U travagliu di a linea di funivia Kartepe hè statu firmatu

Kartepe Cable Car Line Heat Firmata
U travagliu di a linea di funivia Kartepe hè statu firmatu

L'obiezione di a cullaburazione di Leintner è SPA, chì hà participatu à l'offerta per a linea di funivia chì deve esse custruita in Kartepe è ùn hà micca ricevutu l'offerta, hè stata rifiutata da l'Autorità di Acquistu Publicu (KİK). Cù u rifiutu di l'obiezione, u Metropolitanu hà invitatu u partenariatu di Grand Yapı è Doppelmayr per firmà u cuntrattu. Dopu à u cuntrattu, chì deve esse firmatu a settimana prossima, a custruzzione di a funivia principia.

Sicondu a nutizia di Süriye Çatak Tek da Özgür Kocaeli: "L'obiezione fatta à a seconda licitazione di u Prughjettu di Telecabina chì deve esse custruitu in Kartepe da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hè stata rifiutata da l'Autorità di Acquistu Pùblicu (KİK). Participendu à a seconda licitazione tenuta u 25 di marzu, u partenariatu Leintner è SPA hà appellu prima à u Metropolitan è dopu à u GCC. L'appelli da e duie istituzioni sò stati denegati. Dopu chì l'obiezioni sò state rifiutate, a cullaburazione di Grand Yapı è Doppelmayr, chì hà vintu l'offerta, hè stata chjamata per u cuntrattu. I funzionari di a Cumpagnia sò previsti per compie i documenti è firmà u cuntrattu a settimana prossima.

OBJECTED À DUE ISTITUZIONI

In l'offerta, chì hè stata tenuta in marzu cù un valore stimatu di 309 milioni 596 mila lire, u partenariatu Leintner è SPA offre 334 milioni 400 lire, è u partenariatu Grand Yapı è Doppelmayr offre 335 milioni di lire. A cummissione di l'offerta hà esaminatu i documenti è l'offerte presentate da e duie partenarii. Dopu à l'inchiesta, a cumissioni hà annunziatu chì anu datu l'offerta à Grand Yapı è Doppelmayr. Tuttavia, u partenariatu Leintner è SPA, chì ùn hà micca ricevutu l'offerta, si sò opposti à l'offerta. Quandu u Metropolitanu rifiutò l'obiezione, una obiezione hè stata fatta à u KIK. U GCC hà ancu rifiutatu l'appellu a settimana passata.

Ottene un incentive d'investimentu

U partenariatu Grand Yapı è Doppelmayr, chì hà vintu l'offerta dopu l'obiezione di u GCC, hè statu invitatu da u Metropolitan à firmà u cuntrattu. Dopu, a cumpagnia hà cuminciatu à preparà i so documenti. À u listessu tempu, hè statu amparatu chì l'applicazioni di a cumpagnia, chì dumandava incentivi d'investimentu, era ancu accettata. Dopu chì a cumpagnia compie i so ducumenti, si spetta di vene à Metropolitana a settimana dopu è firmà u cuntrattu.

SARÀ CONSEGNATA IN 10 GIORNI

Dopu à a firma di u cuntrattu, a cità metropolitana darà u situ à a cumpagnia in 10 ghjorni. Dopu chì a cumpagnia hà stabilitu u so situ di custruzzione, hà da principià a custruzzione di u prugettu di funivia. Cù u prughjettu di u telefuninu, chì deve esse cumpletu in u 2023, u sognu di 50 anni di Metropolitan Kocaeli serà realizatu. A linea di funivia chì correrà trà Derbent è Kuzuyayla serà 4 mila 695 metri. In u prughjettu di u telefuninu, chì includerà 2 stazioni, 10 cabine per 73 persone serviranu. A distanza di elevazione nantu à a linea di funivia cù una capacità di 1500 persone per ora serà 1090 metri. In cunsiquenza, u livellu di partenza serà 331 metri è u livellu d'arrivu serà 1421 metri. A distanza trà e duie stazioni serà superata in 14 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*