U Sistema di Ricognizione Domestica è Surveglianza F-500C serà utilizatu nantu à l'Aviò MELTEM

U Sistema Locale di Ricunniscenza è Surveglianza FC serà utilizatu nantu à l'Aviò MELTEM
U Sistema di Ricognizione Domestica è Surveglianza F-500C serà utilizatu nantu à l'Aviò MELTEM

Sicondu l'infurmazioni spartuti à u 9u Seminariu di Sistemi Aerei è Avionici tenutu in Ankara, i sistemi di imaging elettro-otticu di l'aviò di pattuglia marittima di tipu MELTEM in l'inventariu di u Comandamentu di e Forze Navali seranu rimpiazzati cù l'elettro-otticu domesticu F-500C. sistema.

U prugramma Meltem II, chì hè entratu in vigore in settembre di u 2002, hà u scopu di furnisce capacità di Patrulla Marittima (MPA) è Surveglianza Marittima (MSA) à 9 piattaforme CN-235 prodotte in TAI per u Comandamentu di e Forze Navali (Commandu di e Forze Navali) è a Guardia Costiera. Command (SGK) Era un prughjettu di integrazione di u sistema.

U Prughjettu "Meltem III", firmatu in lugliu 2012 è chì copre a cunversione di 6 aerei ATR72-600 in Aeronavi di Pattuglia Marittima, hè statu realizatu per i bisogni di e Forze Navali Turche, cù a Cumpagnia Italiana Leonardo cum'è u cuntrattu principale è TUSAŞ cum'è u subappaltatore. Quandu e spedizioni sò finite, 3 P-6 DKU è 72 C-3 seranu aghjuntu à l'inventariu in u scopu di MELTEM-72.

CN-235 è P-72 aerei di pattuglia marittima, chì sò stati acquistati in u scopu di i prughjetti MELTEM è sò in l'inventariu di u Comandante di e Forze Navali, utilizanu u sistema di surviglianza elettro-otticu ASELFLIR-200T di ASELSAN. Siccomu l'abilità di fà una esplorazione chjara da distanze assai più longu hè stata ottenuta cù sistemi elettro-ottici di nova generazione, hè previstu di rimpiazzà i sistemi ASELFLIR-200T nantu à e plataforme MELTEM.

Ancu s'ellu hè statu prupostu di rimpiazzà l'ASELFLIR-200Ts cù u sistema CATS di a nova generazione, hè stata evaluata chì CATS ùn saria micca adattatu è hè statu decisu di rimpiazzà cù u sistema F-500C, chì hè sempre in sviluppu. Ancu s'ellu hè dichjaratu chì i migliuramentu sò stati fatti in quantu à i CATS, chì anu attiratu l'attenzione dopu à l'embargo nantu à i sistemi di càmera UAV, hè dichjaratu chì u sistema ASELSAN CATS, chì si diceva chì hè intrutu in a produzzione di massa in 2017, ma ùn pudia esse campatu per anni. , ùn hè ancu piaciutu.

U prublema di cambià i sistemi di imaging di l'helicopteri S-70B SeaHawk in l'inventariu di e Forze Armate Turche hè statu purtatu à l'agenda in u passatu. In questu cuntestu, Star Safire 380, un pruduttu straneru, hè statu pruvatu è evaluatu. In l'infurmazioni spartuti cù Defense Turk in 2018, hè statu dichjaratu chì i CATS seranu ancu pruvati è evaluati, ma ùn ci era micca sviluppu in quellu prughjettu.

source: Difesa Turca

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*