di firma in u Centru Culturale Atatürk, u Ministru Ersoy spiegò chì anu urganizatu un prugramma di sustegnu per cuntribuisce à a preservazione di u patrimoniu culturale chì hè ghjuntu oghje attraversu un viaghju chì supera l'età. Ersoy hà dichjaratu chì a cultura di massa mostra u so putere glubale cù tutta a so pressione ogni ghjornu è hà cuntinuatu cusì:

"A cultura di massa ùn solu minaccia i valori lucali è e forme di pruduzzione basatu annantu à questi valori, ma impone ancu uniformità. Ancu i civilisazioni più antichi è i culturi più antichi in a storia umana cercanu di pruteggiri contra sta imposizione è palesanu a so originalità. Videmu stu effettu uniformizante micca solu in u campu cummerciale, ma ancu osservà l'effettu di u ventu glubale in campi indipendenti cum'è a musica, a moda, l'arti, l'architettura, l'urbanistica o l'abitudini di cunsumu. Sfurtunatamente, e culture tradiziunali chì l'umanità hà pruduciutu per millaie d'anni è tramandate da generazione in generazione sò in grande risicu oghje ".

"U prugramma di supportu hà per scopu di rinvià a relazione maestru-apprendista".

U Ministru Ersoy spiegò chì anu realizatu studii per prutege u patrimoniu culturale. Ersoy hà dettu chì Turchia hè unu di i paesi esemplarii in u cuntestu di a Cunvenzione per a Prutezzione di u Patrimoniu Culturale Immateriale firmata sottu u paraplu di l'Organizazione di l'Educazione, a Scientifica è a Cultura di e Nazioni Unite (UNESCO), è hà dettu:

"Semu u 21u paese chì hà registratu i più valori culturali cù l'elementi 4 chì avemu registratu nantu à e liste di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'UNESCO. Inoltre, dapoi u 2008, nomi preziosi chì rinfurzanu u ligame culturale trà u passatu è u presente sò stati dichjarati cum'è Tesori umani viventi. Oghje, inseme cù u nostru Ministeru di l'Industria è di a Tecnulugia, implementemu u Prugramma di sustegnu à l'Imprese di u Patrimoniu Culturale Vivu per rinfurzà l'imprese chì operanu in professioni chì anu un valore tradiziunale, culturale è artisticu è sò per sparisce, è per assicurà chì sta cunniscenza hè trasferita à generazioni future. In questu cuntestu, furniremu supportu attraversu KOSGEB à l'imprese chì anu datu una Carta d'Identificazione d'Artista da u nostru Ministeru, o chì i so pruprietari sò inclusi in l'Inventariu Naziunale di Tesori Umani Viventi, o chì i so pruprietari sò inclusi in a Lista di Professioni Vicini à Scomparisce cù u valore tradiziunale, culturale o artisticu publicatu da u nostru Ministeru di u Cummerciu ".

Sottulineendu chì 4 tippi di supportu sò previsti per l'imprese, cumprese cuncessioni, spese di stabilimentu, supportu di operazione è furmazione, spese di machini-equipaggiu è sustegnu di prumuzione è marketing, Ersoy hà dettu: "Grazie à u prugramma di supportu, siamu rivitalizzaremu l'apprendista maestru. rapportu in a nostra tradizione è sviluppà l'attelle di l'artisti supportenduli cù a so forza di travagliu. Hè destinatu à risponde à a necessità di persunale furmatu da l'apprendimentu di professioni in situ ". disse.

Ersoy hà enfatizatu chì volenu chì i ghjovani à esse individui forti chì crescenu cù a so propria cultura è i valori di civilisazione, avè una parsunalità, pruducia, è hà dettu chì anu da cuntinuà à fà sforzi per priservà u patrimoniu culturale è per mantene vivi i talenti di u maestri è artighjani di sti terri, chì sò u pruduttu di a so accumulazione storica.

A cerimonia hà participatu ancu u Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, u presidente di KOSGEB Hasan Basri Kurt, u sindaco di Beyoğlu Haydar Ali Yıldız, u sindaco di Esenler Mehmet Tevfik Göksu, u sindaco di Pendik Ahmet Cin, u sindaco di Sultangazi Abdurrahman Dursun, u Ministeru di a Cultura è u Turismu. U Direttore Generale di l'Educazione Okan İbiş è u Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di Istanbul, Coşkun Yılmaz, anu participatu ancu.

Ersoy è Varank hà pigliatu una foto di souvenir cù i participanti à a fine di u prugramma.

Circa u prugramma di sustegnu

Cù u sustegnu senza rimborsu, hè destinatu à trasfiriri professioni cun valore tradiziunale, culturale è artisticu à e generazioni future. In u quadru di u prugramma, sin'à 250 mila lire di sustegnu serà datu à e professioni chì sò per sparisce. Cusì, hè destinatu à trasfiriri i prufessiunali cun valore tradiziunale, culturale è artisticu à e generazioni future. In questu cuntestu, a cooperazione hè stata stabilita trà KOSGEB è ​​a Direzzione Generale di Ricerca è Educazione di u Ministeru di Cultura è Turismu.

U prugramma di sustegnu à l'imprese di u Patrimoniu Culturale Vivu cuntribuisce à a furmazione di novi artighjani in u quadru di a relazione maestru-apprendista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*