Un viaghju in u mondu di a guariscenza hà cuminciatu cù u Festival di l'aromaterapia

Festival di Aromaterapia nantu à i Pedi di Kazdaglari
Festival di Aromaterapia nantu à i Pedi di i Monti Kaz

U viaghju versu u mondu curativu di l'aromaterapia hà iniziatu cù u Festival di l'Aromaterapia, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Balıkesir cù u tema "Bontà, Salute, Bellezza da u Campu à a Racolta".

L'apertura di u primu è l'unicu Festival di Aromaterapia in Turchia è in u mondu, chì hè stata tenuta per a terza volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Balıkesir cù u tema di "Bontà, Salute, Bellezza da u Campu à a Racolta", hè stata tenuta à l'agricultore. Centru di furmazione in Burhaniye cù a participazione di u sindaco di Balıkesir Yücel Yılmaz. Ospitu assai avvenimenti da l'attellu à a cugliera di e piante medicinali è aromatiche, da seminarii di furmazione à cuncerti, u 3u Festival di l'Aromaterapia offre à i so participanti l'uppurtunità di cunnosce a terra è e piante, acquistà cunniscenze tecniche è cumpetenze pratiche.

Viaghjà à u mondu curativu di l'aromaterapia

Serkan Akça, Capu di u Dipartimentu di Servizi Rurali di a Municipalità Metropolitana, chì hà fattu u discorsu d'apertura di u festival, chì hà iniziatu cù u cuncertu di Olive Seeds, hà dettu chì viaghjanu in u mondu curativu di l'aromaterapia in u Balıkesir Farmer Training Center per 4 ghjorni. è disse: "Semu assai fieri chì parechji di i nostri pruduttori chì anu apertu stand in u nostru festival eranu i nostri trainees". Enfatizendu chì hè assai impurtante per elli si riuniscenu è creanu un putere in u primu è solu festival di aromaterapia in u mondu, Prof. Dr. Murat Kartal hà dettu: "Hè un onore di parlà di aromaterapia in un tali festival. Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, u sgiò Yücel Yılmaz, chì ci hà riunitu.

Geografia ricca è fertile

U sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Yücel Yılmaz, hà dettu chì vivenu in una geografia ricca, fertili è apprezzata: "A nostra geografia si estende à l'Egeu da una parte, Marmara da una parte è l'Anatolia Centrale da l'altra. Paragunatu à a nostra grande zona, a nostra pupulazione hè abbastanza chjuca. Avemu intrutu in a stagione estiva. Semu avà in una regione visitata da più di un milione di persone. In a regione; In i mesi di l'estiu, cullemu un milione di kilogrammi di basura ogni ghjornu, cù una media di un kilogramu per persona per ghjornu. Vulemu prutege è prutegge sti belli inseme. Avemu eliminatu a basura, chì hè stata salvata in modu salvaticu per parechji anni è contamina a natura è a nostra acqua, da esse un prublema. Avemu chjusu è riabilitatu tutti i spazii di almacenamentu salvaticu ", disse.

Ritornarà cum'è valore aghjuntu

U presidente Yücel Yılmaz, esprimendu chì realizanu attività chì rivelanu è prumove i valori di a cità, hà dettu: "U Festival di l'Aromaterapia hè a faccia di a nostra cità chì si apre à l'esternu cù tutte e so bellezze. Vulemu chì Balıkesir sia cunnisciutu è prusperu. Avemu un staffu forte. Sò sicuru chì e marche assai preziose emergeranu da sta cità è ognuna di elle tornerà à u nostru Balıkesir cum'è valore aghjuntu ".

U presidente Yılmaz hà dettu ancu chì u Balıkesir Farmer Training Center realiza studii impurtanti per aumentà u livellu di cunniscenza è di cuscenza di i agricultori in a rilevazione, a diffusione è a valutazione di prudutti agriculi alternativi, chì sò unichi in Turchia.

Cuglieranu

Dopu l'apertura di u 3rd Festival di Aromaterapia, chì hà assistitu da u Primu Presidente Onorariu di a Corte Suprema İsmail Rüştü Cirit è u Sindaco di Edremit Selman Hasan Arslan, i participanti anu avutu l'uppurtunità di sperimentà u prucessu di distillazione passu à passu mentre participanu à a lavanda è cugliera di pelargonium. U primu ghjornu di u Festival, chì hà cuntinuatu cù seminarii nantu à l'aromaterapia in u corpu, a mente è a salute mentale, hà finitu cù un tour in bicicletta nantu à una strada di 30 chilometri. A festa cuntinuerà finu à dumenica u 3 di lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*