U Pulse di l'Industria Marittima serà Mantenu in Istanbul

U Pulse di l'Industria Marittima serà Mantenu in Istanbul
U Pulse di l'Industria Marittima serà Mantenu in Istanbul

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu chì u 2u Summit Marittimu Turchia si terrà in Istanbul trà 1-2 di lugliu. In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan assisterà à l'apertura di a cima, hè statu enfatizatu chì tutti l'aspetti di l'industria marittima seranu discututi.

U Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hà fattu una dichjarazione scritta in quantu à a 1ª Summit Maritime Turchia chì si terrà in Istanbul u 2-2 di lugliu. In a dichjarazione, chì hà nutatu chì i recenti sviluppi in u settore marittimu in u mondu è in Turchia in particulare, è soprattuttu dopu à a pandemia, seranu valutati à u Summit, chì si terrà in u mondu internaziunale, a capacità attuale di u nostru paese, chì hè una crocevia in termini di logistica, in u trasportu marittimu è i so piani per l'avvene seranu discututi. In u scopu di a cima; Visione di l'Industria Marittima Turca: Sviluppu di a Flotta Turca, Impiegazione di persone in nave: Effetti di l'Accordu MLC; In u focu di a logistica, si terrà quattru sessioni principali, à dì Infrastruttura di Strutture Marine è Sviluppi Geopolitichi è Patria Blu.

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu trasmettenu l'opinioni di l'alti dirigenti di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, l'urganisazioni non governative, i presidenti di e camere è l'associazioni, è i rapprisentanti di u settore privatu Summit. Enfatizendu chì a cima farà una cuntribuzione significativa à a Turchia Marittima, a dichjarazione hà dettu: "I parlanti stranieri, chì anu una impurtanza mundiale in u settore marittimu, sparteranu e so valutazioni nantu à l'evoluzione in l'agenda mundiale è l'impurtanza di a Turchia per u mondu. marittima".

L'ATTIVITÀ INTERNAZIONALE SERA AUMENTATA IN U SETTORE DI SPEDIZIONE

A dichjarazione hà sottolineatu chì l'attività internaziunale in u settore marittimu serà aumentata è chì avarà una voce più grande, cuntinuata cusì;

"U mondu marittimu serà direttu più efficacemente da u nostru paese. E carte stradali impurtanti seranu determinate per una flotta mercantile marittima turca forte, innovativa, sicura, amichevule per l'ambiente è ecunomica. U settore finanziariu è u settore marittimu travaglianu in una cooperazione più efficaci è agiscenu cumuna in i passi da piglià per l'avvene. In questu modu, guadagnà significativu direttu è indirettu serà ottenutu in a nostra ecunumia. Cù l'aumentu di a qualità è a quantità di e persone di a nave turca, chì facenu una cuntribuzione impurtante à u mondu marittimu, i prublemi chì anu sperimentatu da queste persone di navi seranu risolti. I piani seranu fatti in u quadru di u pianu maestru di a logistica per l'investimenti in infrastrutture è superstrutture ligati à strutture maritime cum'è porti, cantieri navali, marina, rifugi di pescatori, piattaforme offshore è e so cunnessione cù e regioni internu. Enfatizendu a nostra determinazione in ogni tipu di diritti è interessi ecunomichi, cummirciali, militari è pulitichi in a nostra Patria Blu, i piani à cortu, mediu è longu andà seranu realizati in linea cù e strategie chì avemu determinatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*