Nova Capacità per Şimşek UAV Sviluppata da TAI

Nova Capacità per Simsek IHA Sviluppata da TUSAS
Nova Capacità per Şimşek UAV Sviluppata da TAI

Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir, in a so dichjarazione nantu à u so contu Twitter ufficiale, hà dichjaratu chì e teste di u Şimşek UAV sviluppatu da TAI cuntinueghjanu cù successu è hà acquistatu novi capacità. ferru,

"Continuemu à travaglià senza stop in u campu di e tecnulugia innovadora. Lascià, cuntrullà è ripiglià in modu sicuru una altra piattaforma mobile altru ch'è a piattaforma mobile operata da una quantità di paesi hè stata realizata cù successu in u nostru paese. U nostru drone ŞİMŞEK, chì hè integratu in ANKA UAV è capace di trasportà diverse carichi utili, hè statu cascatu cù successu in u locu desideratu parechje volte ".

usatu e frasi. Inoltre, Demir hà dichjaratu chì in più di u sviluppu di e plataformi UAV, i sforzi per aumentà e capacità di l'UAV continuanu.

Studiu FIRE da TUSAŞ chì pò vola assai è mira l'aviò à velocità supersonica

In l'EFES-2022 Combined, Joint Actual Fire Field Exercise, cumpagnie 42 anu participatu à a sezione di mostra creata sottu a coordinazione di a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB). Inseme à un pruduttu assai impurtante in u campu, ci era ancu u stand di Turkish Aerospace Industries - TUSAŞ.

TAI Direttore Generale Advice Dr. Ömer Yıldız hà fattu dichjarazioni spiciali à Defense Turk nantu à u sistema di l'aeronautica di mira ultrasonica, chì era in u stand TAI è mostratu per a prima volta à u publicu. E dichjarazioni di Yıldız sò i seguenti:

"Avemu bisognu di un aviò di destinazione chì vola à alta velocità, à velocità supersonica. Sviluppemu una versione più veloce di l'aviò ŞİMŞEK chì vede quì, soprattuttu per un aviò di destinazione chì pò simulà missili d'alta velocità à velocità supersoniche. U nostru scopu cun questu era ancu di accelerà à a velocità supersonica. Nant'à questi aerei, ci hè un equipamentu chì chjamemu radar cross section enhancer, chì pò fà si vede più grande finu à deci metri quadrati.

Pudemu cumunicà continuamente cù i sistemi di ligame in i nostri piani. Quandu lancemu u nostru aviò di destinazione sopra ANKA, l'aviò di destinazione pò trasmette dati à a terra in ANKA. Questu hè cumu pudemu trasmette l'imaghjini da e camere nantu à i nostri aerei di destinazione à a terra. U nostru aereo di destinazione, chì pò attualmente ghjunghje à 0.9 mach, hè pensatu à ghjunghje à 1.1 à 1.4 mach. Pudemu ancu trasfiriri l'imaghjini da ANKA à l'infanteria in terra. U nostru travagliu di sviluppu nantu à ŞİMŞEK cuntinueghja. In questa direzzione, avemu travagliatu cù diverse opzioni di mutore è quattru voli ".

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*