U Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici entrerà in vigore u 1 di lugliu

Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifizii per entra in vigore in lugliu
U Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici entrerà in vigore u 1 di lugliu

U Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici preparatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu entrerà in vigore u 1 di lugliu 2022. Cù stu regulamentu; Cù a demolizione cuntrullata è sicura di l'edificazioni, hè destinata à assicurà a gestione di i rifiuti dopu a demolizione in una manera chì ùn dannu micca l'ambiente è a salute umana.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà annunziatu chì u regulamentu nantu à a demolizione di l'edificazioni entrerà in vigore u 1 di lugliu 2022.

In a dichjarazione, cù u regulamentu publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 13 d'ottobre 2021 è numeratu 31627, u periodu di transizione per l'adattazione di u settore à e novi regule hè statu preparatu per previsioni; Hè statu dichjaratu chì era destinatu à assicurà a demolizione cuntrullata è sicura di l'edificazioni è a gestione di i rifiuti post-demolizioni in una manera chì ùn dannu micca l'ambiente è a salute umana.

Cù stu regulamentu; Escludendu a demolizione d'urgenza dopu à disastri, i demolizioni da esse realizati da l'amministrazioni in u scopu di a Legge di Zonificazione, è a demolizione di strutture registrate, a demolizione di tutti l'edificazioni è i muri di contenimento chì sò sottumessi à permessi di custruzzione da i cuntratturi di demolizione chì li classificanu cum'è Y1, Y2 è Y3 secondu e so qualificazioni prufessiunali è tecniche è uttene un numeru di certificatu d'autorizazione da u Ministeru dichjarata cum'è ubligatoriu.

L'applicazioni per u Sistema di Qualificazione di Cuntratti di Demolizione seranu fatte à Direzzione Pruvinciali di Ambiente, Urbanizazione è Cambiamentu Climaticu

Ricordendu chì l'applicazioni di e persone reali è giuridiche chì volenu esse incluse in u Sistema di Qualificazione di Cuntratturi di Demolizione urganizata da u Ministeru, seranu fatte à e Direzzione Pruvinciali di Ambiente, Urbanizazione è Cambiamentu Climaticu, hè statu enfatizatu chì i travaglii di demolizione seranu purtati. fora sottu à a rispunsabilità di l'imprenditore di demolizione è u capu di u situ, sottu a tutela di un rispunsabilità tecnicu.

L'infurmazioni nantu à i passi da seguità prima di l'iniziu di u prucessu di demolizione sò spiegati in seguitu; "Prima di l'iniziu di a demolizione, i permessi di demolizione saranu ottenuti da e municipalità. A licenza di demolizione pò esse emessa per mezu di u Sistema di Registrazione di Indirizzu Spaziale di u Ministeru di l'Interior. U pianu di demolizione, chì hè una spezia di prughjettu di a demolizione è spiega ciò chì serà fattu prima, durante è dopu à u prucessu di demolizione, serà preparatu sottu a coordinazione di l'ingegnere civile è l'autore cù a cuntribuzione di diverse discipline prufessiunali. U pianu di demolizione hà da specificà e misure chì saranu pigliate per assicurà a sicurezza di u trafficu è e strutture chì ponu esse affettate intornu à l'edifiziu, è quale tecnica di demolizione serà aduprata L'imprenditore hà da piglià misure di sicurezza è di prutezzione di l'ambiente prima di inizià l'attività di demolizione. In i demolizioni cuntrullati di l'esplosione, l'Amministrazione informarà à u publicu, à partesi di 7 ghjorni in anticipu, farà l'annunzii è avvisi necessarii, assicurarà chì e squadre di l'infurzazioni di a lege è di l'aiutu d'urgenza sò presenti in u situ. I travaglii di demolizione seranu realizati da u metudu di demolizione selettiva. I materiali chì ponu esse riutilizati o riciclati seranu separati è riciclati. I rifiuti periculosi o micca recuperabili seranu eliminati in u quadru di a legislazione pertinente. I travaglii di demolizione duveranu esse finiti in 3 mesi dopu a ricezione di a licenza ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*