Prugressu di u 43 per centu rializatu in u Prughjettu Kazlıçeşme Sirkeci Rail System

Un Prugressu per centu hè statu fattu in u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di Kazlicesme Sirkeci
Prugressu di u 43 per centu rializatu in u Prughjettu Kazlıçeşme Sirkeci Rail System

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì u Prughjettu di Trasfurmazione di Trasportu Urbanu è Recreazione di Kazlıçeşme-Sirkeci darà à Istanbul un soffiu d'aria fresca è hà dettu chì u prughjettu, in u quale hè statu fattu u 43 per centu di u prugressu, serà cumpletu in u primu. quartu di u 2023 è messu in serviziu per i citadini. Cù u prugettu chì vene in serviziu; Sottulineendu chì un totale di 2023 milioni di 2053 mila euro seranu guadagnati trà u 785 è u 77, Karaismailoğlu hà dettu: "Al di là di u risparmiu è di i guadagni calculabili, creemu spazii verdi induve l'Istambuli ponu respira, è ancu un viaghju sicuru è còmode, è prutegge i nostri. patrimoniu culturale. U guadagnu suciale di questu hè incalculable. Videmu u serviziu à u publicu cum'è serviziu à Diu. "Ùn prufitemu micca di i servizii furniti da l'altri è raccoglie u prufittu puliticu attraversu operazioni di percepzioni", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione in u situ di custruzzione di u Prughjettu di Trasformazione Orientata à Trasportu Urbanu è Recreazione Kazlıçeşme-Sirkeci. Karaismailoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu augurendu successu à quelli chì piglianu l'esame di l'università, hà dettu: "Ùn importa ciò chì facemu per Istanbul, serà sempre pocu. Vogliu soprattuttu sprimà chì oghje assistemu à u sviluppu di un prughjettu storicu per a nostra Istanbul. U nostru Prughjettu di Trasformazione Orientata à u Trasportu Urbanu è a Recreazione Kazlıçeme-Sirkeci ùn hè micca solu un prughjettu di u sistema ferroviariu, ma ancu un prughjettu di trasportu di nova generazione orientatu à i pedoni. "Semu fieri è felici inseme di purtà un altru travagliu impurtante in Istanbul", disse.

A TURCHIA HA ARRIVATA A TOP LEAGUE IN U MONDU GRAZIE À U GRANDE Sviluppu di l'infrastrutture chì hà fattu in l'ultimi 20 anni.

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, evaluanu i sistemi di trasportu è di cumunicazione in Turchia in tuttu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cumu seguitu;

"Videmu a terra, l'aria, u mare è e ferrovie cum'è sistemi chì cumplementanu, influenzanu è integranu l'un l'altru. Cuntinuemu u nostru travagliu per a nostra nazione cù tutte e nostre forze, senza attentu à ciò chì dicenu l'altri, senza impegnà in polemiche, è senza cumprumette a nostra pulitica di travagliu. Duranti u nostru periodu di guvernu; Avemu investitu più di 1 trilione 600 miliardi di lire per u trasportu è a cumunicazione di u nostru paese. Avemu attribuitu 328 miliardi di lire di questa quantità à e ferrovie. Turchia hè righjuntu à a prima liga in u mondu grazia à u grande prugressu infrastrutturale chì hà fattu in l'ultimi 20 anni. Turchia hà da piglià u so postu trà e 10 più grandi ecunumie cù l'effetti ecunomichi diretti, indiretti è di attivazione furniti da l'infrastruttura. In l'ultimi 20 anni, avemu custruitu 432 chilometri di linee di treni à alta velocità. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea signalata da 183 per centu è a nostra lunghezza di linea elettrificata da 188 per centu. Avemu ancu aumentatu a nostra lunghezza di linea convenzionale à 11 mila 590 chilometri. In questu modu, avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria tutale à 13 mila 22 chilometri ".

Ricordendu chì anu spartutu u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica in April, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì Turchia hà determinatu i so obiettivi per tutti i sistemi di trasportu finu à u 2053. "In cunsiquenza, aumenteremu a lunghezza totale di a linea in ferrovie à più di 28 mila chilometri", hà dettu Karaismailoğlu, è hà nutatu chì a parte di u trasportu di passageri serà aumentata da 1 per centu à 6 per centu. Dichjarà chì u tassu di trasportu di merci serà righjuntu da u 5 per centu à u 22 per centu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u numeru di cità cù cunnessione di treni à alta velocità serà aumentatu da 8 à 52. Karaismailoğlu hà sottolineatu chì u 35 per centu di i bisogni energetichi in l'operazioni ferroviarie seranu soddisfatte da fonti d'energia rinnuvevuli.

U NOSTRE MINISTERIU PURRÀ PIÙ DI 50% DI A RETE DI SISTEMA FERROVIARI DI ISTANBUL

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà enfatizatu chì, in più di tali successi in e linee interurbane, anu ancu fattu investimenti serii in sistemi ferroviari per a cità, è hà fattu e seguenti valutazioni;

"Un totale di 12 chilometri di linee di u sistema ferroviariu urbanu sò in opera in 811 pruvince in Turchia. 312 chilometri di sta linea sò stati custruiti da u nostru Ministeru di Trasportu è Infrastruttura. A durata tutale di 14 prughjetti separati in costruzione da u nostru ministeru in tuttu u paese in Istanbul, Ankara, Bursa, Kocaeli, Gaziantep è Kayseri hè di 185 chilometri. A lunghezza di e linee di metro Marmaray è Levent Hisarüstü, chì avemu custruitu è ​​​​messi in serviziu in Istanbul, hè di 80 chilometri. 600 mila Istanbuliti viaghjanu ogni ghjornu in Marmaray, chì cunnetta i cuntinenti sottu u mari. A lunghezza tutale di 7 linee separate in custruzzione in a cità mundiale di Istanbul hè di 103,3 chilometri. In più di u sistema ferroviariu Kazlıçeşme-Sirkeci è u prughjettu di trasportu di nova generazione orientatu à i pedoni, facemu progressi rapidi in i nostri altri 6 prughjetti in Istanbul. Quessi; Linea di metro di Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen, linea di metro Bakırköy (İDO)-Bahçelievler-Bağcılar Kirazlı, linea di metro Başakşehir-Çam Sakura-Kayaşehir, linea di metro di Gayrettepe-Kağıthane-İstanbul, linea di metro di Altunizade-Bouçükücücılar, linea di metro di Altunizade-Çamücücücücücüce. Halkalı-Progetti di linea di metro di l'aeroportu di Başakşehir-Arnavutköy Istanbul. A lunghezza di a reta di u sistema ferroviariu chì opera attualmente in Istanbul hè di 263 chilometri. Cù a fine di i nostri prughjetti, sta lunghezza aumenterà à 366 chilometri. Avemu fieru dichjarà chì; "U nostru ministeru furnisce più di 50 per centu di a reta di u sistema ferroviariu di a mega cità Istanbul".

STABULAMU UNA ZONA DI TRASPORTU, RECREAZIONE E SUCIALE IN MEDIA DI NOSTRA ISTANBUL

Karaismailoğlu, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u Sistema Ferroviario Kazlıçeşme-Sirkeci è u prughjettu di trasportu di nova generazione orientatu à i pedoni, hà dettu: "U Prughjettu di Trasportu di a Nova Generazione, chì ùn avemu micca esaminatu in situ oghje, hè integratu cù Marmaray è hà 8 tappe. In questu cuntestu; Facemu miglioramenti è novi arrangiamenti nantu à a linea di 8,3 chilometri, chì hè attualmente inattiva trà Sirkeci è Kazlıçeşme. In stu novu cuncettu, u percorsu serà sia ferrovia sia strada per caminari. Dunque, parlemu di una linea ferroviaria ecologica. In u scopu di u prugettu; 7,3 chilometri di strada pedonale, 6,3 chilometri di strada ciclabile, 10 mila 120 metri quadrati di piazza è zona di recreazione, 74 mila metri quadrati di nova zona verde, 6 mila metri quadrati di spazii suciali è culturali chjusi, 9 passaggi pedonali, 3 passaggi pedonali. , Ci hè 1 cavalcavia autostradale, 12 passaggi sotterranei autostradali è 2 cavalcate per pedoni da esse spustate. Cù u nostru Sistema Ferroviario Kazlıçeşme-Sirkeci è u Prughjettu di Nova Generazione Orientatu à i Pedoni, furnimu à a ghjente di Istanbul una opportunità di trasportu veloce, còmode, ecologica è hibrida; Inseme à e zone di bicicletta è scooter, ci sò ancu spazii sportivi è excursioni. Quantu simu felici; Custruemu una altra linea di trasportu ecologicu è ecunomicu cù cuntenutu socio-culturale di nova generazione è purtendu à a nostra nazione. In i travaglii di prughjettu chì avemu lanciatu in a Stazione di Sirkeci u 20 di settembre di u 2021, avemu finitu u smantellamentu di 42 mila 570 metri di binari, 410 pali di catenaria è 24 chilometri di fili di energia. Avemu finitu a preparazione per a stallazione di u novu sistema. Cù a fine di u prugettu, in u quale avemu fattu un prugressu di 43 per centu, un aspettu di a linea ferroviaria serà utilizatu da i treni in a zona di travagliu di 215 mila metri quadrati. L'altru aspettu serà custituitu da spazii di caminata, di riposu è di ricreazione pedonale. Cusì, assicuremu chì u 57 per centu di l'area utilizata prima solu per a ferrovia diventa una zona verde aperta à l'usu pedonale. Stabbiliemu una zona di trasportu, recreazione è suciale in u centru di Istanbul, a puma di l'ochju di u mondu. "Cù stu prughjettu, aumentemu u cunfortu di vita di tutti i citadini residenti nantu à a strada, è ancu di quelli chì utilizanu a linea".

RESTAIAmu I NOSTRI STOPS REGISTRATI, CHE SONT EREDITI DI I NOSTRI AVANZATI, IN CONFORMITÀ À L'ORIGINALI.

Sottulineendu chì pruteggenu ancu u patrimoniu culturale è storicu, Karaismailoğlu hà dettu chì e tappe ancestrali registrate in u scopu di u prugettu sò state restaurate in cunfurmità cù l'uriginale. "In questu prucessu, naturalmente, agimu in cunfurmità cù e decisioni di u cunsigliu cumpostu di i nostri storichi d'arte, architetti, restauratori è archeologi", hà dettu u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu, aghjustendu: "Al di là di u risparmiu è di i profitti calculabili, creamu verde. zone induve l'Istanbuliti ponu respira, è ancu un viaghju sicuru è còmode, è prutegge u nostru patrimoniu culturale. U guadagnu suciale di questu hè incalculable. Videmu u serviziu à u publicu cum'è serviziu à Diu. Ùn pigliamu micca u creditu per i servizii resi da l'altri è guadagnà u prufittu puliticu per l'operazioni di percepzioni. Ùn ci astinemu micca di i travaglii chì entranu in u nostru scopu di u duvere è ùn trasmettemu micca u pesu à l'altri. Ùn trascuratemu micca u trasportu publicu in a mega cità è causanu soffrenu à u publicu. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, mentre risponde à i bisogni di trasportu di i nostri citadini, riurganizemu ancu e zone più preziose di a cità è li purtemu in a nostra nazione. In stu sensu; "U Haliç Marina, u Portu di Crociera di Yenikapı è u Sistema Ferroviariu Kazlıçeşme-Sirkeci è i Prughjetti di Trasportu Pedestrian-Oriented New Generation, chì avemu da principià prestu, sò i nostri travaglii esemplarii", disse.

PROFITAREmu 785 MILIONI 77 MIL EUROS

Dichjarà chì u Prughjettu di Trasformazione Orientata à u Trasportu Urbanu è a Ricreazione Kazlıçeme-Sirkeci serà finitu in u primu trimestre di u 100, u 2023 anniversariu di a Republica, è messu in serviziu per i citadini, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'entrata in serviziu di u nostru prughjettu. ; Vogliu ancu sprime u guadagnu ecunomicu ch'ellu darà trà 2023-2053. In quantu à u mantenimentu è u funziunamentu di l'autostrada; 425 milioni 562 mila Euros, in termini di riduzioni d'accidenti; In totale, 116 milioni 971 mila euru è 242 milioni 544 mila euro da u tempu; "Faremu un prufittu di 785 milioni 77 mila euro", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*